Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Stellevesker og tilbehør Div. tilbehør!?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Div. tilbehør!?

Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #24247

  • ingrid84
  • ingrid84's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 55
Hei folkens!

Hva har dere av tilbehør til vogn?
Og hva synes er nødvendig og ikke? Har dere f.eks. brukt koppholderen og vognparaplyen?

Sikler etter mye som kan se nyttig ut, meen har kanskje ikke behov for alt?

:huh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #24250

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg har aldri hatt noen av delene.. Men kjøpte meg parasol nå, og da er den egentlig mest i veien... Koppholder har jeg savnet 1-2 ganger....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #24252

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Jeg er helt avhengig av koppholder til drikke, lommebok og nøkler, så jeg har flere stykker.

Parasol har jeg aldri brukt, men har brukt UV-trekket til Oth masse.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #24253

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg hadde muffe på teutoniaen min, har ikke solgt den så håper den er litt universal... Den har jeg brukt til mobil og lommebok.

Jeg drikker ikke kaffe,så jeghar stort sett hatt vannflaske i kurven under vogna jeg ;)

Innsektsnett har jeg brukt, UV nett har jeg ikke hatt...

Stelleveske er kjekt, jeg liker best de uten for mange dillelommer, da jeg synes de bare tar opp plassen å gjør det trangt.....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #24254

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hm...hva har man, og hva har man bruk for av tilbehør til vogn....

Tja, koppholder har jeg absolutt hatt bruk for. Har ikke hatt parasoll til noen av vognene, og ikke følt behov for det.

Insektsnett og regntrekk er viktig tilbehør. Og med noen vogner følger det med pumpe, som er meget praktisk å ha. Ellers har jeg noen stellevesker og vognposer (vinter og sommerposer). Samt flere trekk til min Bugaboo ;)Har noen seat inserts, og et par vognpynt....

Flere av disse tingene trenger man ikke, men så er jeg jo vogngal, da ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #24257

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Oj, jeg har visst en del tilbehør til:

- Har nå mange poser: div. vinter, vår/høst og fleecepose
- Brukte myggnettingen ofte da prinsen var yngre
- Har seat-insert i ulike farger/mønstre, men sikler fremdeles på et nytt fra Addstroller.
- Stelleveske har jeg bare en av for øyeblikket.

Hmm, ellers finnes det jo et hav av nyttige og mindre nyttige tilbehør til vognen.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #24258

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hihi. Vi er nok ikke de rette til å spørre hva som er nødvendig å ha eller ikke, for jeg tror de fleste av oss her inne sliter med å begrense oss når det gjelder barnevogner og utstyr ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #24259

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
:laugh: Ja, Empa har nok rett der.

Vi er over middels interessert i vogntilbehør, så vi har vel det meste. Men man MÅ jo selvfølgelig ha mange vognposer til ulike temperaturer etc :laugh: :laugh: :laugh:

Og lat som jeg er, har jeg en koppholder til hver vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #24260

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Tja.. det er jo veldig smak og behag, men som sagt over her så er de fleste her inne ganske utstyrsfreeker :laughing1:

Jeg har til simoen:
- Tinkafu myggnetting
- Tinkafu koppholder som jeg DIGGER!
- Seat insert
- Teutonia solskjerm (genial!!)
- regntrekk selvfølgelig
- Div vognposer til vår/vinter

Til Emmaljungaen kjøpte vi parasoll, men den var bare i veien og passet dårlig, så den havnet i søppla ganske fort ;)
Har ingen stelleveske for øyeblikket, men det kommer vel fort i hus når April måned nermer seg.. :gravid:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #24265

Tror nesten ikke jeg har kjøpt noe som har vært unødvendig ;)

- Barnevognkroker fra Tinkafu- Helt geniale. Får festet min egen veske på vogner, eller poser o.l. når det er behov for det.
- Koppholder fra Tinkafu- Supert med rom til penger, mobil, nøkler, og plass til den fine lifeventure koppen min.
- Kiddy Kaddy Snack Tray- En slags koppholder til Lucas, som festes på bumperbaren. Med rom til drikkekopp, mat, og plass til å henge leker. Genial på shopping, turer, reise..
- Elodie Details StrollerShopper - kjempestor "stelleveske" med plass til mye. Lite rom på innsiden som rommer et par bleier, våtservietter og engangsstelleunderlag perfekt.
- Poser og tepper så man kan varriere etter vogn, vær og vind. Vi har voksi urban, elodie details pose, nydelig høstpose med fleece utenpå og bomullsfor, stort og godt ullteppe (vunnet her ;) ) og noen lette bomullstepper.
- Solskjermen fra Teutonia - et must på solrike dager, passer de fleste vogner. Skjønner ikke hvordan jeg klarte meg uten etter at jeg fikk den.
- Regntrekk Teutonias allværstrekk med plastskjerm er supert, så lenge du har en vogn det sitter fint på.
- Innsektsnett - et must i babytiden, og om barnet sover ute når det er blitt større.

