Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Generelt Ny her? En snoker kommer frem i lyset...
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: En snoker kommer frem i lyset...

En snoker kommer frem i lyset... 14 år 10 måneder siden #13251

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Hei og hopp
Nå har jeg lest her inne ganske lenge, og nå syntes jeg det var på tide å stikke frem hodet. :whistle:
Jeg er en jente på 30 år med en liten gutt som nærmer seg 11 måneder. Vi bor sammen med pappan, som for tiden er hjemme i permisjon mens jeg er tilbake på jobb i noen uker.
Vi er veldig glade i vognene våre, men jeg blir liksom aldri ferdig med å lete etter den perfekte vogna for oss, derfor tråler jeg stadig vekk nettet for å lete etter nye, spennende ting. Det blir mest med siklinga da, selv om vi faktisk er oppe i 3 vogner allerede...
Ellers bærer vi mye, bruker tøybleier og prøver å ikke bruke alt for mye tid på nettet. :lol:
Jeg liker å sy, strikke, hekle og være kreativ, og har fått masse ny inspirasjon etter at lillegutt ble til.
Det var litt om meg. Gleder meg til å bli kjent med dere. :kiss:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En snoker kommer frem i lyset... 14 år 10 måneder siden #13254

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Hei :)
Så kjekt at du kommer til syne da :) Og velkommen som aktiv bruker! Gleder meg til å bli kjent med deg :)

Hvilke vogner har du da? B)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En snoker kommer frem i lyset... 14 år 10 måneder siden #13256

Velkommen inn til oss :) Er alltid gøy med nye fjes :cheer:
Gleder meg til å prate mer med deg her. Og legg gjerne ut skrytetråder av alle hobbyprosjektene dine, kanskje vi blir litt inspirert ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En snoker kommer frem i lyset... 14 år 10 måneder siden #13258

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Så hyggelig, velkommen! :)
Nå ble jeg skikkelig inspirert, så jeg tar kvelden nå ogbegynner å sy litt! Vi snakkes definitivt snart igjen! :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En snoker kommer frem i lyset... 14 år 10 måneder siden #13260

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
En gammel Simo duo, en kombivogn av et relativt ukjent, svenskt merke (Bozz) og en splitter ny Babyjogger som mannen suser rundt med.
Nå har jeg lyst til å bytte ut kombivogna med noe nettere og lettere, og derfor kikker jeg på alt av vogner som finnes. :silly:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En snoker kommer frem i lyset... 14 år 10 måneder siden #13263

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
MariHønaMedHvitveis skrev:
Så hyggelig, velkommen! :)
Nå ble jeg skikkelig inspirert, så jeg tar kvelden nå ogbegynner å sy litt! Vi snakkes definitivt snart igjen! :lol:

Så bra at jeg kan inspirere. :) Skulle ønske jeg kunne inspirere meg selv og... :P
Skal se om jeg kan lære meg hvordan jeg legger ut bilder etterhvert.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En snoker kommer frem i lyset... 14 år 10 måneder siden #13265

Skjønner godt at du kan tenke deg å bytte ut kombivogna. Du er i alle fall komt til rett plass for å få høre alt for og imot ulike vogner du vurderer ;)

Også må du fortelle mer om Babyjoggeren din. Jeg har siklet på jogggevognene fra Babyjogger lenge nå.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En snoker kommer frem i lyset... 14 år 10 måneder siden #13278

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
mamman~til~lucas skrev:
Skjønner godt at du kan tenke deg å bytte ut kombivogna. Du er i alle fall komt til rett plass for å få høre alt for og imot ulike vogner du vurderer ;)

Også må du fortelle mer om Babyjoggeren din. Jeg har siklet på jogggevognene fra Babyjogger lenge nå.

Det er mest mannen som har brukt den, men jeg har trillet litt og den er utrolig lett å trille. Triller nesten av seg selv opp bakkene.
Men den er kjøpt inn for å være litt proff løpevogn for en mann som trener mye, dermed har vi valg den modellen som var lettest, og som ikke har mulighet til å regulere setet. Babyjogger 3 tror jeg den heter. Ville kanskje valgt Perfomance hvis vi skulle valgt igjen, men nå skal vi prøve denne en stund.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En snoker kommer frem i lyset... 14 år 10 måneder siden #13282

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Maybeme skrev:
En gammel Simo duo, en kombivogn av et relativt ukjent, svenskt merke (Bozz) og en splitter ny Babyjogger som mannen suser rundt med.
Nå har jeg lyst til å bytte ut kombivogna med noe nettere og lettere, og derfor kikker jeg på alt av vogner som finnes. :silly:

Da har du (bortsett fra simoen) vogner vi andre aktive brukere ikke har. Alltid moro å høre om nye vogner :)
Skjønner godt at du vil over på nettere og lettere nå når han er blitt såpass stor :) Noen spesiell du ser på?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En snoker kommer frem i lyset... 14 år 10 måneder siden #13283

