Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Klær og utstyr Annet utstyr Baby bjørn active
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Baby bjørn active

Baby bjørn active 13 år 11 måneder siden #58930

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Noen som har testa den? Har egentlig sagt høyt og klart at jeg ikke skal ha noen baby bjørn bæresele, siden den jeg hadde sist var så vond, men denne ser da unektelig mye mer behagelig ut? Eller er det bare meg?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby bjørn active 13 år 11 måneder siden #58940

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Har ikke prøvd den, men vil bare benytte muligheten til å anbefale Manduca bæretøy :) Synes den har en helt fantastisk bærekomfort både på mage og rygg. Anbefales :)
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby bjørn active 13 år 11 måneder siden #58942

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Den så ikke så verst ut, kunne godt prøvd den. Veldig kjekt med noen tips! Vet du om noen butikk som selger de? Vil gjerne prøve en på før jeg kjøper... Blir uansett ikke til at jeg investerer med en gang, siden magen er i veien, men greit å ha en ide om hva som frister :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby bjørn active 13 år 11 måneder siden #58944

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Også finnes den i så mange fine mønster at man omtrent ikke klarer å velge ;) Jeg bestilte min på lotusbarn.no - tok sjansen uten å ha prøvd først. Er usikker på fysiske butikker som selger de, men vet de finnes. Snuppa mi er 9 mnd nå og vi har gått over til ryggbæring og hun stortrives med å sitte på ryggen å se. Ler og "skravler" der bak :laugh:
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby bjørn active 13 år 11 måneder siden #58951

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Husker jeg syntes det var smart med sele sist når småtten ble litt lei av vogna og ville opp, for eksempel på shopping.. Etter en liten runde i selen var han så metta på inntrykk at han slokna som et lys... hehe. Problemet var som sagt at babybjørnselen ikke var noe god å bære i.

Dessverre for oss vognfrelste, er det jo ikke overalt det er like praktisk med vogn, da er bæretøy kjekt å ha, det samme gjelder om man er så "uheldig" å få et barn som helst vil bæres hele tida. Da er det godt for armene å få litt avlastning.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby bjørn active 13 år 11 måneder siden #58957

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Og jeg anbefaler Beco Butterfly, hvis du vil ha en sele med klips. Kjøpes bla. hos Purnatur. Bor ikke du i nærheten av Oslo, Studine?
I såfall kan du dra inn til Oslo til Bæreglede ( www.bæreglede.no) og teste ut det meste av bæretøy. Jeg har prøvd myyyyyyyye, men Babybjørn har jeg ikke testet og har ingen planer om det til nestemann heller. Jeg ser at de nye modellene ser bedre ut, men jeg syns såpass dyrt bæretøy bør kunne brukes mye lengre enn det sies at man kan med Babybjørn. Både Manduca og Beco kan man bruke i mange år, vi bruker fortsatt Becoen til Oskar, og han blir 2 i sommer.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby bjørn active 13 år 11 måneder siden #58960

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

Kjempekjekt med innspill og tips til bæretøy. Erfaringer brukere har gjort seg er gull verdt :) Spørs nok om jeg ikke må teste ut butikken du nevner Maybeme :)
Siste endring: 13 år 11 måneder siden av studine.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby bjørn active 13 år 11 måneder siden #58965

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Jeg hadde babybjørn og var veldig fornøyd med den. Solgte den til en venninne når J-S ble for tung og hun er også fornøyd. Nå har jeg Beco og synes faktisk den er bedre, så jeg vil anbefale den. Bruker den fortsatt til J-S, som nå er 2,5 år. Jeg har vært mye plaget med ryggen etter fødselen, men når jeg bruker beco går det utrolig fint.
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby bjørn active 13 år 11 måneder siden #58967

  • d1cte
  • d1cte's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 118
har ikke erfaring med bb, men annbefaler gjerne manduca, som vi har :cheer:
Har en Stokke Xplory og en TFK Twinner Twist Duo, men tvillingvogna skal selges, og nå leter jeg etter ny til å erstatte den med..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby bjørn active 13 år 11 måneder siden #58971

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Takk igjen for tips, er så kjekt med noen konkrete råd på hvilke seler som faktisk er all righte... Har snust litt på mei tai, men skeptisk til ting som innebærer knyting :D
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Baby bjørn active 13 år 11 måneder siden #58972

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Vi har hatt både maduca, beco og mei tai + div sjal og ringslynger. Har vært mest fornøyd med manduca, så den har vi fremdeles :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Baby bjørn active 13 år 11 måneder siden #58991

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Hvis du skal på F&B festivalen i helga vil du kunne teste både Manduca og Beco Butterfly hos Lotusbarn. Og myyyyyyyyyyyyyye annet, mange bæretøystander der i år.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Baby bjørn active 13 år 11 måneder siden #58995

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Maybeme skrev:
Hvis du skal på F&B festivalen i helga vil du kunne teste både Manduca og Beco Butterfly hos Lotusbarn. Og myyyyyyyyyyyyyye annet, mange bæretøystander der i år.

Var inn og tittet på sidene til festivalen og oppdaga at det var en del bæretøy. Men tror dessverre ikke jeg får kommet meg dit, så da utgår det :S
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Baby bjørn active 13 år 11 måneder siden #59012

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ville aldri ha kjøpt en baby bjørn igjen, ikke de nye modellene heller. Den er IKKE noe god, angrer så på det kjøpet :(

Har fått testet en beco og den virket knallgod, ville mye heller gått for det!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.899 sekunder