Stelleveske kjøpte jeg faktisk ikke før L var rundt 7 - 8 måneder. Men det var først da når han trengte mer fast føde og andre ting som tok litt plass jeg følte behovet for en egen stelleveske.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #24266

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe må si meg enig i det dere sier om parasoll, men nå har jeg da testet det ;) Den er forresten veldig fin synes A da, hun liker å ta litt på den ;) Og bedre hun tar på den en at hun fikler med alt mulig annet...

Regntrekk har jo selvsagt jeg også da,og så harjeg tre fire seatinsert, et par vognskinn, fire/fem ulike poser, to dyner, en drøss tepper,hvoravto er hjemmestrikket i nydelig ull, en muffe, et par softbager, to insektsnett (et med prinsessekroner fra tinkafu), tinkafu kroker til å henge stellevesken på, en arvet koppholder fra libereo/kiwi, men alt dette er jo ikke noe must og er jo mer slik som hoper seg opp kjenner jeg..Derfor tenkte jeg ikke på det med en gang.

Tror jeg ville gått for et skinn, en vinterpose, en stelleveske, en lett dundyne, et godt ullteppe/helseteppe av helt nødvendige ting og av mer gadget koppholder eller muffe, et kult tinkafu innsektsnett (ja jeg digger de), kanskje et stilig regntrekk (husker utrolig nok ikke merke i farta...men axelogida,kan det væredet?! (preammetåke))Og så noen kule seatinsert til å ha oppå skinnet eller i posen til å matche dagsformen og dagens antrekk ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #24282

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg er helt avhengig av koppeholderen min, klarer meg ikke uten ;) Brukes til drikke til meg og barnet, pluss har mobil, lommebok, smokk, kleenex + div i lommen (har Tinkafu sin koppeholder). Så vil si at den er ett must ;)

Myggnett må man ha, Tinkafu har mange fine myggnett.

Regntrekk er også ett must.

Poser må man også ha, jeg synes det har vært praktisk å ha (minst :P ) en vinter og en vår/høst pose. Skulle jeg valgt nå så hadde jeg kjøpt meg en voksi urban pose til vinteren og en med litt mønster i friske farger til vårpose :)

Om sommeren liker jeg godt å ha seat insert i vognen, beskytter og pynter vognen samt at den blir litt mykere for barnet.

Stellevesker er også praktisk, man må ha en. Selv har jeg ikke blitt bitt av stelleveskebasillen før det var nesten for sent, så har ikke hatt så mange av de men det finnes utrolig mange fine på markedet så til neste baby blir det sikkert minst 2-3 stk i huset :)
Men man klarer seg altså fint med bare en ;)

Parasoll fikk jeg ikke til :S Den var bare i veien, hang ikke på som den skulle og fikk den aldri til å stå sånn at den faktisk beskyttet ungen...
Teutonia sin solskjerm derimot har jeg brukt mye til mange ulike vogner, er ett godt kjøp ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #24337

  • ingrid84
  • ingrid84's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 55
Hehe, så sant; Ikke helt riktig plass å spørre hva man bør ha, for er vel mange her som har behov for veeldig mye av vognstasj! :laugh: Men mange gode råd å få her, og nå tror jeg at jeg er litt mer klokere på mustene og d som ikke er så veldig viktig! Og tror kanskje jeg legger i fra meg parasollinnkjøpet! Men ellers blir d vel innkjøp av mye fint :lol: Tautonia solskjerm ser veldig praktisk ut, flere som var fornøyde med den! ;) Den kan vel festes på alle vogner?