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hei! SÅ koselig at du velger å komme frem i lyset :-) Det er som det ble sagt veldig bra med noen flere meninger. Jeg funderer veldig på en simo duo, men jeg tror jeg har slått den fra meg og velger det heller til en eventuell nestemann. Jeg har for tiden bare en teutonia spirit og en titanium breeze. Spirit'n var den vogna vi kjøpte til snuppa før hun ble født, og var opprinelig tenkt som eneste vogn.
Vi har hatt en teutonia av ukjent type (firehjul), en carena freeride, en basson milan og nå lurer jeg på å kjøpe en Brio Joyful. Jeg tror jeg har landet på den etter å ha lett lenge etter drømmevogna. Men du vet vel ALT dette, siden du har snoket her en stund. HAHA

MÅ bare si du høres utrolig flink ut! Tøybleier (jeg ga opp), syr og i tillegg tilbake på jobb! FLINKING! :-)

Velkommen, og så snakkes vi :-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En snoker kommer frem i lyset... 14 år 10 måneder siden #13288

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
MammasLilleVidunder skrev:
Maybeme skrev:
En gammel Simo duo, en kombivogn av et relativt ukjent, svenskt merke (Bozz) og en splitter ny Babyjogger som mannen suser rundt med.
Nå har jeg lyst til å bytte ut kombivogna med noe nettere og lettere, og derfor kikker jeg på alt av vogner som finnes. :silly:

Da har du (bortsett fra simoen) vogner vi andre aktive brukere ikke har. Alltid moro å høre om nye vogner :)
Skjønner godt at du vil over på nettere og lettere nå når han er blitt såpass stor :) Noen spesiell du ser på?

Drømmer aller mest om Britax Vigour 3+, men også litt om Bugaboo, Brio Go, Peg Perego switch et eller annet, Chicco for me....osv :whistle:
Har mine kriterier ja. :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En snoker kommer frem i lyset... 14 år 10 måneder siden #13291

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Maybeme skrev:
Drømmer aller mest om Britax Vigour 3+, men også litt om Bugaboo, Brio Go, Peg Perego switch et eller annet, Chicco for me....osv :whistle:
Har mine kriterier ja. :lol:

Britax vigour 3 er det mange her som ønsker seg, så snart kommer det nok til å hagle med erfaringer om denne! JIPPI!

Hva slags kriterier har du da? Jeg føler av og til at jeg er norgesmerster i å ha sære kriterier... hehe
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En snoker kommer frem i lyset... 14 år 10 måneder siden #13293

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Hehe, såpass ja :)
Sikler på flere av de vognene selv jeg :laugh:

Spesielt britax vigour 3, den har jeg ønsket meg lenge :) Brio Go er en av de vognene jeg virkelig har lyst å prøve om vi får flere barn, og liker også godt Bugaboo chameleon men det hr aldri passet sånn at det har blitt den. Den står heller ikke høyest på ønskelisten :)

Akkurat nå er minstemannen min blitt så stor at det helst blir triller jeg sikler på :)

Blir spennende å følge med og se hvilken du ender opp med da :)

Tipper kriteriene dine er vendbar sittedel og svingbart/svingbare forhjul :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En snoker kommer frem i lyset... 14 år 10 måneder siden #13296

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Spentsmurf skrev:
Hei! SÅ koselig at du velger å komme frem i lyset :-) Det er som det ble sagt veldig bra med noen flere meninger. Jeg funderer veldig på en simo duo, men jeg tror jeg har slått den fra meg og velger det heller til en eventuell nestemann. Jeg har for tiden bare en teutonia spirit og en titanium breeze. Spirit'n var den vogna vi kjøpte til snuppa før hun ble født, og var opprinelig tenkt som eneste vogn.
Vi har hatt en teutonia av ukjent type (firehjul), en carena freeride, en basson milan og nå lurer jeg på å kjøpe en Brio Joyful. Jeg tror jeg har landet på den etter å ha lett lenge etter drømmevogna. Men du vet vel ALT dette, siden du har snoket her en stund. HAHA

MÅ bare si du høres utrolig flink ut! Tøybleier (jeg ga opp), syr og i tillegg tilbake på jobb! FLINKING! :-)

Velkommen, og så snakkes vi :-)

Så flink er jeg vel ikke... :blush: Går litt i bølgedaler med denne syinga altså, men når jeg først setter igang er jeg ganske effektiv. Hadde jeg bare klart å logge av datan... :whistle:

Vi kjøpte Simovogna brukt, veldig billig og har vært veldig fornøyd, for mini kan fortsatt bruke bagen selv om han er snart 11 mnd'er, og han sover fortsatt mye ute på dagtid. Men den tar jo stor plass i bilen, så har vi med den så får vi ikke med noe annet i bilen. Den gynger så deilig, derfor er den super som sovevogn, men nettopp gyningen gjør at den er tung å trille hvis man ikke skal bare rett frem.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En snoker kommer frem i lyset... 14 år 10 måneder siden #13301

Maybeme skrev:
mamman~til~lucas skrev:
Skjønner godt at du kan tenke deg å bytte ut kombivogna. Du er i alle fall komt til rett plass for å få høre alt for og imot ulike vogner du vurderer ;)

Også må du fortelle mer om Babyjoggeren din. Jeg har siklet på jogggevognene fra Babyjogger lenge nå.

