Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Klær og utstyr Annet utstyr Bilstol: Britax Hi-way eller Acta Graco belogic?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Bilstol: Britax Hi-way eller Acta Graco belogic?

Bilstol: Britax Hi-way eller Acta Graco belogic? 12 år 9 måneder siden #83722

Jeg står mellom disse to.. Foreldrene mine har belogic i sin bil, og vi er veldig fornøyde med det. Men vi sliter med at hodet til snuppa faller når hun sover, og jeg lurer på om hi-way'en kan være bedre ifht. dette?
Noen som har noen erfaringer? :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bilstol: Britax Hi-way eller Acta Graco belogic? 12 år 9 måneder siden #83730

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
en venninne av meg mener britax er veldig bra mot fallende hoder, men jeg aner ikke. For vi har selv hts besafe og det er fallende hode sete :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bilstol: Britax Hi-way eller Acta Graco belogic? 12 år 9 måneder siden #83733

  • LilleMy
  • LilleMy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 106
Vi har Acta Graco duologic og der er den ingen fallende hode :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bilstol: Britax Hi-way eller Acta Graco belogic? 12 år 9 måneder siden #83756

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bilstol: Britax Hi-way eller Acta Graco belogic? 12 år 9 måneder siden #83793

Ok. Kanskje ikke det har så mye å si på setet? Vi flyttet graco-setet over i en annen bil nå, og ryggen ble mye mindre bratt, men hodet faller like mye.. :-(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bilstol: Britax Hi-way eller Acta Graco belogic? 12 år 9 måneder siden #83831

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hm... Det jeg vet er at jenta vår har samme hts sete i tre biler, dvs, det er jo tre ulike seter og tre ulike biler, og det er veldig veldig stor forskjell på hvordan hun sitter i setet... Men, i går, da sovnet hun i vår bil, og da hang merkelig nok ikke hodet :dåne: Noe det pleier å gjøre, men Britax er anbefalt av en venninne av meg mot hengehoder, men ikke vet jeg. Desverre.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bilstol: Britax Hi-way eller Acta Graco belogic? 12 år 9 måneder siden #83840

  • LilleMy
  • LilleMy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 106
Det vi har erfart er at sete i bilen har en del betydning, hellingen på setet i de forskjellig bilene kan være ganske stor. Men er nok også litt forskjell på hvor rett i ryggen de forskjellige bilsetene er. Har du feks ett bilsete med veldig rett rygg, og setet i bilen har en hellinga ned mot seteryggen, vil barnet bli sittende såpass rett opp i ryggen at hodet lett kam falle framover.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.452 sekunder