Skip to content
Husk meg
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Baby Peace

Baby Peace 14 år 6 måneder siden #37103

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542


Jeg er av den sorten som får spader av å se folk henge tepper over åpningen på vognene sine. :blush:

Dette skal være en nyhet, men jeg kjenner likevel at dette ikke er noe jeg ville kjøpt og brukt. Bomull er for forblir lite pustende i mine øyne :S
Vi har nå, som de første i Norge, inngått en avtale med det svenske firmaet Kurtis om å forhandle det geniale produktet Baby Peace.
Baby Peace er en nyhet for deg som er lei av å slenge et teppe over kalesjen for å skjerme babyen, lei av tepper som alltid glir ned eller konstant må sjekke om teppet som henger foran hindrer lufttilførselen.

Baby Peace er en beskyttende gardin som hindrer 99,5% av UVA og UVB stråler, samtidig som den beskytter babyen mot forstyrrende elementer som lyder, lys og vær.

Laget av økologisk bomull.
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby Peace 14 år 6 måneder siden #37109

  • Vimsi
  • Vimsi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 131
den så jo veldig lur ut da, men denne, helsetepper etc legges aldri over min vogn!!! her blir det heller brukt Teutonias sin solskjerm og myggnett
]Vi brommer rundt i Stokke, Brio GO og Bee!
Drømmer om en MB 10 til høsten
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby Peace 14 år 6 måneder siden #37112

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:blush: jeg har hatt tepper over a sin vogn.... Men aldri lenge.. Det har vært for å stenge ute dne lave vintersolen, for å få det mørkt så hun sovnet som baby (hun var litt ekstrem på sovefronten.... :S) og ved et par anledninger ellers sikkert.

Dette produktet er likevel ikke noe jg vil kjøpe, for vi bruker jo ikke teppe i åpningen, egentlig. Enig med dere om at det blir for tett og varmt.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby Peace 14 år 6 måneder siden #37124

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Vimsi skrev:
den så jo veldig lur ut da, men denne, helsetepper etc legges aldri over min vogn!!! her blir det heller brukt Teutonias sin solskjerm og myggnett

Her også.. ! :)
Jeg er til og med så frenetisk på det :blush: at jeg førte det på barnehageskjema, at det ikke var lov å henge tepper over. Myggnett og uv nett ligger under vogna, og er det for lyst, fikk de heller beskjed om bruke regntrekket :knegg: Alt untatt tepper ! :p
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby Peace 14 år 6 måneder siden #37125

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
:blush: jeg har hatt tepper over a sin vogn.... Men aldri lenge.. Det har vært for å stenge ute dne lave vintersolen, for å få det mørkt så hun sovnet som baby (hun var litt ekstrem på sovefronten.... :S) og ved et par anledninger ellers sikkert.

Dette produktet er likevel ikke noe jg vil kjøpe, for vi bruker jo ikke teppe i åpningen, egentlig. Enig med dere om at det blir for tett og varmt.

:)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby Peace 14 år 6 måneder siden #37130

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Jeg har også brukt helseteppe forran åpningen noen ganger da A var baby, og festet teppet med klesklyper.. :laugh: :laugh: kjempelekkert!! :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby Peace 14 år 6 måneder siden #37134

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
LilleVirre skrev:
Jeg har også brukt helseteppe forran åpningen noen ganger da A var baby, og festet teppet med klesklyper.. :laugh: :laugh: kjempelekkert!! :P

Hehe..
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby Peace 14 år 6 måneder siden #37139

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby Peace 14 år 6 måneder siden #37146

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Må bare legge til at jeg har ikke noe i mot andre som gjør det - men JEG får spader av tanken og gjør det ikke :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby Peace 14 år 6 måneder siden #37154

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
LogK skrev:
Må bare legge til at jeg har ikke noe i mot andre som gjør det - men JEG får spader av tanken og gjør det ikke :)
Å joda du synes riktig ille om det :P

Brukte helsepledd for å stenge ute sola endel til størstemann og ble jo ganske fortvila over hvor varmt det blir :S Til jeg oppdaget parasoll og også simo solskjerm :cheer:

Får litt klaus når jeg ser folk med tepper på vogna til alle anledninger-men veit jo at de har de beste intensjoner :)

Husker jeg så noe på nett engang som ikke var tett men som skjermet for inntrykk og lys, det så ganske lurt ut ;)

Ikke veldig imponert over disse nei....men kult trykk var det :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby Peace 14 år 6 måneder siden #37156

  • Vimsi
  • Vimsi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 131
LogK skrev:
Vimsi skrev:
den så jo veldig lur ut da, men denne, helsetepper etc legges aldri over min vogn!!! her blir det heller brukt Teutonias sin solskjerm og myggnett

Her også.. ! :)
Jeg er til og med så frenetisk på det :blush: at jeg førte det på barnehageskjema, at det ikke var lov å henge tepper over. Myggnett og uv nett ligger under vogna, og er det for lyst, fikk de heller beskjed om bruke regntrekket :knegg: Alt untatt tepper ! :p

