Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Stellevesker og tilbehør Endelig har babyplaneten fått inn Ticket-poser!!!!!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Endelig har babyplaneten fått inn Ticket-poser!!!!!

Endelig har babyplaneten fått inn Ticket-poser!!!!! 14 år 7 måneder siden #27684

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
...skal ikke kjøpe, men om noen av dere er på utkikk etter Ticket to heaven-pose!
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Endelig har babyplaneten fått inn Ticket-poser!!!!! 14 år 7 måneder siden #27685

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Syns det blir lagt ut litt vel mange fristelser her nå ja :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Endelig har babyplaneten fått inn Ticket-poser!!!!! 14 år 7 måneder siden #27686

Det er faren med å være her inne Simenminn ;) Posene er kjempefine, jeg skulle ønske de hadde vært med bomullsfor.. :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Endelig har babyplaneten fått inn Ticket-poser!!!!! 14 år 7 måneder siden #27692

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hehe ja litt riski å være her inne ja, men koslig også da :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Endelig har babyplaneten fått inn Ticket-poser!!!!! 14 år 6 måneder siden #27699

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ah, men jeg synes du har kjøpt så lite poser i høst Empa, så sikker på at du ike skal ha en til? ;)

Jeg så ei som brukte easygrow pose i dag jeg, :OMG: det var 19 grader i luften.... I alle fall i følge bilen ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Endelig har babyplaneten fått inn Ticket-poser!!!!! 14 år 6 måneder siden #27713

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
kjempefine, så en i byen idag! Men den var veldig lyyyys, lys rosa da, nesten litt for lys fo rmeg :dry:
Var åp BH idag og så Odenwalder i farger for første gang idag, bare sett sort før. Syns kanskje de var litt både prangende og blasse på en gang :s men posne er kjempefin og jeg fikk nesten litt lyst på en ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Endelig har babyplaneten fått inn Ticket-poser!!!!! 14 år 6 måneder siden #27723

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Litt tidlig å begynne med vinterpose enda ja :S

Det er ikke alle odenwalderposene som er like fine da, synd de ikke selger lilla noe mer, den var fin :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Endelig har babyplaneten fått inn Ticket-poser!!!!! 14 år 6 måneder siden #27724

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
aldri sett lilla. og sommange sikkert har fått med seg så elske rjeg lilla :laugh: ikke vet jeg hvor det kom fra, ifjor skulle jeg ha alt i brunt ;)

Sett både voksi classic og odenwalder og teutonia lammeskinnspose i bruk de siste to ukene jeg også, ser forferdelig vamrt ut :s det er riktig nok 5 grader tidlig om morgenen her, men det er nærmere 20 å ettermiddagen. Huff! Men man skal vel ikke uttale seg, jeg kjenner ikke ungene, kanskje de er vanvittige frysepinner. Eller har nedsatt immunforsvar eller noe :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Endelig har babyplaneten fått inn Ticket-poser!!!!! 14 år 6 måneder siden #27726

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Søsteren min har lilla til ungen sin og den er fin ja:) Ja har sett et par vogner med vinterpose i det siste jeg også :S Blir ikke jeg begynner med det med det første nei, er mer enn varmt nok med fleecepose og fotpose også ha med et ekstra pledd i tilfelle...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Endelig har babyplaneten fått inn Ticket-poser!!!!! 14 år 6 måneder siden #27748

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja, jeg mente ikke kritisere,men ble litt satt ut over at det er så langt på høsten bare. Ungen var ikke så stor, så kan jo være de brukte posen i steden for uteklær. Det gjorde jeg i fjor høst ;) Så da var det nok mange som så rart på meg...:S

Vi har noen venner med svært premature barn,og de tas det jo andre hensyn med også med tanke på varme og slik harjeg forstått.Men denne ungen var ca 9 mnd tenker jeg. Nydelig type i phil&teds vogn :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Endelig har babyplaneten fått inn Ticket-poser!!!!! 14 år 6 måneder siden #27753

