Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Klær og utstyr Annet utstyr Skal jeg selge voksien og kjøpe 7 AM? Eller Elodie?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Skal jeg selge voksien og kjøpe 7 AM? Eller Elodie?

Skal jeg selge voksien og kjøpe 7 AM? Eller Elodie? 14 år 6 måneder siden #24922

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jeg liker veldig godt utformingen til 7 am-posen, hetten, det avtagbare fleeceforet, antiskli, remmer til å feste den, at man kan ta av toppen og bruke det som stormtrekk.. Genialt for meg som har Go.
Og at den er på salg :p
Men så er jeg usikker på boble-looken, og på den tilsynelatende blanke finishen, litt sånn vestkant-boblekåpe? (fornærmer ingen, har delvist vokst opp på vestkanten selv) :p . Og så lurer jeg på hvor varm en er ift voksi (classic)
og hvilken farge skulle jeg tatt? Redd for å bli møkklei den rosa, redd den er for prangende. Men sort er litt kjedelig?

Men så ELSKER jeg utseendet til Elodie details folklore rose. Men den står det jo så fryktelig lite om. Hvor tykk den er osv. Den er vel en hundrings eller to billigere enn 7Am på salg, det betyr strengt tatt ikke så mye. Må jo bet porto også.

Også har jeg jo en sort voksi classic med grått for. I fjor brukte vi den nesten ikke fordi den rett og slett ble for varm. Den er vel en 5-6 år gammel, men pent brukt og ser helt fin ut. Mon tro hvor mye jeg kan få for den? Ser litt eldre voksier på finn legges ut for alt fra 3-800 :huh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Skal jeg selge voksien og kjøpe 7 AM? Eller Elodie? 14 år 6 måneder siden #24924

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Venter min brune 7 am i posten de nærmeste dagene ;) Men beholder voksi. Kan gi deg min vurdering ang. stoffet da.

Hvis voksien er pent brukt kan du sikkert prøve 6-700 kr. Jeg kjøpte en som var 7 år gammel til 400.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Skal jeg selge voksien og kjøpe 7 AM? Eller Elodie? 14 år 6 måneder siden #24926

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ooo så spennende! Da venter jeg og ser hva du syns. Jeg ser den finnes i en grønnfarge også, og den er vanvittig kul, den vil jeg ha! Men den har de selvsagt ikke på vognve3rden, og da må jeg betale fullpris :(
Svart er så kjeeedelig.. Mon tro om det går an å pynte den opp litt :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Skal jeg selge voksien og kjøpe 7 AM? Eller Elodie? 14 år 6 måneder siden #24927

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Jeg vurderer og den 7am posen, men har ikke sett noen av de irl bortsett fra Voksien.
Jeg hadde voksi selv som jeg solgte fordi jeg syntes den var for stor og klumpete liksom. Solgte den for 550kr tror jeg d var, og fikk MANGE henvendelser så tror ikke d er noe problem å få solgt den om du finner ut at du vil d ;)

Vet at d er mange som er fornøyd me 7am ihvertfall, bl.a Vogngal!

Farge er jeg litt usikker på selv, har litt lyst på rosa jeg (men usikker på hvordan den er å matche andre rosafarger :blink: , men så er jeg veldig rosa da :blush: Og d har jeg ikke fått inntrykk av at du er.. Og brun går ikke til grå vogn, svart er mest safe da..

Elodie ser fine ut, men vet nok ikke noe mer om den enn deg desverre :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Skal jeg selge voksien og kjøpe 7 AM? Eller Elodie? 14 år 6 måneder siden #24929

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Empa skrev:
Venter min brune 7 am i posten de nærmeste dagene ;) Men beholder voksi. Kan gi deg min vurdering ang. stoffet da.

Hvis voksien er pent brukt kan du sikkert prøve 6-700 kr. Jeg kjøpte en som var 7 år gammel til 400.

Den brune ser veldig fin ut, spent å høre hva du synes ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Skal jeg selge voksien og kjøpe 7 AM? Eller Elodie? 14 år 6 måneder siden #24930

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
for brun passer vel dårlig i grå vogn..? Passer godt til alt hun har av lær, men det blir litt fjernt i grå vogn? sukk.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Skal jeg selge voksien og kjøpe 7 AM? Eller Elodie? 14 år 6 måneder siden #24933

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
woopsy skrev:
Jeg vurderer og den 7am posen, men har ikke sett noen av de irl bortsett fra Voksien.
Jeg hadde voksi selv som jeg solgte fordi jeg syntes den var for stor og klumpete liksom. Solgte den for 550kr tror jeg d var, og fikk MANGE henvendelser så tror ikke d er noe problem å få solgt den om du finner ut at du vil d ;)

Vet at d er mange som er fornøyd me 7am ihvertfall, bl.a Vogngal!

Farge er jeg litt usikker på selv, har litt lyst på rosa jeg (men usikker på hvordan den er å matche andre rosafarger :blink: , men så er jeg veldig rosa da :blush: Og d har jeg ikke fått inntrykk av at du er.. Og brun går ikke til grå vogn, svart er mest safe da..

