Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Stellevesker og tilbehør Takk, takk :-) Har hatt min første trilletur til byen med den nå. Passer veldig fint til vogna. Veld
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Takk, takk :-) Har hatt min første trilletur til byen med den nå. Passer veldig fint til vogna. Veld

Takk, takk :-) Har hatt min første trilletur til byen med den nå. Passer veldig fint til vogna. Veld 13 år 11 måneder siden #58564

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Takk, takk :-) Har hatt min første trilletur til byen med den nå. Passer veldig fint til vogna.

Kan vel diskuteres hvor "nødvendig" det var å kjøpe den siden permisjonstiden min er slutt på mandag :S Uansett veldig fornøyd :-)

den koster 1049,- hos lilleprinsen. Prøvde å sjekke om det var billigere å bestille fra utlandet, men ble omtrent det samme med frakt og mva.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Takk, takk :-) Har hatt min første trilletur til byen med den nå. Passer veldig fint til vogna. 13 år 11 måneder siden #58568

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Den går det jo fint an å bruke etter permisjonstiden også. Bruker enda ha med stelleveske til 2,5 åringen når vi reiser på lengre turer :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Takk, takk :-) Har hatt min første trilletur til byen med den nå. Passer veldig fint til vogna. Veld 13 år 11 måneder siden #58571

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Hmm.. Lurer på hvordan jeg fikk til dette.. Skulle jo egentlig være et svar på forrige tråd.. :huh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.596 sekunder