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
skjønner du ble litt satt ut, blir det jeg også når jeg ser sånt, selv om jeg prøver å ha i bakhodet at det kan være en grunn til det :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Endelig har babyplaneten fått inn Ticket-poser!!!!! 14 år 6 måneder siden #27771

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
;) jeg gleder meg til A kan sitte og se søt ut i sauskinnsposen ;) Kom på det nå.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Endelig har babyplaneten fått inn Ticket-poser!!!!! 14 år 6 måneder siden #27773

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Det skjønner jeg :) Er alltid koslig å ta frem vinterutstyret, men alltid godt å pakke det vekk også :lol: Sånn sett er jeg glad vi har det klimaet vi har her i norge, alltid noe å glede seg til :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Endelig har babyplaneten fått inn Ticket-poser!!!!! 14 år 6 måneder siden #27775

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det er sant! Og tenk så kjedelig om vi ikke hadde hatt bruk for vinterstæsjet! :-D





.....



Jeg skulle overlevd det jeg altså ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Endelig har babyplaneten fått inn Ticket-poser!!!!! 14 år 6 måneder siden #27779

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hehe hadde nok overlevd jeg også ja :lol: Må tenke positivit i disse "høstdepresjonsdagene" :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Endelig har babyplaneten fått inn Ticket-poser!!!!! 14 år 6 måneder siden #27780

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ikke enig :angry: Pakket vekk alle sommerkjolene og luene til S idag, og det var ganske vemodig, men det er tusen ganger tristere å pakke bort vintertøyet! De er jo så nyyydelige når de sitter der som fora, polstrede ulldotter med røde neser :kiss:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Endelig har babyplaneten fått inn Ticket-poser!!!!! 14 år 6 måneder siden #27785

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Uenig! Hva er mer nydelig enn en småsvett unge som ligger å sover i vogna i en lett sommerkjole?! Der man ser de lubne armene og michelinglåra!?! AH, love :-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Endelig har babyplaneten fått inn Ticket-poser!!!!! 14 år 6 måneder siden #27788

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
herlig det også ja :) De er nå alltid herlige (nesten :p). Men jeg gleder meg til å bake pepperkaker med henne neste vinter! Og lage snømann, ake, gå på skitur i marka og på finse, pynte juletre, gå på skøyter (kanskj eikke akkurat neste år :laugh: )
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Endelig har babyplaneten fått inn Ticket-poser!!!!! 14 år 6 måneder siden #27790

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi :-) ALt er jo som du sier egentlig fantastisk! og tenk så masse flott vi har foran oss! :-) Men jeg digger det slik hun er akkurat nå jeg,og kunne gjerne frosset tiden ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Endelig har babyplaneten fått inn Ticket-poser!!!!! 14 år 6 måneder siden #27792

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jepp, jeg også. Men det har jeg stort sett tenkt hele tiden, men det er jo like gøy nå også! Før syntes jeg det var sååå vemodig at hun ble større, men nå i det siste syns jeg det er gøy - deilig! :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Endelig har babyplaneten fått inn Ticket-poser!!!!! 14 år 6 måneder siden #27794

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Enhver alder har sin sjarm og hver årstid har sin sjarm(selv om sommeren er litt bedre da :) )
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Endelig har babyplaneten fått inn Ticket-poser!!!!! 14 år 6 måneder siden #27798

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Sant, så enig med deg SImenmin!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Endelig har babyplaneten fått inn Ticket-poser!!!!! 14 år 6 måneder siden #36095

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
Jeg har kjøpt meg lilla tth pose i høst :) Den er ikke veldig varm (min erfaring til nå) men digger at den er vann og vindtett :cheer: Og veldig lun....og selvfølgelig nyyyydelig :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Endelig har babyplaneten fått inn Ticket-poser!!!!! 14 år 6 måneder siden #36106

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
ah, fint å få avklart det med varme. For det har jeg hørt flere som sier :S
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.714 sekunder