Elodie ser fine ut, men vet nok ikke noe mer om den enn deg desverre :dry:

Så på nb at det er kommet en ny rosafarge som heter Rose. Litt dusere, mer gammelrosa a la den nye voksi urban. Men fant den ikke på nettsiden, bare referert til den, den er vel utsolgt eller noe :(

www.babybag.no/product/prod/283/_473/7_A.M._Enfant_Kiwi.htm
hva syns dere om denne i min grå vogn? Passer S' farger ypperlig, men da må jeg tenke nytt i stelleveskeland. kanskje grå ull-strollershopperen? Eller kan det funke med folklore rose til?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Skal jeg selge voksien og kjøpe 7 AM? Eller Elodie? 14 år 6 måneder siden #24935

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Å den rosafargen skulle jeg likt å sett!!

Vet om en fleurville stelleveske som vill passet perfekt til din grå vogn me den posen, skel se om jeg finner den :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Skal jeg selge voksien og kjøpe 7 AM? Eller Elodie? 14 år 6 måneder siden #24937

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
forum.nybaktmamma.com/barnevogner-f307/h...a-7-m-enfant-626861/
her er Rose-fargen. men jeg finner den ikke igjen på hjemmesiden til 7 am :(

fleurville som passer kiwi altså? hurra!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Skal jeg selge voksien og kjøpe 7 AM? Eller Elodie? 14 år 6 måneder siden #24938

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18631387
Var ikke denne jeg egentlig mente, men fargene passe jo bra me denne og..

Den andre jeg mente syns jeg er finere, men skal lete litt til.. finner jo ikke når man prøver for hardt vettu :S
Siste endring: 14 år 6 måneder siden av woopsy.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Skal jeg selge voksien og kjøpe 7 AM? Eller Elodie? 14 år 6 måneder siden #24939

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ooooi, lilleprinsen får inn 7 am!! Hurra :lol: Men det står bare at pris og fargeutvalg kommer snart da.

Skulle likt å vite om de får inn grønn, da hadde jeg glatt kjøpt den fleurvillen der, woopsy :) den var veldig fin, hadde passet ypperlig! Og den er mini, jeg syns jo egentlig de vanlige er litt store. hmm
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Skal jeg selge voksien og kjøpe 7 AM? Eller Elodie? 14 år 6 måneder siden #24940

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Skal jeg selge voksien og kjøpe 7 AM? Eller Elodie? 14 år 6 måneder siden #24941

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Æsj :dry: Der skjedde d no rart...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Skal jeg selge voksien og kjøpe 7 AM? Eller Elodie? 14 år 6 måneder siden #24942

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Skal jeg selge voksien og kjøpe 7 AM? Eller Elodie? 14 år 6 måneder siden #24943

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Får du frem noe bilde?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Skal jeg selge voksien og kjøpe 7 AM? Eller Elodie? 14 år 6 måneder siden #24945

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
nei :(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Skal jeg selge voksien og kjøpe 7 AM? Eller Elodie? 14 år 6 måneder siden #24950

Det er noe rart med ebay og linking inn hit :dry:

7 am enfant posen i rose var nydelig. Jeg ville kjøpt den og beholdt voksien i tillegg ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Skal jeg selge voksien og kjøpe 7 AM? Eller Elodie? 14 år 6 måneder siden #24951

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
MariHønaMedHvitveis skrev:
nei :(

Så dumt :(
Jeg fant den ikke noe annet sted enn på ebay heller :dry:
Men skal ikke gi opp ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Skal jeg selge voksien og kjøpe 7 AM? Eller Elodie? 14 år 6 måneder siden #24954

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Så gøy at lilleprinsen også får inn 7 am enfant. Ser ut som det blir lettere å få tak i den posen nå enn da jeg kjøpte min for noen år siden. Da var det bare en norsk butikk som hadde, og der stod jeg lenge på venteliste før jeg fikk min.

Tok en titt på fargene til Lilleprinsen, og det ser ut som de tar inn de samme fargene som Vognverden da.

Jeg så en nydelig beige pose på hjemmesiden til 7 am enfant, men det ser ikke ut som de norske nettbutikkene har den.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Skal jeg selge voksien og kjøpe 7 AM? Eller Elodie? 14 år 6 måneder siden #24957

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Her ser du litt av den stellevesken ihvertfall, syns den er kjempefin ;)
www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=1685...TypeId=68&areaId=487
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Skal jeg selge voksien og kjøpe 7 AM? Eller Elodie? 14 år 6 måneder siden #24969

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Denne tråden ble litt for lang og hekte seg helt inn i, men jeg synes folklorerose er penere enn 7am posen...om min mening teller... ellers må jeg bare si at stellevesken i den siste linken er så utrolig kul.Somerlig og fin...Men den går selvsagt fint på vinteren også, lyse opp en trist dag.

Å! Jeg må bare si at det er GØY MED NOE NYTT!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.820 sekunder