Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Stellevesker og tilbehør Stay Put Weatherproof stormtrekk, noen som har erfaringer? Andre tips?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Stay Put Weatherproof stormtrekk, noen som har erfaringer? Andre tips?

Stay Put Weatherproof stormtrekk, noen som har erfaringer? Andre tips? 12 år 6 måneder siden #85124

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Trenger et fottrekk til Koelstra Latinique. Vurderer Stay Put Weatherproof eller Buggysnuggle Waterproof. Noen som vet om Stay Put Weatherproof kan brukes utenpå tykke vinterposer? Og hvor praktisk er festemekanismen? Vil den passe godt på Latinique?

BuggySbuggle sine poser er jo fine på vår og høst, men de har vel ikke flass til vinterpose nedi.. Denne hadde jo vært kul til min sorte Latinique:

www.lilleprinsen.no/product/564674/Buggy...ck-Retro-FLEECE.html

sund de ikke har enda flere design som er vanntette ;-) :shopping:

Vurderer også å kjøpef.eks Emmaljunga sin vognpose til Scooter eller City Cross, men usikker på om de kan festes til vognen.

Tips?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Stay Put Weatherproof stormtrekk, noen som har erfaringer? Andre tips? 12 år 6 måneder siden #85125

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Neppe flass, men sannsynligvis heller ikke plass.... :blush:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Stay Put Weatherproof stormtrekk, noen som har erfaringer? Andre tips? 12 år 6 måneder siden #85126

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hadde et stay put trekk som var fleeceforet, synes ikke den passet så bra på utsiden av en tykk vognpose. Festemrkanismen var trykknapper og var helt grei. Men umulig å si om d vil passe koelstra. Brio har jo en billig type fotpose til race. Kanskje den er like lur? Teutonia har også et. Det fra buggysnuggle så også greit ut, men var fryktelig dyrt synes jeg.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Stay Put Weatherproof stormtrekk, noen som har erfaringer? Andre tips? 12 år 6 måneder siden #85127

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Stormtrekket til Brio Race er ikke så dyrt, og det festes med borelås. Jeg har det, og håper det passer til både bugaboo cam og MB :) Ellers kan jeg anbefale den nye regntrekket de har fått på vognverden :glis:
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Stay Put Weatherproof stormtrekk, noen som har erfaringer? Andre tips? 12 år 6 måneder siden #85128

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Takk for tips! Den så jo grei ut! Og billig:-) Men er det plass til vinterpose i den, tro?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Stay Put Weatherproof stormtrekk, noen som har erfaringer? Andre tips? 12 år 6 måneder siden #85129

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Ja, det vil jeg tro. Jeg kunne godt ha prøvd, men buggisen er pakket i prampacken og på MB bruker jeg enda bag. Kan godt prøve trekket på begge vognene med vinterpose når jeg kommer hjem igjen ( slutten av oktober :glis: )
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Stay Put Weatherproof stormtrekk, noen som har erfaringer? Andre tips? 12 år 6 måneder siden #85131

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
B) Snilt av deg, men kan jo stikke på Babyshop og se om de har et trekk så jeg kan prøve..

Hvilket regntrekk tenkte du på? Jeg vurderer veldig seriøst å kjøpe retrotrekket til Plusle..... :shopping: :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Stay Put Weatherproof stormtrekk, noen som har erfaringer? Andre tips? 12 år 6 måneder siden #85132

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Stay Put Weatherproof stormtrekk, noen som har erfaringer? Andre tips? 12 år 6 måneder siden #85133

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Hvordan er forresten det retrotrekket? *nysjerrig* :blush:
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Siste endring: 12 år 6 måneder siden av Inga.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Stay Put Weatherproof stormtrekk, noen som har erfaringer? Andre tips? 12 år 6 måneder siden #85134

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Jeg har retro-trekket og synes det er kjempefint. Lett og ta av og på og sitter veldig fint. Og så har det en mye enklere glidelåsåpning enn alle andre trekk jeg har vært ute for. Det blir ikke slappt som Emmaljunga sitt av å bli vått. Og så er det jo pent å se på da ;)

