Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Stellevesker og tilbehør Hvilken stelleveske er mest praktisk?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hvilken stelleveske er mest praktisk?

Hvilken stelleveske er mest praktisk? 14 år 1 måned siden #53621

  • d1cte
  • d1cte's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 118
hvis man ikke bryr seg om utseende, hvilken er da mest praktisk og "ryddig"?
Har en Stokke Xplory og en TFK Twinner Twist Duo, men tvillingvogna skal selges, og nå leter jeg etter ny til å erstatte den med..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken stelleveske er mest praktisk? 14 år 1 måned siden #53623

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Har lyst på Brio messenger stelleveske, virker fin og er rimelig. Ellers er jeg fornøyd med klasisk Gaia&ko, og JJ cole mode tote (denne har MANGE lommer, innvendig og utvendig, og man får virkelig orden på sakene i denne). Har Skip hop duo også. Den har praktiske lommer, men er litt lite romslig.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Siste endring: 14 år 1 måned siden av Empa.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken stelleveske er mest praktisk? 14 år 1 måned siden #53643

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja klassiske vesker som gjerne er litt store og firkantede er vel gjerne de som er mest oversiktelige? Jeg var kjempefornøyd ed Allerhand stellevesken min, brukte den bare noen få måneder, men har ikke solgt den fordi den har vært så kjekk å ha om vi skal på langtur.

Allerhand har flere små avtagbare lommer, våtlomme, smokklomme, førstehjelpslomme, flaskevarmer, nøkkellomme og en til tror jeg, plus flere innerlommer med glidelås, og avdelte områder. veldig praktisk!

Andre klassiske veske rhar jeg ikke hatt, gikk rett over til stroller shopper, og en finnes ikke oversiktelig, men veldig fin og praktisk for det ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken stelleveske er mest praktisk? 14 år 1 måned siden #53651

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, jeg likte ikke allerhand jeg :S Vi har den enda, mest fordi den er slitt etter å ha blitt mye brukt... Eller, den ble brukt i noen mnd... Den hadde mange lommer og da ble ting lett borte for meg. Synes også den ikke rommet all verden... Aner ikke om vi hadde samme som mhmv, men vår var en klassisk type,.. se om jeg finner et bilde...

Kan være at jeg ofte puttet ting i lommen på lokket, og at det derfor ble fort fult :S

Men, Teutonia sine har jeg vært mye mer fornøyd med, ferre lommer og plass til mye :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken stelleveske er mest praktisk? 14 år 1 måned siden #53681

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
man må ha fast system når det er så mye lommer ja, kan vel kanskje slå begge veier. Fungerer for noen og ikke for andre. Stroller shopperen min er jo heeeelt i andre enden, bare en diger pose med to bittesmå, åpne lommer, finner aldri noe, men er like fornøyd fordet :laugh:

Det med å putte for mye i lokket gjelder vel alle stellevesker med klassisk format :) Teutona sine ha rjeg ikk eprøvd.
jeg har uansett gitt opp å tenke praktisk, neste baby blir det stelleveske etter utseende :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken stelleveske er mest praktisk? 14 år 1 måned siden #53700

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
her også ;)

Teutonia har ikke lomme i lokket :) Så den henger slik sett penere ;) Tror jeg mener vi hadde lik mhmv, men uuuuuuuuuuusikker :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken stelleveske er mest praktisk? 14 år 1 måned siden #53740

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Jeg har hatt

- BabyBjørn
- Brio Tote
- Petunia Picklebotton (touring tote, backpack og shoulderbag)
- Ship*Hop Dash
* Gaia&Ko
- Stokke
- JuJube small og Beall

Og jeg liker definitivt Gaia best, og syns den er mest praktisk !
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken stelleveske er mest praktisk? 14 år 1 måned siden #53741

  • Moldes
  • Moldes's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 159
Jeg leter fremdeles etter en praktisk veske.. En jeg iallefall kan fraråde på det sterkeste er bugaboo sin (den gamle, ikke det at jeg syns de nye ser noe bedre ut bortsett fra utseende)!!! Bugaboo sin er gedigen, men den er laget så tykk at man får jo ikke mer enn to bleier oppi.. Har nå er skip Hop, husker ikke hvilke modell, men den har iallefall klaff, den var også en stor skuffelse, for liten plass syns jeg.. Men mange greie lommer.. En av de viktigste tingene syns jeg er at vesken kan henges fast på vognen!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken stelleveske er mest praktisk? 14 år 1 måned siden #53754

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg synes stelleveske behovet enderer seg veldig også jeg da. Ser at den s*h vi har nå ville vært for liten da hun var mindre, nå er den nesten for stor den også... Fordi når vi skal bort så har vi med enten bleie og salve og thats it, eller så er den så liten fordi vi har med ALT av uteklær etc også.... Så jeg lurer på å selge alt vi har av stellevesker og kun bruke en bag :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken stelleveske er mest praktisk? 14 år 1 måned siden #53764

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Vi fikk med BabyBjørn hardbag da vi kjøpte vogna i fjor - men den ble aldri brukt for det var noe av det mest upraktiske jeg har vært bort. Har Gaia&Ko den klassiske og er kjempefornøyd :) Stor og romslig og får plass til alt en flaskebaby trenger, selv om den av og til blir smekkfull - men det er jo vår feil som skal ha med for mye.
Venter på en Fleurville sling tote også, spent på størrelsen på den :)
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.991 sekunder