Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Stellevesker og tilbehør Hvilken pose til MB/OTH?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hvilken pose til MB/OTH?

Hvilken pose til MB/OTH? 14 år 1 måned siden #54172

  • Vesla85
  • Vesla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 140
Ja, hvilken vinterpose har dere som har Mountain Buggy?

Jeg har to poser, en Artländer Maxiflex, og en merinoull-pose fra Going. Artländer posen ble jeg ikke fornøyd med! Selehullene passa dååårlig til vogna synes jeg (Selehullene er alt for langt opp på posen)

Ull posen fra Going passa ganske bra, så er den jeg bruker nå.

Har sett litt på Voksi Urban/ Troller Iglo. Har hørt at selehullene er rart plassert der også. men kan jo bare bruke andre seler, så slipper jeg å bruke vognens seler :)

Vil ha en pose med glidelås på hver siden av posen, ikke en midt på (artländer har midt på, liker det ikke..)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken pose til MB/OTH? 14 år 1 måned siden #54175

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Vi har urban posen, med MB sine seler og bruker hullene i urban.

vi har også hatt Classic i den, den satt kjempefint og var super i MB
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken pose til MB/OTH? 14 år 1 måned siden #54177

  • Vesla85
  • Vesla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 140
LogK skrev:
Vi har urban posen, med MB sine seler og bruker hullene i urban.

vi har også hatt Classic i den, den satt kjempefint og var super i MB

Så du synes ikke det blir krasj med Urban i MB altså? Hvilket hakk har du selene på MB på?
Har sikla lenge på Urban, så spørs om jeg må skaffe meg den! ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken pose til MB/OTH? 14 år 1 måned siden #54179

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Jeg har hatt den i begge hakkene. Nå står den i de øverste.

K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken pose til MB/OTH? 14 år 1 måned siden #54180

  • Vesla85
  • Vesla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 140
Ser jo veldig passelig og bra ut da! Tusen takk for svar og bilde! :-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken pose til MB/OTH? 14 år 1 måned siden #54182

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jeg har ikke mb, men jeg har denne vognposen vognverden.blogspot.com/2009/11/stilrene...vinterposer-fra.html
Ser den er avbildet i Mb flere steder, ser ut som den sitter som et skudd.
Er kjempefornøyd med posen, kommer i en haug med spreke farger, er ikke å dyr, er veldig god og varm (overrasket positivt for meg som gikk rett fra voksi urban til den). glidelås på begge sider, doble - slik at den kan åpnes på alle måter, feks bare i bunnen. Knepping så man kan feste osen rundt bumperbar. Vannavstotende. Kommer i en praktisk liten pose, blir omtrent like liten som en silkepose når den er gost stappet! :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken pose til MB/OTH? 14 år 1 måned siden #54184

  • Vesla85
  • Vesla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 140
MariHønaMedHvitveis skrev:
jeg har ikke mb, men jeg har denne vognposen vognverden.blogspot.com/2009/11/stilrene...vinterposer-fra.html
Ser den er avbildet i Mb flere steder, ser ut som den sitter som et skudd.
Er kjempefornøyd med posen, kommer i en haug med spreke farger, er ikke å dyr, er veldig god og varm (overrasket positivt for meg som gikk rett fra voksi urban til den). glidelås på begge sider, doble - slik at den kan åpnes på alle måter, feks bare i bunnen. Knepping så man kan feste osen rundt bumperbar. Vannavstotende. Kommer i en praktisk liten pose, blir omtrent like liten som en silkepose når den er gost stappet! :)

Oi! Det var en fiiiin pose! Menne, er den varm da? I forhold til eks Voksi Urban..
Hva betalte du?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken pose til MB/OTH? 14 år 1 måned siden #54192

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Har hatt følgende poser i MB og de har alle passet fint: Voksi classic, Voksi urban, 7 am enfant. Odenwalder holly passet greit, men den var litt lang.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken pose til MB/OTH? 14 år 1 måned siden #54222

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg lurer også litt på dette, for vår Odenw. ettelerannet xl passer elendig i forhold til selene, dessuten sklir den skrekelig :(
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken pose til MB/OTH? 14 år 1 måned siden #54235