:blink: hehe godt å høre at det er flere som er litt streng på det ;)
har gjort det samme i N sin barnehage, og alt lå klart til en hver tid i poser som var stroppet fast med borrelås på styret.. (de var fæl til å rote bort ting, så alt måtte ha sin plass)

men en dag jeg kom veldig tidlig for å hente N, lå han å sov i vognen sin med en stor håndduk over :woohoo: jeg kan vel si at jeg holdt på å klikke i vinkel.. det var varmt som en badstue inne hos han.. skummelt syns jeg...
]Vi brommer rundt i Stokke, Brio GO og Bee!
Drømmer om en MB 10 til høsten
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby Peace 14 år 6 måneder siden #37159

Vi har aldri hatt noe behov for å henge over tepper, men det hender jo. Da passer jeg altid på at det kommer nok luft på sidene. Jeg synes faktisk det kan bli tettere med uv trekk jeg.
Disse teppene er jo finere en et vanlig helseteppe som er slengt over og det ser ut til at det er god åpning på sidene. Så denne kunne jeg faktisk tenke meg å se nærmere på :)
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby Peace 14 år 6 måneder siden #37161

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Jeg har heller aldri tettet for åpningen med tepper, men har av og til brukt teppe på ene siden av kalesjen. Husker da prinsen var baby og lå i bagvognen, at solen ofte kom lavt og rett inn på den ene siden. Da tok jeg ofte og la teppet på halve (eller 1/3 ) siden av åpningen for å skygge. Og til sånt bruk er jo den greia der smart, siden den har kroker som holder teppet oppe. Jeg syns i tillegg det var et stilig motiv på den, og prisen var jo ikke så verst akkurat, så mulig jeg hadde kjøpt den hvis jeg hadde en baby.

Men jeg er helt enig at det er galskap med alle de som tetter igjen hele åpningen med tykke tepper etc.

Noen som har sett den irl? Er det tykt bomullstoff?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby Peace 14 år 6 måneder siden #37164

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
behovskapning kaller jeg dette altså! ville aldri brukt penger på det der.
Har aldri brukt helseteppe, men teut solskjerm og netting frem til jeg mistet solskjermen :s S sover utrolig lett og er var for både lyd og lys, så vi har strevd litt i blant. Så kunne forsåvidt trengt noe lurt, men syns ikke dette ser ut til å gjøre susen! :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby Peace 14 år 6 måneder siden #37171

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
nimmi skrev:
LogK skrev:
Må bare legge til at jeg har ikke noe i mot andre som gjør det - men JEG får spader av tanken og gjør det ikke :)
Å joda du synes riktig ille om det :P

Brukte helsepledd for å stenge ute sola endel til størstemann og ble jo ganske fortvila over hvor varmt det blir :S Til jeg oppdaget parasoll og også simo solskjerm :cheer:

Får litt klaus når jeg ser folk med tepper på vogna til alle anledninger-men veit jo at de har de beste intensjoner :)

Husker jeg så noe på nett engang som ikke var tett men som skjermet for inntrykk og lys, det så ganske lurt ut ;)

Ikke veldig imponert over disse nei....men kult trykk var det :laugh:


Hihihi... æsj der tok du meg.... busted :rofl:


Neida.. ;)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Siste endring: 14 år 6 måneder siden av LogK.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby Peace 14 år 6 måneder siden #37172

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Vimsi skrev:
LogK skrev:
Vimsi skrev:
den så jo veldig lur ut da, men denne, helsetepper etc legges aldri over min vogn!!! her blir det heller brukt Teutonias sin solskjerm og myggnett

Her også.. ! :)
Jeg er til og med så frenetisk på det :blush: at jeg førte det på barnehageskjema, at det ikke var lov å henge tepper over. Myggnett og uv nett ligger under vogna, og er det for lyst, fikk de heller beskjed om bruke regntrekket :knegg: Alt untatt tepper ! :p

:blink: hehe godt å høre at det er flere som er litt streng på det ;)
har gjort det samme i N sin barnehage, og alt lå klart til en hver tid i poser som var stroppet fast med borrelås på styret.. (de var fæl til å rote bort ting, så alt måtte ha sin plass)

men en dag jeg kom veldig tidlig for å hente N, lå han å sov i vognen sin med en stor håndduk over :woohoo: jeg kan vel si at jeg holdt på å klikke i vinkel.. det var varmt som en badstue inne hos han.. skummelt syns jeg...

