Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Klær og utstyr Annet utstyr Test av bilstoler
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Test av bilstoler

Test av bilstoler 14 år 2 uker siden #56027

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Her kan dere lese om den nyeste testen av bilstoler :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Test av bilstoler 14 år 2 uker siden #56029

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Skummelt :S trodde recaro polaric var et ganske bra sete jeg men....
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Test av bilstoler 14 år 2 uker siden #56032

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
ja, derfor skulle det vel testes på nytt...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Test av bilstoler 14 år 2 uker siden #56039

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Jeg synes det er helt topp at de kjører harde tester og at produsentene som kommer dårlig ut tar tak i det :)
Men skremmende at det selges så mange typer seter i Norge som er "godkjent", men ikke godkjent nok liksom.. Type Obs, Biltema, lekebutikker osv.

Så stusser jeg på at de i artikkelen bruker ordet bakoverlent og foroverlent :dry: Bakoverlent og bakovervendt er da to forskjellige ting om man skal være nøye...
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Test av bilstoler 14 år 2 uker siden #56042

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja, bakoverlent er jo noe helt annet.. FOrovervent og bakoverlent går jo fint sammen, og bakovervent og foroverlent... hehe Du fr sende de et pip!!!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Test av bilstoler 14 år 2 uker siden #56043

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Spentsmurf skrev:
Ja, bakoverlent er jo noe helt annet.. FOrovervent og bakoverlent går jo fint sammen, og bakovervent og foroverlent... hehe Du fr sende de et pip!!!

Ja jeg klarte ikke å la være så jeg sendte en av journalistene en mail om det :laugh:
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Test av bilstoler 14 år 2 uker siden #56049

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Må da være litt flaut å klare å skrive en slik feil? :P

Vi kjøpte 2 stk BeSafe Izi kid x3 nå nylig, så betryggende å lese at Izi Combi gjorde det bra i testen. Er jo i prinsippet samme sete.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Test av bilstoler 14 år 2 uker siden #56053

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
snoopy81 skrev:
Jeg synes det er helt topp at de kjører harde tester og at produsentene som kommer dårlig ut tar tak i det :)
Men skremmende at det selges så mange typer seter i Norge som er "godkjent", men ikke godkjent nok liksom.. Type Obs, Biltema, lekebutikker osv.

Så stusser jeg på at de i artikkelen bruker ordet bakoverlent og foroverlent :dry: Bakoverlent og bakovervendt er da to forskjellige ting om man skal være nøye...

Var faktisk på biltema her en dag og en av disse beltestolene oppi kurva var faktisk ødelagt :blink: hvis de blir ødelagt innpå butikken så tørr jeg ikke tenke på hvordan de er i en kollisjon :S (jeg hadde ikke tenkt å kjøpe en sånn nei, måtte bare stoppe og se når jeg så det lå en "knekt" bilstol oppi der)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Test av bilstoler 14 år 2 uker siden #56076

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Simenmin skrev:
snoopy81 skrev:
Jeg synes det er helt topp at de kjører harde tester og at produsentene som kommer dårlig ut tar tak i det :)
Men skremmende at det selges så mange typer seter i Norge som er "godkjent", men ikke godkjent nok liksom.. Type Obs, Biltema, lekebutikker osv.

Så stusser jeg på at de i artikkelen bruker ordet bakoverlent og foroverlent :dry: Bakoverlent og bakovervendt er da to forskjellige ting om man skal være nøye...

Var faktisk på biltema her en dag og en av disse beltestolene oppi kurva var faktisk ødelagt :blink: hvis de blir ødelagt innpå butikken så tørr jeg ikke tenke på hvordan de er i en kollisjon :S (jeg hadde ikke tenkt å kjøpe en sånn nei, måtte bare stoppe og se når jeg så det lå en "knekt" bilstol oppi der)

Det er jo virkelig noe å tenke på ja! Huff og huff... Jeg er ganske engasjert når det gjelder bilsikring, og jeg blir rett og slett forbannet over all elendige stoler som er på markedet :angry: Som folk kjøper fordi de er så billige i forhold til testvinnere f.x...

Forøvrig irriterer det meg at de ikke har rettet artikkelen med rett benevning ennå :blush:
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Test av bilstoler 14 år 2 uker siden #56082

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Simenmin skrev:
Skummelt :S trodde recaro polaric var et ganske bra sete jeg men....

Har lest tester tidligere også der recaro ikke har gjort det så veldig bra, jeg har derfor skygget unna dette merket
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Test av bilstoler 14 år 2 uker siden #56084

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja huff Biltema seter og andre billigseter skulle det ikke være lov å selge!
Synes det er helt vanvittig at folk tenker økonomi framfor sikkerhet når det gjelder bilstoler!
Noen har kanskje ikke råd til de dyreste setene, det skjønner jeg. Men f.eks britax TWE har jo gjort det ganske bra i tester, og koster ikke mer enn 2000 kr. Og de som ikke har råd til det burde vel vurdere å kjøpe brukt fra bekjente eller noe...

Samme som at jeg synes det er helt forferdelig når noen setter små babyer på 6-7 mnd i framovervendte seter :S Synes ikke noe om å snu barn før MINIMUM fylte 2 år, med mindre de virkelig er plaget av bilsyke eller har andre meget gode grunner for det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Test av bilstoler 14 år 2 uker siden #56097

  • Anjalef
  • Anjalef's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Hjertebarnmamma
  • Innlegg: 415
Vi har Recaro young sport. Fikk vite da vi kjøpte det at det var det beste setet som var fremovervendt den gangen.
Anja og gullgutten Marcus, født 27.09.06.

Vi triller rundt i EW Sky
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.528 sekunder