Tinkafu innesektsnett har jeg kjøpt i gave til en venninde fordi det var så utrulig søtt for noe som er så kjedelig som en netting! Slik vil jeg ha:D

Ellers er det mye fint å velge i du! Har bare sett på noe av det i butikk og nettbutikk, og det er allerede myye som frister! Har veldig lyst å lære meg å strikke og sy selv i løpet av gravidperioden, og strikke ulltepper, og sy vognposer. Men lurer på om det er litt for ambisiøst tenkt av meg :blush:

Gleder meg iallefall til å handle. Må ha koppholder! Og skinn, og vinter og vår/høstpose, flere seat-insert (eller hva det heter igjen), en romslig stelleveske, regntrekk, ulltepper, og sikkert mye mer.. Gleder meg :woohoo:
Siste endring: 14 år 7 måneder siden av ingrid84.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #24338

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Ja det er fryktelig gøy å stashe opp vogner :cheer: :cheer:

Teutonia solskjerm passer de fleste vogner. Den har klemmer nede på hver side, sånn at man bare trer de innpå kalesjen :) Veldig greit :)

Når er det du har termin? Mulig du har nevnt det, men jeg er så fryktelig glemsk.. :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #24340

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MammasLilleVidunder skrev:
Jeg er helt avhengig av koppeholderen min, klarer meg ikke uten ;) Brukes til drikke til meg og barnet, pluss har mobil, lommebok, smokk, kleenex + div i lommen (har Tinkafu sin koppeholder). Så vil si at den er ett must ;)

Myggnett må man ha, Tinkafu har mange fine myggnett.

Regntrekk er også ett must.

Poser må man også ha, jeg synes det har vært praktisk å ha (minst :P ) en vinter og en vår/høst pose. Skulle jeg valgt nå så hadde jeg kjøpt meg en voksi urban pose til vinteren og en med litt mønster i friske farger til vårpose :)

Om sommeren liker jeg godt å ha seat insert i vognen, beskytter og pynter vognen samt at den blir litt mykere for barnet.

Stellevesker er også praktisk, man må ha en. Selv har jeg ikke blitt bitt av stelleveskebasillen før det var nesten for sent, så har ikke hatt så mange av de men det finnes utrolig mange fine på markedet så til neste baby blir det sikkert minst 2-3 stk i huset :)
Men man klarer seg altså fint med bare en ;)

Parasoll fikk jeg ikke til :S Den var bare i veien, hang ikke på som den skulle og fikk den aldri til å stå sånn at den faktisk beskyttet ungen...
Teutonia sin solskjerm derimot har jeg brukt mye til mange ulike vogner, er ett godt kjøp ;)

Signerer veldig mye her. Jeg har veldig mange must have ! saker.. eh, men de er egentlig ikke så mye jeg MÅ ha liksom... :blush: Jeg elsker å stæsje, og har saker og ting deretter. Men når vi selger vogner så sier vi at regntrekk, stelleveske og myggnett er must have ting. Resten er supplering :)

Jeg stæsjer vogna med
- insert /skinn
- stelleveske
- vår/høst og vinterpose
- mygg og regntrekk, evnt også uv trekk
- gjerne teppe +++ som matcher

Parasoll og solskjerm har jeg hatt og så si aldri brukt.

Men min svakhet, er at jeg har stort sett en slik liste til hver av vognene mine.. :blush:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #24364

  • ingrid84
  • ingrid84's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 55
Jeg har ikke termin før i ferbruar :blush: Vet d er veel tidlig å bynne å se på ting å handle inn, men fordi vi kom over et tilbud på ei vogn vi likte måtte vi bare kjøpe. Og nå sikler jeg jo etter stasj, og ser for meg alt jeg må pynte vognen med :cheer: Hjelper litt på kvalmen også d, hehe. Du har en ett-åring LilleVirre? Har du funnet drømmevognen/trillen?

Ps. virker som mange av dere her har veldig mange vogner, hehe. Da må en nesten ha et eget vognrom!?? :) Ser for meg at d er greit å ha triller i forskjellige farger og størrelser :cheer: Men tror samboeren min blir gal når han forstår at det ikke er bare en vogn jeg skal handle, hehe.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #24367

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
ingrid84 skrev:
Jeg har ikke termin før i ferbruar :blush: Vet d er veel tidlig å bynne å se på ting å handle inn, men fordi vi kom over et tilbud på ei vogn vi likte måtte vi bare kjøpe. Og nå sikler jeg jo etter stasj, og ser for meg alt jeg må pynte vognen med :cheer: Hjelper litt på kvalmen også d, hehe. Du har en ett-åring LilleVirre? Har du funnet drømmevognen/trillen?

Ps. virker som mange av dere her har veldig mange vogner, hehe. Da må en nesten ha et eget vognrom!?? :) Ser for meg at d er greit å ha triller i forskjellige farger og størrelser :cheer: Men tror samboeren min blir gal når han forstår at det ikke er bare en vogn jeg skal handle, hehe.

