Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Klær og utstyr Annet utstyr Hadde dere stolt på denne bilstolen?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hadde dere stolt på denne bilstolen?

Hadde dere stolt på denne bilstolen? 14 år 8 måneder siden #23201

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=133...51&pos=null&tot=null

Jeg ser helt klart at om dette fungerer så vil det gjøre det utrolig mye mer lettvindt å sette barna i bilen.

MEN jeg liker ikke stoler som er kun forovervendt fra 9 mnd (jeg skjønner at noen av ulike grunner må snu framover før alderen det anbefales men fra 9 mnd.... Så er mest fan av kombistoler ;) ) Men det er en annen diskusjon B)

Det jeg ble aller mest skeptisk til er den vridningsfunskjonen...Første som slo meg da jeg så annonsen var at i den stolen hadde sikkert barnet blitt slengt til siden i en kollisjon :( Hadde IKKE stolt på at den funksjonen som holder setet på plass framover ikke hadde blitt ødelagt ved en skikkelig smell...

Men jeg er kanskje usannsylig skeptisk her nå?? :blink:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hadde dere stolt på denne bilstolen? 14 år 8 måneder siden #23216

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hm.... Jeg tror nok sikkert den er testet litt for smeller, men jeg kjenner at bilstolen godt kan væe testet i hode og r*** og litt til... Om du skjønner... Men, en genial løsning likevel.... DUmt man ike kan vri bakover også ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hadde dere stolt på denne bilstolen? 14 år 8 måneder siden #23218

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja akkurat det tenkte jeg også, at om man først kan lage den sånn at den kan svinges til sides så må det da være mulig å kunne svinge den bakover også :P
Er nok testet ja, men stoler liksom ikke helt på det likevel...Men hadde vært genialt da, særlig om stolen var bakovervendt også. Håper de tester den i en eller annen norsk test med tiden ;)
Hadde spart ryggen for mye belastning om man kunne hatt stolen mot seg når man festet barnet!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hadde dere stolt på denne bilstolen? 14 år 8 måneder siden #23227

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, helt klart, og hodet... Jeg skaller i tide og utide fordi jeg er så opptatt av at hun ikke skal skalle....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.469 sekunder