Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Stellevesker og tilbehør Nytt design fra Elodie Details
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Nytt design fra Elodie Details

Nytt design fra Elodie Details 14 år 7 måneder siden #24268


Så akkurat det nyeste designet på elodie details produktene. Classic Wool og Folklore Rose. Jeg er forelsket :kiss: Hadde L vært jente, hadde allerede Folklore Rose pose og strollershopper vært bestilt. Nå sitter jeg og vurderer om mitt retro revelution sett skal selges, og byttes inn i Classic Wool. Det ser så enkelt og fint ut. Litt kjedeligere, eller kanskje bare mer elegant. Tror det vil bli perfekt i min fremtidige MB ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Siste endring: 14 år 7 måneder siden av mamman~til~lucas.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nytt design fra Elodie Details 14 år 7 måneder siden #24271

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Oj, hvor kjøper jeg dette?!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nytt design fra Elodie Details 14 år 7 måneder siden #24272

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Den grå ullposen er nydelig!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nytt design fra Elodie Details 14 år 7 måneder siden #24273

ED har egen webshop. Vet ikke om de sender til Norge. Synes å huske at MHMH bestilte sin stroller shopper fra Sverige, men husker ikke hvilken nettbutikk det var.

Jeg kjøpte retro revelution strollershopperen og posen min på www.kokodille.no tidlig på våren. Fant ikke ED der nå, men du kan jo maile og spørre om hun kan ta inn. Da slepper du toll og moms, og det var i alle fall gode priser sist jeg kjøpte ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nytt design fra Elodie Details 14 år 7 måneder siden #24274

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Tror egentlig jeg bør holde meg LAAANGT unna akkurat nå... Men må bare si at det med rosene på skriker til meg...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nytt design fra Elodie Details 14 år 7 måneder siden #24277

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Folklore rose var aldeles nydelig!!! Den som hadde hatt en jente :laugh: Tipper det er mitt i blinken for bunadsglade Marihøna ;)

Det gråe ullposen var også veldig fin, stilren og litt tøff :) Tror også den kommer til å passe perfekt i din framtidige MB ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nytt design fra Elodie Details 14 år 7 måneder siden #24278

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Marihøna: Nå ser jeg sånn for meg det settet i den gråe brioen din at jeg nesten får lyst til å sponse deg :laugh: Bare for å se den fineste vognen i verden ;) Den som bare hadde vært rik :laugh: :laugh:
Og S i den luen hadde vel også vært helt bedårende :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nytt design fra Elodie Details 14 år 7 måneder siden #24279

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hva med meg?! Du kan sponse til min svarte GOogså vel?! Eller????? Men enig i at det nok ville vært kongei den grå vogna
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nytt design fra Elodie Details 14 år 7 måneder siden #24285

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Veldig fine :) Skulle derimot hatt tak i det litt eldre designet, vognpose i camo med rosa for og prinsessekrone utpå ;) Det hadde vært tøft til lillejenta etterhvert :D Men de er vel ikke å oppdrive lenger....
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nytt design fra Elodie Details 14 år 7 måneder siden #24286

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Spentsmurf skrev:
Hva med meg?! Du kan sponse til min svarte GOogså vel?! Eller????? Men enig i at det nok ville vært kongei den grå vogna

Hihi :) Unnskyld at jeg glemte deg, den vil selvsagt være utrolig flott i den sorte vognen din også :) Men du har jo kjøpt deg så mye fint i det siste at deg sponser jeg ikke :P :laugh:

Så var det vel det at Marihøna har hatt flere innlegg i det siste om poser og tilbør til vognen, og ser bare sånn for meg at dette er veldig henne (og når det gjelder at jeg får lyst (men ikke har råd til) sponsingen så er det fordi jeg vet hvordan det er med økonomien når den ene er student) :)
Og skal jeg være helt ærlig her så må jeg innrømme at jeg tror posen og vesken passer enda litt bedre i grå vogn med sort understell enn i sort vogn med hvit understell - og nå var jeg litt slem men også litt snill sånn at du slipper å bruke mer penger på nytt utstyr men kan kose deg med de nydelige tingene du allerede har kjøpt og som var NYDELIG i vognen din:cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nytt design fra Elodie Details 14 år 7 måneder siden #24287