:laugh: Jeg klarte faktisk å kjøpe ny bagvogn til en baby som da var på planleggingsstadiet.. :laugh: :blush: Blir Simo kombi til den som kommer i April. Babyshop hadde så bra tilbud på den at kjøpte på flekken ;)
Jepp, har en krabat på 17 mnd fra før. Bruker lite/ingenting vogn til han nå, men kunne nok tenkt meg en trille til helgetrilling og byturer kjenner jeg..Men det blir det nok ikke noe av, alt av penger går til oppussing av bad nå.. :dry: :)

I motsetning til de fleste her inne har jeg klart å holde meg til èn vogn om gangen :laugh: Men det er absolutt mange jeg kunne tenkt meg å prøve!!

Skjønner godt at du har lyst til å shoppe til vogna og babyen :) God tid til å planlegge alt har du iallefall, selv om tiden plutselig begynner å gå fort :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #24375

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, jeg har hatt 6-7 vogner på en gang på det meste, tror jeg... Min datter er 13 mnd....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #24447

  • ingrid84
  • ingrid84's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 55
Heheh, godt å høre at d ikke bare er jeg som er litt tidlig ut, hehe.
Gratulerer med et nurk til i magen da LilleVirre:D Blir spennende med to!! Vi holder på å pusse opp vi og, så forstår ikke helt hvordan innkjøp til et barn og oppussing helt skal gå opp, men d ordner seg vel:-) Den siste måneden har rast av gårde, så fortsetter d sånn, bynner d nesten å bli travelt :blink:

Hihi, spentsmurft. 6-7 vogner? D er ta av seg hatten for. Men da har du vel prøv de fleste vognene, og nå bruker du bare den/de beste for deg;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #24448

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg startet med Teutonia S3, den ble her faktisk et helt år! :-) God vogn, men er erstattet av Brio Go, som er en fantastisk vogn for en ettåring!

Av triller har vi hatt Solano og Breeze, men nå har vi Bugaboo Bee.

Problemet med S3 var at jeg og den ikke ble enige på vinterføret...Og vi har en enebolig med to etg hvor jeg har hatt glede av å ha en sovevogn hjemme i 2.etg.. Da slipper prinsessen å sove ut mot vegen. Til det formålet har vi hatt Carena Free, Basson Milan (den ble med til syden hihi), Simo 487, en vogn fra netthandelen som ikke ble brukt bare solgt igjen, samme skjebne fikk en Brio Happy...

Vi hadde en periode, breeze, solano,basson,carena og spirit og en annen periode var det, breeze, spirit, bee, simo 487, Go og den fra netthandelen... Så jeg overdrev litt ser jeg nå...Eller har jeg glemt noen?! Men nå har vi altså bare bee og go og snart kanskje en simo sovevogn.. hehe

Men, ta gjerne av deg hatten! :-D Jeg gjemmer meg i skam....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #24455

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Man ender stort dett opp me mer enn man trenger, men morro er d :laugh:

Har også hatt endel vogner og har endt opp me to jeg ikke klarer å velge bort, så TROR d blir de ut perioden (OTH & Bugaboo :) )
KANSKJE jeg kunne selge bugabooen etter hun er fylt to, men vet ikke :S
Hun er 18mnd og ikke såå mye jeg bruker vogn nå når hun går i bhg så er vel egentlig litt unødvendig.. :whistle:

Dette har jeg til mine vogner:
-UV-nett
-Tinkafu insektsnett
-Hoocks til å henge vesker, poser ol. på
-seatinsert
-vinterpose
-vår/høstpose
-Fleurville stelleveske
-skinn
-stay-put stormtrekk
-regntrekk
-koppholder
-parasoll (ikke mye brukt, signerer d som er sagt tidligere her)
-pumpe

Og jeg har selvfølgelig bruk for ALT :laugh:

Forresten lurt å være tidlig ute, så rekker du å få tak i alt du trenger før babyen kommer ;)
da har du tid til å kose deg me den lille :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #24500

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Vi handlet foresten nesten alt på januarsalg.. Veldig greit! Sparte en del lapper på det kan man si!
Men så hadde vi èn måned til å gå på i forhold til deg som har termin i februar, så jeg hadde nok blitt en smule stressa om vi da ikke hadde fått tak i alt vi trengte.. :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #24502

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Vi handlet litt etterhvert, men de fleste store tingene kjøpe vi på foreldre og barn messen som var på Hellerud. Utenom vognen som vi kjøpte hos LIlleprinsen. :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #24507

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Dårlig med sånne messer her oppe gitt.. :P :angry: Enkelte ting misunner jeg dere i sør..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #24508

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Nå er det også mye kampanjer sånn at man kan slippe unna litt billigere :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #24509