Det er mest mannen som har brukt den, men jeg har trillet litt og den er utrolig lett å trille. Triller nesten av seg selv opp bakkene.
Men den er kjøpt inn for å være litt proff løpevogn for en mann som trener mye, dermed har vi valg den modellen som var lettest, og som ikke har mulighet til å regulere setet. Babyjogger 3 tror jeg den heter. Ville kanskje valgt Perfomance hvis vi skulle valgt igjen, men nå skal vi prøve denne en stund.

Er Performance jeg kommer til å kjøpe om jeg noen gang får gjort det. Kan egentlig ikke prioritere det nå, men har så lyst.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En snoker kommer frem i lyset... 14 år 10 måneder siden #13302

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Velkommen hit :) :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En snoker kommer frem i lyset... 14 år 10 måneder siden #13444

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Velkommen :) Koselig å få fler å skravle me!
Vi har jo etterlyst d, men d har du sikkert fått me deg :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En snoker kommer frem i lyset... 14 år 10 måneder siden #13464

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Maybeme skrev:
Spentsmurf skrev:
Hei! SÅ koselig at du velger å komme frem i lyset :-) Det er som det ble sagt veldig bra med noen flere meninger. Jeg funderer veldig på en simo duo, men jeg tror jeg har slått den fra meg og velger det heller til en eventuell nestemann. Jeg har for tiden bare en teutonia spirit og en titanium breeze. Spirit'n var den vogna vi kjøpte til snuppa før hun ble født, og var opprinelig tenkt som eneste vogn.
Vi har hatt en teutonia av ukjent type (firehjul), en carena freeride, en basson milan og nå lurer jeg på å kjøpe en Brio Joyful. Jeg tror jeg har landet på den etter å ha lett lenge etter drømmevogna. Men du vet vel ALT dette, siden du har snoket her en stund. HAHA

MÅ bare si du høres utrolig flink ut! Tøybleier (jeg ga opp), syr og i tillegg tilbake på jobb! FLINKING! :-)

Velkommen, og så snakkes vi :-)

Så flink er jeg vel ikke... :blush: Går litt i bølgedaler med denne syinga altså, men når jeg først setter igang er jeg ganske effektiv. Hadde jeg bare klart å logge av datan... :whistle:

Vi kjøpte Simovogna brukt, veldig billig og har vært veldig fornøyd, for mini kan fortsatt bruke bagen selv om han er snart 11 mnd'er, og han sover fortsatt mye ute på dagtid. Men den tar jo stor plass i bilen, så har vi med den så får vi ikke med noe annet i bilen. Den gynger så deilig, derfor er den super som sovevogn, men nettopp gyningen gjør at den er tung å trille hvis man ikke skal bare rett frem.

Jepp, jeg har skjønt at jeg ikke skal ha simo akkurat nå, derfor siklerjeg på den nye brio joyful. Og kjøper jeg den kan jeg jo egentlig kjøpe meg en odder eller noe til nestemann hehe Vi får se da, om jeg noen sinne blir fornøyd!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En snoker kommer frem i lyset... 14 år 10 måneder siden #13605

Hei og velkommen hit. Skal bli koselig å bli mer kjent med deg :)
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En snoker kommer frem i lyset... 14 år 10 måneder siden #13726

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Hei og velkommen! :cheer:
Kjempekoselig med enda en aktiv bruker her inne!
Gleder meg til å bli kjent med deg :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En snoker kommer frem i lyset... 14 år 10 måneder siden #13734

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Spentsmurf skrev:
Maybeme skrev:
Drømmer aller mest om Britax Vigour 3+, men også litt om Bugaboo, Brio Go, Peg Perego switch et eller annet, Chicco for me....osv :whistle:
Har mine kriterier ja. :lol:

Britax vigour 3 er det mange her som ønsker seg, så snart kommer det nok til å hagle med erfaringer om denne! JIPPI!

