Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Klær og utstyr Barneklær Hva har dere i barnehagen utover våren`?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hva har dere i barnehagen utover våren`?

Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80320

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Overskriften sier vel seg selv... .Men som jeg sa i en annen tråd likte jeg ikke sånn veldig godt reflex sitt "jenteprint" denne våren. SYnes "gutteprintet" med moods kopitraktorer var vedlig kult, mens jordbær kunne jeg styre meg for, det var i overkant rosa.

Men, hva slags støvler anbefaler dere til 2-3 åringer, og hva slags regntøy kjøper dere?! Vi har reima høst/vårdress.... Og trenger vårsko, joggesko og støvler. Tror vi hopper over cherox?!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80323

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Vår, du liksom :p Har ikke tenkt så langt :dry:

Men jeg tipper PoP-dressen vi kjøpte i høst fortsatt passer. Og den er vi kjempefornøyd med, så det er jeg happyhappy for! Den har også 2000 mer i vannsøyle enn REGNsettet til Name-it, så den duger sikkert som regntøy også, selv om vi sikkert også kjøper et todelt regntøysett når våren nærmer seg, kanskije PoP :)

Cherox hopper vi også over, og så har vi et par ecco mellomsko fra i høst som kaaanskje passer. Den tid den sorg/glede :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80324

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, kanskje den rosa regnbuksa fra stormberg passer utenpådressen :S Og vårjakken fra stormberg som regnjakke :S Det tror jeg vi skal undersøke :D

Kjedelig men lurt!

Og så kan jeg prioritere å finne fine vårsko (hun hadde ikke høstsko, fora da brukte hun eccoskoene fra vinteren før) og så har jeg lyst på superfit joggesko og noen knæsje støvler!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80363

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Har ikke bestemt meg så veldig for bhg-tøy enda. De skal ha coop-støvler fra ifjor, E skal ha reflex-dressen fra i høst og HM-regntøy. Mellomste skal ha stormberg-regndress og muligens får han og reflex-dress, fornøyd med det merket. Reima liker jeg ikke, og etter at jeg begynte å jobbe i bhg liker jeg reima enda mindre. Men synes de har bra luer. Og dressene er føyelige, det skal de ha.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80371

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hm... Jeg liker reimadressene til A jeg, spesielt vinterdressene med polstring i rompa... :S Men, jeg likte også troll, fordi den hadde snøring i livet, slik at dressen ikke ble så sekkete...

A sin første utedress var Reflex. Og vi har hatt regntøy fra stormberg og reflex. Da foretrekker jeg reflex, selv om det er litt stivere. Stormberg sin var litt tynn, men den har jo ikke gått i stykke likevel... SÅ tror det blir brukt i vår, sånn for å unngå enda en bukse inesten samme str... :P Eventuelt til jeg finner noe jeg liker bedre :dry:

Vi har og en t2h regnkåpe hengende, den er veldig søt, men ikke spesielt praktisk tror jeg...

Tror dere vår/høst-jakke vasket med impregneringsmidler kan duge som regnjakke for A nå i vår :sparke:? Kanskje den blir for varm :S HUff, det er ikke lett med klær...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80409

  • blossom
  • blossom's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 92
Empa skrev:
Har ikke bestemt meg så veldig for bhg-tøy enda. De skal ha coop-støvler fra ifjor, E skal ha reflex-dressen fra i høst og HM-regntøy. Mellomste skal ha stormberg-regndress og muligens får han og reflex-dress, fornøyd med det merket. Reima liker jeg ikke, og etter at jeg begynte å jobbe i bhg liker jeg reima enda mindre. Men synes de har bra luer. Og dressene er føyelige, det skal de ha.

Hva er det med Reima du ikke liker? Jeg har kun erfaring med dress, lue og votter derfra, og de er jeg superfornøyd med. MEN, skulle ønske at halsen var litt høyere i dressene og at vottene ikke var så trange å få på. Andre klær i det merket har jeg ikke prøvd. Hva er din erfaring?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80411

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
jeg har hatt en fleecedress i str 74 og den var helt ok :) Men de er veldig vide :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80417

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hva jeg ikke liker med Reima. Hadde to dresser til eldste, den ene revnet på knærne, den andre ble direkte fæl og slitt på knærne. Dressene ble like lett våte som andre dresser. Ser unger som har Reimadresser der jeg jobber, synes de dressene blir våte igjennom like fort, om ikke raskere enn enkelte andre dresser. Det samme gjelder vantene. Men jeg synes Reimadressene er veldig myke og føyelige, de virker behagelige og har ofte fint design.

