Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Generelt Ny her? Vært innom her så mye at nå fikk jeg meg likesågodt egen profil:)
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Vært innom her så mye at nå fikk jeg meg likesågodt egen profil:)

Vært innom her så mye at nå fikk jeg meg likesågodt egen profil:) 15 år 1 måned siden #3023

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Hei!
Jeg er en ung(?) dame på 25 år(blir 26 i år da..), og jeg har en liten ramp som blir 1 år nå i mars.:happy4:
Førstemann dette, satser på èn til etter hvert.. Sånn ellers så bor vi i Nordland, jeg jobber i butikk og pappaen er automatikkmekaniker:)

Syns dette er en genial side, det er bare synd at ikke flere vet om den sånn at de kan skrive vognerfaringer til oss som leiter så vi blir tullete,hehe :)

Det virker som det er en del trivelige damer her inne, så ser frem til å bli kjent med dere:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vært innom her så mye at nå fikk jeg meg likesågodt egen profil:) 15 år 1 måned siden #3028

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Hei og velkommen hit :)
Så koselig når det kommer flere her inne. Det kjempekoselige folk her ja, og når du først har begynt å skravle her er det nesten umulig å stoppe :cheer:

Kjempesmart med en slik side ja :) Herlig å kunne diskutere vogner og barneklær med noen som er like gal etter det som jeg ;) Mannen skorter liksom litt på det området av en eller annen grunn...:dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vært innom her så mye at nå fikk jeg meg likesågodt egen profil:) 15 år 1 måned siden #3029

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Også var det en utrolig nydelig gutt du hadde på bildet der!!:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vært innom her så mye at nå fikk jeg meg likesågodt egen profil:) 15 år 1 måned siden #3030

  • Aho
  • Aho's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 112
Velkommen! ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vært innom her så mye at nå fikk jeg meg likesågodt egen profil:) 15 år 1 måned siden #3036

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Hei! Og velkommen inn hit!
Er ganske fersk selv enda, men har vært her inne mye de siste ukene og er et utrolig trivelig forum.
Kunne godt vært enda flere brukererfaringer ja, og kjekt om det ble enda litt mer liv inne på forumene her.
Men er ikke så verst som det er her:)

Skjønn gutt du har:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vært innom her så mye at nå fikk jeg meg likesågodt egen profil:) 15 år 1 måned siden #3051

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Takk for hyggelig velkomst :)
Jeg er på leting etter vogn nr to, så dere hører nok en del i fra meg igjen, hehe :cheer: ( les; gnåling om div vogner..):laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vært innom her så mye at nå fikk jeg meg likesågodt egen profil:) 15 år 1 måned siden #3053

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
..og foresten takk for komplementer for rampungen. :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vært innom her så mye at nå fikk jeg meg likesågodt egen profil:) 15 år 1 måned siden #3055

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Du må spørre og gnåle så mye du vil:) Er på rette stedet da:)
Her kan vi vel snakke vogn til vi blir både blå og grønne:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vært innom her så mye at nå fikk jeg meg likesågodt egen profil:) 15 år 1 måned siden #3060

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Jaaa elsker vognprat!! :)
Her er vi vel alle på jakt etter drømmevogna...som for min del er TFK eller Cangaroo for tiden :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vært innom her så mye at nå fikk jeg meg likesågodt egen profil:) 15 år 1 måned siden #3100

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Velkommen:cheer:
Baare å gnåle om vogner, for er det noe vi liker, så er det vogngnål hihi. Veeldig engasjerte på det planet!:happy4:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.266 sekunder