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Og tilbør er selvsagt TILBEHØR :laugh: :laugh: Så trøtt her nå at jeg begynner å korte ned ordene :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nytt design fra Elodie Details 14 år 7 måneder siden #24296

Så nå at vognverden får inn de grå posene i september ;) De er så fine.. jeg klør i fingrene etter å kjøpe folklore rose til en eventuell fremtidig jente :blush:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nytt design fra Elodie Details 14 år 7 måneder siden #24298

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Freshmilkhar den med blomster inne :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nytt design fra Elodie Details 14 år 7 måneder siden #24312

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
MammasLilleVidunder skrev:
Spentsmurf skrev:
Hva med meg?! Du kan sponse til min svarte GOogså vel?! Eller????? Men enig i at det nok ville vært kongei den grå vogna

Hihi :) Unnskyld at jeg glemte deg, den vil selvsagt være utrolig flott i den sorte vognen din også :) Men du har jo kjøpt deg så mye fint i det siste at deg sponser jeg ikke :P :laugh:

Så var det vel det at Marihøna har hatt flere innlegg i det siste om poser og tilbør til vognen, og ser bare sånn for meg at dette er veldig henne (og når det gjelder at jeg får lyst (men ikke har råd til) sponsingen så er det fordi jeg vet hvordan det er med økonomien når den ene er student) :)
Og skal jeg være helt ærlig her så må jeg innrømme at jeg tror posen og vesken passer enda litt bedre i grå vogn med sort understell enn i sort vogn med hvit understell - og nå var jeg litt slem men også litt snill sånn at du slipper å bruke mer penger på nytt utstyr men kan kose deg med de nydelige tingene du allerede har kjøpt og som var NYDELIG i vognen din:cheer:

Men jeghar jo permisjon uten lønn!!!!! hehe Men nei da,nå får jeg roe shoppingen et par dager... Enig med at den kanskje også passer ekstra godt i svart og grå (eller motsatt) vogn! :-) Ser det bare SÅÅÅ for meg. Hvor er Marihøna da tro???
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nytt design fra Elodie Details 14 år 7 måneder siden #24313

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nytt design fra Elodie Details 14 år 7 måneder siden #24314

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Fant nettopp ut at Creeps også selger også elodie details....

www.mamut.net/creeps/prodlist.htm
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Siste endring: 14 år 7 måneder siden av Spentsmurf.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nytt design fra Elodie Details 14 år 7 måneder siden #24317

  • ingrid84
  • ingrid84's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 55
Å så fiint! Likte det gråe best jeg:D :cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nytt design fra Elodie Details 14 år 7 måneder siden #24319

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Spentsmurf skrev:
MammasLilleVidunder skrev:
Spentsmurf skrev:
Hva med meg?! Du kan sponse til min svarte GOogså vel?! Eller????? Men enig i at det nok ville vært kongei den grå vogna

Hihi :) Unnskyld at jeg glemte deg, den vil selvsagt være utrolig flott i den sorte vognen din også :) Men du har jo kjøpt deg så mye fint i det siste at deg sponser jeg ikke :P :laugh:

Så var det vel det at Marihøna har hatt flere innlegg i det siste om poser og tilbør til vognen, og ser bare sånn for meg at dette er veldig henne (og når det gjelder at jeg får lyst (men ikke har råd til) sponsingen så er det fordi jeg vet hvordan det er med økonomien når den ene er student) :)
Og skal jeg være helt ærlig her så må jeg innrømme at jeg tror posen og vesken passer enda litt bedre i grå vogn med sort understell enn i sort vogn med hvit understell - og nå var jeg litt slem men også litt snill sånn at du slipper å bruke mer penger på nytt utstyr men kan kose deg med de nydelige tingene du allerede har kjøpt og som var NYDELIG i vognen din:cheer:

Men jeghar jo permisjon uten lønn!!!!! hehe Men nei da,nå får jeg roe shoppingen et par dager... Enig med at den kanskje også passer ekstra godt i svart og grå (eller motsatt) vogn! :-) Ser det bare SÅÅÅ for meg. Hvor er Marihøna da tro???