MEN det passer hverken på Nitro City eller MB :s Av bilder skal det passe fint på Bugaboo og det passet og fint på Brio Go.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Stay Put Weatherproof stormtrekk, noen som har erfaringer? Andre tips? 12 år 6 måneder siden #85135

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Ja, de trekkene ser ut til å passe fint på 3-hjulinger :-) Her er bilde av retrotrekket og et trekk av samme type med blomster. Usikker på om det passer så godt på sportsvogner? Kanskje best på bager? Hvis det passer på Koelstra, er jeg veldig interessert, men mulig det med sjiraffer passer bedre?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Stay Put Weatherproof stormtrekk, noen som har erfaringer? Andre tips? 12 år 6 måneder siden #85142

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hm... jeg kom på en ting her nå, jeg som sliter med min eldgamle GO, kanskje brio sitt race trekk passer på den utdaterte vogna mi?!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Stay Put Weatherproof stormtrekk, noen som har erfaringer? Andre tips? 12 år 6 måneder siden #85166

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Jeg fikk plass til vinterpose under stomtrekket fra Stay-put, men nå hadde vi den tynne vinterposen fra Ticket to Heaven. Jeg tror kanskje det kan bli litt trangt med en tykk dunpose hvis barnet er ganske stort.

Plusle: er det refleks på regntrekket ditt? Og hvor mye skal du ha for det? Har en venninne som er på jakt etter regntrekk ala det. Veldig stilig :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Stay Put Weatherproof stormtrekk, noen som har erfaringer? Andre tips? 12 år 6 måneder siden #85169

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Aner ikke om det er refleks, jeg. Antar jo det.
Men får ikke sjekket, for nå har jeg det ikke lenger ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Stay Put Weatherproof stormtrekk, noen som har erfaringer? Andre tips? 12 år 6 måneder siden #85171

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Jeg har brukt stay put-trekket over Voksi Urban, gikk fint det. Vår og høst har jeg en sort pose fra Koelstra i vogna og ikke noe over, men kunne tenkt meg et tynt vindtrekk. Kanskje jeg og må ta en kikk på det race-trekket. Ikke alltid at tykt fleecetrekk er det beste.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Stay Put Weatherproof stormtrekk, noen som har erfaringer? Andre tips? 12 år 6 måneder siden #85174

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Stay Put Weatherproof stormtrekk, noen som har erfaringer? Andre tips? 12 år 6 måneder siden #85176

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Vedlegg:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Stay Put Weatherproof stormtrekk, noen som har erfaringer? Andre tips? 12 år 6 måneder siden #85181

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Å, så snilt Maybeme! Du er en knupp :-) Har dessverre ikke fått noen hentelapp eller melding i dag, så må nok vente til i morgen. Men da er det jo fint å se den fine vogna di som er helt lik den jeg har bestilt :-)

Jeg har ikke bestilt Koelstra-posen. Har en Voksi Urban og en Buggysnuggle fra før. Vurderer å selge Buggysnuggle'n jeg har og kjøpe en ny vanntett som matcher vogna eller et Stay Put trekk. Og skal innom Babyshop og prøve trekkket til Brio Race. Var innom i går og de hadde det inne.

Gleder meg til å stasje opp ny vogn :jippi:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Stay Put Weatherproof stormtrekk, noen som har erfaringer? Andre tips? 12 år 6 måneder siden #85192

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
om noen skal ha ny pose kan de ikke være så snille å kjøpe elodie details!!!!! De er så kuuuule :D
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Stay Put Weatherproof stormtrekk, noen som har erfaringer? Andre tips? 12 år 6 måneder siden #85193

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Maybeme, både vogna og ungen er herlige!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Stay Put Weatherproof stormtrekk, noen som har erfaringer? Andre tips? 12 år 6 måneder siden #85198

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
I know! :jippi:
Eh, jeg mener... Takk! :blomster:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.735 sekunder