Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Klær og utstyr Annet utstyr Bursdagsgaveønsker for 3 åring og 1 åring-hjelp!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Bursdagsgaveønsker for 3 åring og 1 åring-hjelp!

Bursdagsgaveønsker for 3 åring og 1 åring-hjelp! 14 år 1 måned siden #52780

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
Gutten min blir tre år og jenta mi ett år i mars :sjokk: :rørt:
Lillemor får liten dukkevogn, rubens Ida og penger til dress og på konto veit jeg så langt :P Men hva annet kan vi ønske hvis noen spørr? Hva fikk jentene deres til sin første bursdag? Er så greit å slippe å få de samme tingene og si forskjellig hvis noen spør ;) Har gåvogn, puttekasse og sånn sprettoppdyrlagelydting :)

Og storegutten min blir altså tre år! Han elsker cars så tenkte kanskje sånn bilbane hvis jeg finner. Penger får han og. Noen lure tips til han? :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bursdagsgaveønsker for 3 åring og 1 åring-hjelp! 14 år 1 måned siden #52782

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
L syns det er veldig moro med sengetøy med motiver på nå. Hun har Postmat bl.a
Hun ble 3 i desember. Hun fikk mp3 spiller med øreklokker som har volumstopp, og den har vært STOR suksess. Hører på både musikk og lydbøker på den. Hun fikk også Hama store perler, og det ønsker hun seg stadig, det er veldig gøy. Hun elsker Cars hun også, og fikk Cars tegneblokk +++

K blir to, men hun fikk masse Duplo til bursdagen i fjor, alltid stor suksess. Buss fly, tog masse slike ting i Duplo har vi ønsket oss tidligere og fått.

Begge har dukkevogner, dukker, bamser +++ så DET HOLDER :knegg: L ønsker seg garderobeskap til dukketøy, men det er nok ikke det hotteste tipset til guttungen din :knegg: Ellers er slik "dyr på hjul", i tre stor suksess her. Alla disse:

Vi har slik i giraff, L fikk den til 1 årsdagen sin, og den er veldig velbrukt, av både L og nå K :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bursdagsgaveønsker for 3 åring og 1 åring-hjelp! 14 år 1 måned siden #52785

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Jente: Smykker, stonz, klær, longs, sokker (som gjerne passer til høsten). Leker etter alder.

Gutt: trehjuls sykkel med hjelm, om han ikke har, klær, longs, sokker, tegnesaker, kitt, filmer, uteleker til vår/sommer, smykker.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bursdagsgaveønsker for 3 åring og 1 åring-hjelp! 14 år 1 måned siden #52795

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
Takk for mange tips :laugh:
Har et sånn kjøredyr-akkurat som ditt LogK som storebror fikk da han ble ett år.Men det er rimelig farlig da hjulene bare triller helt rundt og det ikke er noenting foran som tar imot :ohmy: Men storebror har lekt MASSE med den, men skal gjemme den litt for lillemor til hun er litt større. Ble litt vel mye action for mora da storebror skulle "kjøres inn" på den :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bursdagsgaveønsker for 3 åring og 1 åring-hjelp! 14 år 1 måned siden #52808

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
nimmi skrev:
Takk for mange tips :laugh:
Har et sånn kjøredyr-akkurat som ditt LogK som storebror fikk da han ble ett år.Men det er rimelig farlig da hjulene bare triller helt rundt og det ikke er noenting foran som tar imot :ohmy: Men storebror har lekt MASSE med den, men skal gjemme den litt for lillemor til hun er litt større. Ble litt vel mye action for mora da storebror skulle "kjøres inn" på den :P

:knegg: Såpass, vi har ikke hatt noe problem med vår :)
Disse og er kule !
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.694 sekunder