Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Stellevesker og tilbehør Hvor får jeg kjøpt Allerhand carry-all weekender?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hvor får jeg kjøpt Allerhand carry-all weekender?

Hvor får jeg kjøpt Allerhand carry-all weekender? 12 år 10 måneder siden #82789

  • LilleMy
  • LilleMy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 106
Har drevet og titta litt på store stellevesker, evt stellesekk til ferie tur i sommer. Har kommet fram til at Allerhand carry-all weekender eller Allerhand travel backpack har det jeg er ute etter. Men jeg finner ingen som har de... Noen som vet? Kan godt være utenlandske nettbutikker :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor får jeg kjøpt Allerhand carry-all weekender? 12 år 10 måneder siden #82790

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Jeg vet i hvertfall at både lilleprinsen.no og alexi.no har et godt utvalg av Allerhand stellevesker. Men du har kanskje sjekket disse allerede?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor får jeg kjøpt Allerhand carry-all weekender? 12 år 10 måneder siden #82793

  • LilleMy
  • LilleMy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 106
Ja har sjekket begge de allerede, men kan jo kanskje skrive en mail å høre om de kan få tak i den :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor får jeg kjøpt Allerhand carry-all weekender? 12 år 10 måneder siden #82794

  • LilleMy
  • LilleMy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 106
Hadde i grunn vært kjekt å sett de irl for å bestemme meg for hvem av dem jeg skal gå for. Ingen som har sett disse i en butikk i Norge eller Sverige?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor får jeg kjøpt Allerhand carry-all weekender? 12 år 10 måneder siden #82798

Viss eg får tid kan eg stikke innom simobutikken og ta bilde viss dei har inne imorra :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor får jeg kjøpt Allerhand carry-all weekender? 12 år 10 måneder siden #82800

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Har Babyshop Allerhand tro?

Skal dit i morgen, så kan gjerne ta en titt for deg :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor får jeg kjøpt Allerhand carry-all weekender? 12 år 10 måneder siden #82803

  • LilleMy
  • LilleMy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 106
Det hadde vært kjempe fint MTL og Plusle :) har sendt en Mail til møbelkjelleren.no og hørt om de kan skaffe også skal jeg til Sverige på torsdag, så kan sjekke der :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor får jeg kjøpt Allerhand carry-all weekender? 12 år 10 måneder siden #82830

Her vart det så hektisk at eg ikkje fikk tid innom. Fant du i sverige, eller har du fått svar fra møbelkjellern? Vi skal tilbake til Bergen på mandag eller tirsdag, så har du ikkje funnet ein til da kan eg stikke innom simobutikken, da har vi vertfall ikkje dårlig tid :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor får jeg kjøpt Allerhand carry-all weekender? 12 år 10 måneder siden #82839

  • LilleMy
  • LilleMy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 106
Nei jeg fant den ikke i Sverige, og ikke har jeg fått svar fra møbelkjelleren heller. Har vært noen travle dager så har ikke fått lett så mye mer på nett heller. Håper veldig å få tak i den før vi reiser på ferie i slutten av juni :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor får jeg kjøpt Allerhand carry-all weekender? 12 år 10 måneder siden #82841

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Jeg så heller ikke noe på Babyshop da jeg var der.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor får jeg kjøpt Allerhand carry-all weekender? 12 år 10 måneder siden #82846

  • GlaMor
  • GlaMor's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 13
eg kjøpte min Allerhand carry-all weekender på Alexi...ca 3mnd siden..kjempepraktisk:-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor får jeg kjøpt Allerhand carry-all weekender? 12 år 10 måneder siden #82875

  • LilleMy
  • LilleMy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 106
At jeg ikke har kommet over det i min leting :stønn: de var utsolgt akkurat nå, men har sendt en mail :) også har jeg fått svar fra møbelkjelleren om at hun har sendt forespørsel til sin leveradør :) så da får vi håpe det blir ny veske til ferien : D
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor får jeg kjøpt Allerhand carry-all weekender? 12 år 10 måneder siden #83222

  • LilleMy
  • LilleMy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 106
Da har jeg fått svar fra møbelkjelleren at hun ikke kan skaffe noen av modellene, og fra alexi at den har gått ut fra sortimentet til hennes leverandør. Så da fortsetter min leting :( at jeg alltid skal falle for ting som er så vanskelig å få tak i :stønn:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor får jeg kjøpt Allerhand carry-all weekender? 12 år 10 måneder siden #83227

Har du prøvd ebay? :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor får jeg kjøpt Allerhand carry-all weekender? 12 år 10 måneder siden #83230

  • LilleMy
  • LilleMy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 106
Nei, det var ikke dumt :) men tror du man da rekker få den før den 24.?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor får jeg kjøpt Allerhand carry-all weekender? 12 år 10 måneder siden #83234

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
SÅ kjedelig at den skulle være så vanskelig å få tak i da :( Lykke til i jakten!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor får jeg kjøpt Allerhand carry-all weekender? 12 år 10 måneder siden #83236

Nei, det tar jo ofte eviglang tid med sendinga når man kjøper noke på ebay. Eg bestilte sko fra usa med priority shipping i mai, og det tok tre veker!
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor får jeg kjøpt Allerhand carry-all weekender? 12 år 10 måneder siden #83242

  • LilleMy
  • LilleMy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 106
Hm... Da skal det litt til at jeg rekker få den. Var ikke så lett å finne den på ebay heller, og hvertfall ikke som sendte til Norge :angry: hihi, men var mange andre fine vesker der da :rabla:

Funnet ett par tyske nettbutikker, men syns det er litt skummelt å bestille når jeg ikke har hørt om de før :unsure:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor får jeg kjøpt Allerhand carry-all weekender? 12 år 10 måneder siden #83244

Prøv å google etter norske erfaringa, det gjør alltid eg før eg bestiller noke fra utenlandske nettbutikka :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.742 sekunder