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Vesla85 skrev:
MariHønaMedHvitveis skrev:
jeg har ikke mb, men jeg har denne vognposen vognverden.blogspot.com/2009/11/stilrene...vinterposer-fra.html
Ser den er avbildet i Mb flere steder, ser ut som den sitter som et skudd.
Er kjempefornøyd med posen, kommer i en haug med spreke farger, er ikke å dyr, er veldig god og varm (overrasket positivt for meg som gikk rett fra voksi urban til den). glidelås på begge sider, doble - slik at den kan åpnes på alle måter, feks bare i bunnen. Knepping så man kan feste osen rundt bumperbar. Vannavstotende. Kommer i en praktisk liten pose, blir omtrent like liten som en silkepose når den er gost stappet! :)

Oi! Det var en fiiiin pose! Menne, er den varm da? I forhold til eks Voksi Urban..
Hva betalte du?

Jeg betalte 600 tror jeg, det var på salg da, den koster vel 799 eller 899 vanligvis. Mulig de fortsatt har fjorårets farger på tilbud på vognverden.no :)
Den er oveaskende varm ja. Som sagt hadde vi voksi classic først, og den er vel den varmeste posen på markedet omtrent. I den hadde hun stort sett bare ullbody og ullstrømpebukse, i denne har hun body og strømpebukse pluss en tynn ulldress. Er det kaldere enn -12 pleier vi å ha et ullteppe i posen, men vet ikke om det egentlig er nødvendig, mest for at mor skal føle seg trygg på at ungen svetter ihjel ;)

Veldig praktisk med den hettefunskj9nen øverst også, veldig lunt og godt og varmt rundt hodet.

Vet ikke helt hvor lang den er, men den er nesten litt lang for Go. Og så husker jeg en annonse på vogndilla hvos ei jente ville bytte 7 Am enfantposen sin i en urbam eller simpleworld, fordi 7 AM ikke satt pent i MB'en hennes.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken pose til MB/OTH? 14 år 1 måned siden #54238

  • Vesla85
  • Vesla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 140
MariHønaMedHvitveis skrev:

Jeg betalte 600 tror jeg, det var på salg da, den koster vel 799 eller 899 vanligvis. Mulig de fortsatt har fjorårets farger på tilbud på vognverden.no :)
Den er oveaskende varm ja. Som sagt hadde vi voksi classic først, og den er vel den varmeste posen på markedet omtrent. I den hadde hun stort sett bare ullbody og ullstrømpebukse, i denne har hun body og strømpebukse pluss en tynn ulldress. Er det kaldere enn -12 pleier vi å ha et ullteppe i posen, men vet ikke om det egentlig er nødvendig, mest for at mor skal føle seg trygg på at ungen svetter ihjel ;)

Veldig praktisk med den hettefunskj9nen øverst også, veldig lunt og godt og varmt rundt hodet.

Vet ikke helt hvor lang den er, men den er nesten litt lang for Go. Og så husker jeg en annonse på vogndilla hvos ei jente ville bytte 7 Am enfantposen sin i en urbam eller simpleworld, fordi 7 AM ikke satt pent i MB'en hennes.

Jeg tok kontakt med vognverden i går kveld, og fikk svar med en gang. Eneste fargene de hadde på lager var brun og mørkeblå. Og de ville ikke få inn nye poser før til høsten igjen.
Så det var litt dumt :(
Siste endring: 14 år 1 måned siden av Vesla85.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken pose til MB/OTH? 14 år 1 måned siden #54240

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
så dumt! De selger den her også shop.simpleworld.com/ , vet ikke hvordan det lønner seg når toll og frakt er lagt til, men med tanke på hvor stusselig svenskekrona er om dagen kan det være verdt å regne på :)

Ellers står denne høyest på ønskelista mi for tiden www.lilleprinsen.no/product/512586/7-A.M...NT_B212e-0-4-ar.html . Den er også 7 Am enfant, men en god del smalere og lenger slik at den nok passer Mb bedre. Men den er dyr, og den kommer i kjedelige farger :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.822 sekunder