Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Stellevesker og tilbehør Flere som har hatt dette problemet med Voksi Urban?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Flere som har hatt dette problemet med Voksi Urban?

Flere som har hatt dette problemet med Voksi Urban? 14 år 2 uker siden #55818

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Kjøpte en Voksi Urban på nett i høst, og før jeg fikk tatt den skikkelig i bruk så røk glidelåsen.

Heldigvis var de behjelpelige på Babyshop og de tok imot den gamle og jeg fikk en ny. Har brukt den i vinter, men ikke veeeldig mye siden det har vært for kaldt til å gåå ut et par mnd.

Og nå har glidelåsen røket igjen! Og den har vært tung å åpne og få igjen lenge. Kjenner jeg blir irritert!! Vurderer å finne en ny pose i stedet for å få en ny Urban.

Vurderer Odenwälder, fortrinnsvis Lammy siden mini blir så fort klam hvis han ikke ligger på ull. Har dere prøvd denne og er dere fornøyd?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Flere som har hatt dette problemet med Voksi Urban? 14 år 2 uker siden #55820

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Det er den pingvinhempen på glidelåsen som ryker? Har opplevd det. Synes det er lettere med poser hvor glidelåsen er midt på foran. Har hørt om flere som har reklamert av samme grunn som du. Babyshop har bra service :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Flere som har hatt dette problemet med Voksi Urban? 14 år 2 uker siden #55822

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Første gangen røk den. Nå siste gangen er det selve glidelåsen som ikke funker. Den har sprukket opp etter at den er lukket og har blitt umulig å få helt igjen.

Enig i at det er bedre med glidelås midt foran. Så tror jeg vil bytte til det. Enklere å åpne når barnet sover og kan brettes utover vogna.

Håper det er like god service på Babyshop når jeg kommer tibake denne gangen :-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som har hatt dette problemet med Voksi Urban? 14 år 2 uker siden #55835

  • Anjalef
  • Anjalef's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Hjertebarnmamma
  • Innlegg: 415
Jeg har ikke hatt noen problemer med Voksi Urban, jeg dytter Marcus lenger og lenger ned i posen sånn at posen ikke skal subbe i hjulet på vogna.
Anja og gullgutten Marcus, født 27.09.06.

Vi triller rundt i EW Sky
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som har hatt dette problemet med Voksi Urban? 14 år 2 uker siden #55854

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Kanskej du har fått en pose fra samme produksjon da. De hadde en produksjon der glidelåsene var dårlige, i fjor. Men da må BS hatt noen gamle liggende. Eller ikke bestilt så mange nye etter det. Etter at vi fikk nye partier i butikken, har de ikke hatt en eneste reklamasjon
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som har hatt dette problemet med Voksi Urban? 14 år 2 uker siden #55935

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
huff, jeg blir så utorlig forvirret av at det er noen gode og dårlige årsmodeller med det aller meste :(
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som har hatt dette problemet med Voksi Urban? 14 år 2 uker siden #55940

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
huff, jeg blir så utorlig forvirret av at det er noen gode og dårlige årsmodeller med det aller meste :(

:humre:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som har hatt dette problemet med Voksi Urban? 14 år 2 uker siden #55942

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Lurer på om jeg skal kjøpe en svart urban jeg :S Skal du selge din yummymummy???
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som har hatt dette problemet med Voksi Urban? 14 år 2 uker siden #55958

  • Vesla85
  • Vesla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 140
Jeg kjøpte svart urban forige lørdag. Ikke merket noe med glidelåsen enda! Men er glad jeg kjøpte den på nærmeste barnas hus, så det er enkelt å reklamere hvis glidelåsen skulle bli ødelagt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som har hatt dette problemet med Voksi Urban? 14 år 2 uker siden #55963

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Spentsmurf skrev:
Lurer på om jeg skal kjøpe en svart urban jeg :S Skal du selge din yummymummy???

Tenkte jeg skulle ta med posen til Babyshop og se om jeg får byttet den inn i en annen type pose. Ellers hadde det vært aktuelt å selge/bytte den i annen pose. Men nå er min brun, og ikke svart..

Tror forresten ikke de to posene jeg har hatt er fra samme produksjon. Bestilte jo den ene fra babyverden og da jeg reklamerte på Babyshop var de tomme for brun så jeg måtte vente på ny levering. Men kan jo ha vært uheldig..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som har hatt dette problemet med Voksi Urban? 14 år 2 uker siden #56017

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:knegg: jeg har beige odenwälder, og jeg liker posen utorlig godt :) Kunne bare tenkt meg en pose i svart til GO, men eh... skulle ikke jeg selge Go i en annen tråd her :humre:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som har hatt dette problemet med Voksi Urban? 14 år 2 uker siden #56019

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
:knegg: jeg har beige odenwälder, og jeg liker posen utorlig godt :) Kunne bare tenkt meg en pose i svart til GO, men eh... skulle ikke jeg selge Go i en annen tråd her :humre:

:rofl:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som har hatt dette problemet med Voksi Urban? 14 år 2 uker siden #56050

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Spentsmurf skrev:
:knegg: jeg har beige odenwälder, og jeg liker posen utorlig godt :) Kunne bare tenkt meg en pose i svart til GO, men eh... skulle ikke jeg selge Go i en annen tråd her :humre:


:laugh:

Hvilken type Odenwälder har du?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som har hatt dette problemet med Voksi Urban? 14 år 2 uker siden #56051

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Og, forresten; har ikke du en vanlig Voksipose også..? Jfr en bildetråd jeg nettopp så her inne? ;-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.131 sekunder