Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Stellevesker og tilbehør Stelleveske på bien
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Stelleveske på bien

Stelleveske på bien 14 år 2 måneder siden #53222

  • Moldes
  • Moldes's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 159
Hvilken stelleveske bruker dere på deres bugaboo bee? jeg han en skip hop (sånn med flipp lokk) på MB, men den er for bred til bien, veske skulle også ha passet til zapp.. noen som har forslag? Jeg så i en nettbutikk juju be veskene be quick modellene, noe som har bilde av denne? virket litt rart at man må knyte remmene, men kunne jo vært praktisk når man skal bruke den på ulike vogner.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Stelleveske på bien 14 år 2 måneder siden #53230

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
Har ikke bee (desverre) men ser for mag at ju ju be tween ville vært fin på den vogna :cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Stelleveske på bien 14 år 2 måneder siden #53254

  • Reipok
  • Reipok's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 232
Jeg bruker fleurville sling tote på bee. Den passer perfekt.
Siste endring: 14 år 2 måneder siden av Reipok.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Stelleveske på bien 14 år 2 måneder siden #53274

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hadde Juju beQuick til Bee. Den er jo kjempelett å bare klipse på. Min favoritt! Ser ut som kenguruloftet selger ut beQuick. Er det andre steder å få kjøpt den?
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Stelleveske på bien 14 år 2 måneder siden #53278

  • Moldes
  • Moldes's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 159
Dere som har bee kunne dere lagt ut bilder? :cheer: Er det noen av dere som har kjøpt løs kalesj til den? Er det noe butikkene må bestille til deg eller pleier de å ha inne? Har gul, men har lyst på svart eller rosa :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Stelleveske på bien 14 år 2 måneder siden #53279

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Barnas hus på cc vest har pleid å ha kalesjer inne. Kjøpte en ekstra kalesje der, da hadde de de fleste fargene inne.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Stelleveske på bien 14 år 2 måneder siden #53282

  • Moldes
  • Moldes's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 159
Vet du hvor mye en løs kalesj koster? Irreterer at ikke sommer kalesjen kan komme i farger! Den virker veldig grei siden barnet får bedre utsikt på sidene, men er ikke noe tilhenger av sølv, hadde håpet på at de skulle omsider komme i ulike farger...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Stelleveske på bien 14 år 2 måneder siden #53284

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Jeg betalte 499,- Bee plus kommer jo i butikkene utover våren, da skal kalesjetrekk bli mer tilgjengelig i butikkene, men vet ikke om de blir å passe om hverandre til vanlig Bee og Bee plus.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Stelleveske på bien 14 år 2 måneder siden #53289

  • Moldes
  • Moldes's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 159
[/hide]Oki, da tror jeg at jeg skal maile barnas hus i bergen og høre om de har inne :) Kansje maile bugaboo også og høre om man kan bruke samme kalesjene. Leste en plass at det ikke var alt tilbehøret som ville passe gamle bee. Noen som vet når bee pluss kommer i butikkene? Rart ikke bugaboo har noe info på sine sider enda da, før bee ble sluppet hadde jo de reklame på siden sin lenge før. De vil vel ikke det denne gangen, for å ikke tape salg av ordinære bee før den nye kommer. De er jo ikke så flink å informere om oppgraderinger. For eksempel da bee først kom så var klaffene tykke, og kort stund etter på så kom de med tynnere klaffer. Men denne forandringen informerete de aldri om, klagde til de. For da jeg kjøpte min så tok jeg utstillingsmodellen (utolmodig.. hehehe), men om jeg hadde ventet og bestilt en så hadde jeg fått med tynne klaffer. Så ga besjed om at jeg mislikte dette sterkt fra deres side, så fikk ny sitte pute med tynne klaffer. Var så sint på bugaboo etter alle problemen jeg hadde med en sommer kalesj til bugabooen..[/hide]
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.670 sekunder