OoiOioi! Dette var riktig utrooooolig lekkert! Jeg MÅ nok absolutt ha noe i denne serien. Skulle gjerne hatt alt, men :( Tror vel kanskje ikke det blir råd til posen, men lue og stroller shopper skal bestilles! Lyst på skoene også, men aner ikke hvilken str S bruker. Noen som vet hvordan sålene er på disse, om de kan brukes ute eller bare er tøffelaktig?
Sukk. Varmende omtanke, MLV :hug1: Uff, jeg VIL ha posen :( Men de solgte jo cherry blossom i fleeceteppeer også, kanskje dette kommer i teppe også, så kunne jeg prøvd å sy pose med det som for...

Og jeg er her! Men jeg leser og leser og skriver og skriver. Får bare gått på annenhver forelesning og kommer ikke inn på fronter, så jeg jobber hardt uten å ane helt hva jeg driver med ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nytt design fra Elodie Details 14 år 7 måneder siden #24320

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hva skjer med fronter og deg da?! Uvenner?!

Jeg har også såååå lytst på en Elodie Details pose...Men klarer ikke bestemme meg for prikker eller roser... Rosene var jo NYDELIGE... Men tenker den prikkete ville passet godt i GO'n min. Men jeg trenger den jo strengt tatt ikke...Men jaja... Jeg får bare glede meg til marihøna syr en pose... Det er jo litt romantiskmote i år,så kanskje du finner et teppe på kid eller noe slik.. Forrsten, det blir litt over 1300 svenske for strollershopper og pose, det tilsvarer vel 1100 norske ca.... hjelper det da Marihøne?!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nytt design fra Elodie Details 14 år 7 måneder siden #24322

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jeg får ikke logget inn og ingen it-tullinger har noe fornuftig å si :angry: utrolig stusselig å sitte med bok og markeringstusj og ikke ane hva man skal :dry:

Hmm, begge posene passer sikkert kjempefint i goen din. Jeg villa tatt foklore rose, og ikke bare fordi jeg er lite objektiv :p Tenker først på at du liker rosa jentejentete så godt (?), men også på at det kanskje (min smak) blir litt smør på flesk med baaaaaaaaare svarthvitt i så heftig mønster i svarthvit vogn.

1100 nok ja, jo, det er jo faktisk ikke så ille i det hele tatt.. hmm. Skumle med freshmilk er at man kan bestille, få varene og så få faktura tilsendt :s
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nytt design fra Elodie Details 14 år 7 måneder siden #24323

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
hm, hvor ble det av strollershopperen? Skulle bestille på freshmilk, men finner den ikke igjen :huh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nytt design fra Elodie Details 14 år 7 måneder siden #24324

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
du finner prisen ved å skrive f.eks 1300 sek in nok i søkefeltet på google.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nytt design fra Elodie Details 14 år 7 måneder siden #24325

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja men jeg finner ikke strollershopperen på freshmilk! Har de ikke fått den? :angry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nytt design fra Elodie Details 14 år 7 måneder siden #24327

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Spentsmurf skrev:
Jeg tror også den kunne være veldig stilig :) Men kan jo være noe i det Marihøna sier, at det kan bli litt masse? Egentlig vanskelig å vite før man ser det... :)
Men den folkloreposen vil jo for all del også passe i en sort vogn!!!

Men syntes goen din var så fin med det rosa du kjøpte for litt siden, ville ikke styrt med noe om du ikke trenger det :) Du som er i unlønnet permisjon og alt ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nytt design fra Elodie Details 14 år 7 måneder siden #24330

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Nei, jeg får nok bare avvente.... Jeg får heller kose meg meddet jeg har. ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.390 sekunder