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, men den messen er nok ikke så fantastisk, den er jo bare en gang iåret ellernoe...og så koster det jo å gå inn hihi
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #24510

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Hehe da er den nok ikke så spennende likevel :P Men hadde nok blitt å dra dit fordèt :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #24511

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Er nok lurt å følge me på kampanjene ja ;)
Mange gode tilbud man kan få me seg da :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #24596

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja,men av og til må man ta et valg også... Jeg forsøker til tider å finne noe som er veeeldig billig, og jakter og jakter og så vips er tilbudet over hehe
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #24885

  • ingrid84
  • ingrid84's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 55
Hehehe, du har iallefall god vognerfaring Spentsmurf! Jeg er litt redd d skal bli litt sånn til meg og, og / eller så blir d kjøpt en mengde med stasj jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av (har bynt litt allerde: blush:)! Men hadde jo vært veldig morsomt meg vogn som matsher anntrekket, hehe. Også er d jo viktig på den lille Trives i vognen, og at vi Trives med å gå med den, og da må en snuble litt på veien (kan vi kalle d)! : cheer:

Jeg tar av meg hatten, men du trenger ikke å gjemme deg i skam. Jeg vet hvem jeg skal spørre den dagen jeg skal kjøpe ny vogn / Trille, hihi.
Siste endring: 14 år 7 måneder siden av ingrid84.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #24886

  • ingrid84
  • ingrid84's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 55
Jeg har hørt d bruker og være salg på barnevogner i januar. Kan d være salg på andre ting og da (som vognstash, dynetrekk og barneklær o.l??) :cheer: Da skal iallefall jeg gå god og rund på handletur i januar :woohoo:

De har kanskje noen kampanjer nå og ja? En stund siden jeg har vært barneutstyrbutikker nå, har vært en flittig netthandler i stedet :blush:

Fint det går ann å handle på tilbud ja. Disse nødvendige barnegreiene er dyre nok som de er B)
Siste endring: 14 år 7 måneder siden av ingrid84.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #24889

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Tror ikke det bruker å være så mye salg på sengesett ol på barnebutikkene, men Kid/Princess har jo sånne barnas uker innimellom med billige saker og ting :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #24896

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Er vel ofte salg i januat, iallefall på barneklær!
Barneutstyr synes jeg ikke er så ofte på salg til faste tider, mer kampanjer innimellom og tilbud når det kommer nye modeller o.l
Så er bare å følge med ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #24961

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg er ikke så hekta på merker på barnesengetøy, så jeg har funnet noe søtt på merkebutikker som kid/princess. Men vi har også noe fra babydan, det koster! Jeg har også funnet noe søtt på Jysk :-)

Ellers synes jeg det er masse å passe på, for det ene tilbudet spiser litt opp det andre...Og når man ført er litt hekta så blir man litt tilbudsjunkie....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #25848

  • ingrid84
  • ingrid84's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 55
Ja, jysk og kids tror jeg jeg også kommer til å hande. Ikke ikea (iallefall ikke når d kommer til sengetøy). Har dynetrekk og laken selv fra Ikea, og d er ikke no særlig spør du mæj :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #25851

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
er det ikke litt andre mål på ikea sitt tilbehør?!

Princess har også masse søtt ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #25856

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Princess bruker å ha barnas dager og da finner du mye billig :) vogner kan det være salg på hele året, det er bare å følge med, kidsandcare.no bruker å fine pakketilbud feks :) barnashus bruker å ha tilbud før jul...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #25858

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
og Reflex er enten eid eller eier barnashus, så det du finner hos bh kan du stort sett også få samme tilbud på hos Reflex og Fru Lyng :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #25864

  • ingrid84
  • ingrid84's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 55
Okå! :) Bra d er flere butikker en kan se i!

Ja, sengetrekkene og lakene fra Ikea er for store for våre dyner og madrasser! Og de knøvler seg, og er tynne og uff. Dumt av meg når jeg flyttet å kjøpe inn alt sengetøy jeg trengte fra Ikea :lol:
Siste endring: 14 år 7 måneder siden av ingrid84.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #25867

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
ja reflex har kjøpt opp barnas hus, men de har ikke alle produktene som reflex hadde da... men BH har prisgaranti da :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #25872

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Prisgarantien gjelderikke varer på salg, og den garantien gjelderogså reflex :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #25875

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Er du sikker på det?? syntes det var noen som sa det :dry: men samme det da, man kan jo bare handle der det er salg :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Div. tilbehør!? 14 år 7 måneder siden #25888

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Sikker blir man jo aldri, men jeg spurte og fikk det til svar..;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.290 sekunder