Jeg forstår ikke at de gjør slik i barnehagene, for de kan jo prøve å legge seg i en eske i sola selv, og legge ett teppe over :S:S
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby Peace 14 år 6 måneder siden #37173

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MariHønaMedHvitveis skrev:
behovskapning kaller jeg dette altså! ville aldri brukt penger på det der.
Har aldri brukt helseteppe, men teut solskjerm og netting frem til jeg mistet solskjermen :s S sover utrolig lett og er var for både lyd og lys, så vi har strevd litt i blant. Så kunne forsåvidt trengt noe lurt, men syns ikke dette ser ut til å gjøre susen! :dry:

Helt enig! Behovskaping er et godt begrep på dette !
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby Peace 14 år 6 måneder siden #37253

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
LogK skrev:
MariHønaMedHvitveis skrev:
behovskapning kaller jeg dette altså! ville aldri brukt penger på det der.
Har aldri brukt helseteppe, men teut solskjerm og netting frem til jeg mistet solskjermen :s S sover utrolig lett og er var for både lyd og lys, så vi har strevd litt i blant. Så kunne forsåvidt trengt noe lurt, men syns ikke dette ser ut til å gjøre susen! :dry:

Helt enig! Behovskaping er et godt begrep på dette !

Enig B)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby Peace 14 år 6 måneder siden #37288

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Blir litt småprovosert også jeg da..... Men skal ikke gå innpå det :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby Peace 14 år 6 måneder siden #37338

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Heller ikke fan av tepper... har gjort det ved ett par anledninger, i ferieparker om sommeren og på ett par byturer, men har fjernet teppet med en gang i de har sovnet.

Det blir skummelt varmt og alt for dårlig luft... Bruker også teutonia solskjerm og var veldig fornøyd med oth og p&ts UV-nett. De var perfekt til det bruket :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby Peace 14 år 6 måneder siden #37373

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Uv nett er genialt. Spesielt MB sitt
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby Peace 14 år 6 måneder siden #37982

Hm. som sakt har jeg sjelden behov for å ha noe foran kalesjen. myggnett holder som regel :) Jeg brukte også uv trekket til oth men syntes det virket fryktlig tett jeg da, og det samme med bugaboo sitt.
Bugaboo er kansje haket bedre.
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby Peace 14 år 6 måneder siden #37987

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Mhm.... men uv nett er ikke vevd på samme måten som et teppe :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby Peace 14 år 6 måneder siden #38005

Nei det er mulig det, følte bare det ble fryktlig varmt inni vognen, bruker aldri teppe heller men da ville jeg i tilfelle hengt det så det kom luft på siden :) Sån tror jeg faktisk baby peach er genialt, som vogngal skrev så kan det enkelt henges på en side:)
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby Peace 14 år 6 måneder siden #38010

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Jo, men likevel.. jeg syns det er et behov man lager seg.. men det er MIN mening :)

L lå aldri under hverken tepper eller nett, hun var vant til at det var "lyst" i vogna når hun sov. K har vi brukt nett på, ikke for å lage det mørkt, men mest for å stenge alle inntrykk ute..
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby Peace 14 år 6 måneder siden #38011

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
LogK skrev:
Uv nett er genialt. Spesielt MB sitt

Fungerer detogså som innsektsnett? :blush:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby Peace 14 år 6 måneder siden #38016

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Japp :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby Peace 14 år 6 måneder siden #38020

Spentsmurf skrev:
LogK skrev:
Uv nett er genialt. Spesielt MB sitt

Fungerer detogså som innsektsnett? :blush:

Ja det blir på en måte ett tettere nett som også stenger for uv stråler.
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby Peace 14 år 6 måneder siden #38042

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Da skjønner jeg... ble litt usikker for jeg trodde rett og slett uv-nett var et penere ord for innsektsnett hehe men at det er tykkere forklarte meg litt mer.har ikke sett de irl, hverken til bugaboo eller mb


men hehe jeg har slått fra meg den kokonguvgreia til bee i alle fall! :rofl:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby Peace 14 år 6 måneder siden #38045

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
hehe, den er fæl.. :S :p
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby Peace 14 år 6 måneder siden #38053

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, det ser ut som en larve og jeg synes vogna blir litt "ekkel", likevel ville det vært gøy å trillet med en slik bare for å sett reaksjoner til folk :lol:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby Peace 14 år 6 måneder siden #38057

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Hehe.. syns den ser litt sånn ut med regntrekket også jeg da.Ser ut som ungen er spist opp av en mark eller noe.. :knegg:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby Peace 14 år 6 måneder siden #38085

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
har faktisk ikke pakket opp regntrekket jeg... :)

hehe,av og til undrerjeg meg på hvorfor du i det hele tatt kjøpte denne vogna... ehe
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby Peace 14 år 6 måneder siden #38090

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Ja... nå hang forumet noe innmari og svaret forsvant :S

Den ble kjøpt brukt og solgt til samme pris, mest for å teste den ... siden alle skrøt så av den. Måtte jo sjekke om den stod til skryten :p
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby Peace 14 år 6 måneder siden #38101

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, noe den ikke gjorde tenker jeg :P Eller?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Baby Peace 14 år 6 måneder siden #38284

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Ikke for min del, men for mange andre :P
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.092 sekunder