Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Stellevesker og tilbehør Vognkroker med karabinkrok?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Vognkroker med karabinkrok?

Vognkroker med karabinkrok? 14 år 1 måned siden #53836

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Hvilke typer vognkroker har gode kroker ála karabinkrok?
Vi har Tinkafu-krokene og det er jo omtrent umulig å få en tung stelleveske av krokene med en hånd. Så, finnes det noen som har en bedre patent?
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vognkroker med karabinkrok? 14 år 1 måned siden #53840

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg vet ikke, men du klarer ikke å lage en selv da?? :S BLir kanskje for "jalla" :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vognkroker med karabinkrok? 14 år 1 måned siden #53842

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Spentsmurf skrev:
Jeg vet ikke, men du klarer ikke å lage en selv da?? :S BLir kanskje for "jalla" :S

Det har jeg ikke tenkt på :laugh:
Er jo en lett patent sånn sett, ett par kroker, sort kraftig stoff og borrelås. Nå fikk jeg en idé!
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vognkroker med karabinkrok? 14 år 1 måned siden #53843

  • boysx3
  • boysx3's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 95
Basson Roma, Emmaljunga Softy, Teutonia Team Alu, P&T Vibe,Bugaboo Gecko,Brio Sing, ABC Zoom,TFK Joggster X (huff) Urban Jungle Mountain Terrain Duo, Urban Jungle Mountain buggy Single, ABC TakeOff, Bugaboo Bee+. De fleste testet og forkastet ;-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vognkroker med karabinkrok? 14 år 1 måned siden #53845

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
boysx3 skrev:
Bildet fungerer ikke akkurat nå men jeg søkte på eBay utfra bildelinken - og den er vel ikke beregnet til å ha på vogna for å feste stelleveska på? Ser ut som en krok man kan bruke til å bære ting med, eller er jeg helt på vidda..
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vognkroker med karabinkrok? 14 år 1 måned siden #53855

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Petunia Picklebottom sine har karabin krok, stor og god. Jeg elsker de, og bruker mine mye !
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vognkroker med karabinkrok? 14 år 1 måned siden #53860

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
LogK skrev:
Petunia Picklebottom sine har karabin krok, stor og god. Jeg elsker de, og bruker mine mye !

Jeeeej :laugh:
Visste jeg hadde sett det en plass! Da må jeg få meg sånne:)
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.576 sekunder