Hva slags kriterier har du da? Jeg føler av og til at jeg er norgesmerster i å ha sære kriterier... hehe

Ja, er nok litt sær jeg og. ;)
Jeg vil ha en lett vogn med vendbart sete, som er god å trille.
Enten trehjuling med svingbart forhjul, eller to svingbare hjul fremme. Den bør være liten sammenlagt, slik at vi får plass til mer i bilen enn kun vogn.
Regulerbart håndtak og ok handlekurv.
Dette er sikkert drømmevogna til mange her inne. :whistle:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En snoker kommer frem i lyset... 14 år 10 måneder siden #16497

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Maybeme skrev:
Hei og hopp
Nå har jeg lest her inne ganske lenge, og nå syntes jeg det var på tide å stikke frem hodet. :whistle:
Jeg er en jente på 30 år med en liten gutt som nærmer seg 11 måneder. Vi bor sammen med pappan, som for tiden er hjemme i permisjon mens jeg er tilbake på jobb i noen uker.
Vi er veldig glade i vognene våre, men jeg blir liksom aldri ferdig med å lete etter den perfekte vogna for oss, derfor tråler jeg stadig vekk nettet for å lete etter nye, spennende ting. Det blir mest med siklinga da, selv om vi faktisk er oppe i 3 vogner allerede...
Ellers bærer vi mye, bruker tøybleier og prøver å ikke bruke alt for mye tid på nettet. :lol:
Jeg liker å sy, strikke, hekle og være kreativ, og har fått masse ny inspirasjon etter at lillegutt ble til.
Det var litt om meg. Gleder meg til å bli kjent med dere. :kiss:

Nå som det gikk opp for meg at vi bor i samme by må jeg bare spørre hva du bærer i og hvor du kjøper det, g hvilke tøybleier og hvor du kjøper dem :) Og om du ikke kan blåse litt kreativitet og talent over meg om du ser meg på gata en dag :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En snoker kommer frem i lyset... 14 år 10 måneder siden #16519

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
MariHønaMedHvitveis skrev:
Maybeme skrev:
Hei og hopp
Nå har jeg lest her inne ganske lenge, og nå syntes jeg det var på tide å stikke frem hodet. :whistle:
Jeg er en jente på 30 år med en liten gutt som nærmer seg 11 måneder. Vi bor sammen med pappan, som for tiden er hjemme i permisjon mens jeg er tilbake på jobb i noen uker.
Vi er veldig glade i vognene våre, men jeg blir liksom aldri ferdig med å lete etter den perfekte vogna for oss, derfor tråler jeg stadig vekk nettet for å lete etter nye, spennende ting. Det blir mest med siklinga da, selv om vi faktisk er oppe i 3 vogner allerede...
Ellers bærer vi mye, bruker tøybleier og prøver å ikke bruke alt for mye tid på nettet. :lol:
Jeg liker å sy, strikke, hekle og være kreativ, og har fått masse ny inspirasjon etter at lillegutt ble til.
Det var litt om meg. Gleder meg til å bli kjent med dere. :kiss:

Nå som det gikk opp for meg at vi bor i samme by må jeg bare spørre hva du bærer i og hvor du kjøper det, g hvilke tøybleier og hvor du kjøper dem :) Og om du ikke kan blåse litt kreativitet og talent over meg om du ser meg på gata en dag :laugh:

Jeg bor ikke i Drammen egentlig, men i Lier. Men Drammen er liksom litt bedre kjent.
Jeg bærer i mye, meitai, Beco, Manduca, slynge, litt sjal og har vel kjøpt det meste på nett eller brukt på tettinntil. Det samme gjelder tøybleier. Og kreativitet og talent må jo du ha masse av, som har sydd mange vognposer. Jeg kommer meg jo aldri av nett og får brukt kreativiteten min. :blush:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En snoker kommer frem i lyset... 14 år 10 måneder siden #16521

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jeg har store planer om å flytte til lier når jeg blir stor :laugh: Var på visning i sørumlia, men vi fikk den ikke, så jeg skal ta igjen senere!

Tenkte meg det var nettkjøpt ja, jeg har lyst til å prøve både meitai og tøybleier, men syns det er så skummelt å bestille det på nett uten å se først, siden jeg ikke har noen erfaring. Vet jo det er noen utsag på grünerløkka i oslo, men. Blæh!

Har bare sydd 3 vognposer og alle er ubrukelige på hver sin måte :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En snoker kommer frem i lyset... 14 år 10 måneder siden #16527

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Bli med på bæretreff så kan du få prøvd begge deler. Eller, tøybleiene er det vel greit å bare se på. Det var sånn jeg begynte. Jeg har masse du kan få prøve, og vi er flere som pleier å treffes ganske jevnlig.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En snoker kommer frem i lyset... 14 år 10 måneder siden #16529

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jaaa! Gjerne :) jeg har snoket en del på tettinntil, men aldri sagt et pip. Hadde vært kjempekjekt å få være med på treff og titte og prøve litt før jeg bestemmer meg :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.957 sekunder