Jeg liker Reflex og Coop Friends ;) Helly Hansen har jeg heller ikke så stor sans for. Synes de klærne er stive (særlig bevernylon) og refleksene faller av i vask.

Hadde en Colorkids-dress i forfjor til mellomste, synes den var veldig bra.

Elsker derimot Reimaluene :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80421

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
De reimafinlandshettene synes jeg var så fine, så kjøpte en til A, og vet dere ha, hun har for rundt fjes til at de passet :S Er det mulig?!!!!

Men har vært fornøyd med luene ellers altså :humre:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80462

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80480

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hei MLV! For et flott svar! Takk takk! Veslejenta bruker nok 25 i sko :S Så Camper skoene er nok ikke noe for henne i år da :(

Nå skal jeg legge meg, så jeg skal finlese svaret ditt bedre i morgen!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80483

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Vi hadde reima vår/høstdress og vinterdress i fjor, vår/høstdressen var jeg fornøyd med, men ikke vinterdressen. Den ble utrolig slitt mtp at det ble kjøpt inn til jul. Denne vintern kjøpte jeg Lego Tec, den har vært helt super:)

I år prøver vi reflex vår/høstdress, kjøpt på salg i høst. Ellers sverger jeg også til reflex regnklær. Fikk kjøpt det også på salg:knegg:
Lue regner jeg med blir Kivat eller Reima, men hvordan både lua og skoene skal være må G. være med å velge, ellers nekter han å bruke det... En kresen liten gutt:sparke:

Å her fungerer vintersko/cherrox som vårsko, også går vi rett over på joggesko/støvler.
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80485

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
..Og Go som sovevogn i barnehagen? :D
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80492

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Empa skrev:
..Og Go som sovevogn i barnehagen? :D
Du kan tro jeg var inne på tanken da jeg var på BH i dag:knegg:
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80494

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
:knegg: :jippi2: Bugaboo eller go? Go eller bugaboo? Vanskelig dilemma :humre:
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80495

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Et skikkelig dilemma det der ja:gruble: Må teste CC med citybag, og når det er gjort blir nok CC byttet ut med noe nytt:glis:
Ja takk begge deler:laugh:
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80509

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:humre: Mye vi ha mer, smurfen vil ha fler :dåne:

Men, altså...

- A har reima vårdress i en str mindre enn jeg trodde, så får håpe den holder hele sesongen... (brukt i dag faktisk (grunn: vi glemte vinterdressen i bhg :S))
- A har også stormberg litt småforet bukse og jakke...
- A har stormberg sin regnbukse....
- A har ticket regnkåpe
- A har reima vår/sommerjakke...

Altså, vi har litt for mye som ikkehenger helt sammen ;)

men tror vi satser på noen nye votter (hun nekter egentlig gå med noe annet enn hjemmestrikkede votter....) og så trenger hun nok en ny lue... Kanksje i alle fall :S LItt usikker på hvor mange hun har... hehe og så SKO.

Joggesko, støvler og overgangsko?! Og SANDALER!!!!! Jeg gleder meg!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80577

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Spentsmurf skrev:
Hei MLV! For et flott svar! Takk takk! Veslejenta bruker nok 25 i sko :S Så Camper skoene er nok ikke noe for henne i år da :(

Nå skal jeg legge meg, så jeg skal finlese svaret ditt bedre i morgen!

Camper har store nok sko :) Var de førstegangsskoene/spaserskoene til Bisgaard og En Fant jeg ikke tror går så høyt ;) Men nå tror jeg at det er myyyyyye lettere å finne fine, søte og gode sko til jenter enn til gutter. Til gutter blir de fort enten for kjedelige, ikke god kvalitet eller rett og slett ikke fine... Ikke kresen jeg nei :blush: Så derfor har det blitt litt camper på oss. Men det begynner jo heldigvis å ta seg litt opp med tøffe guttesko nå da, så blir vanskelig å ikke kjøpe for mange :y32b4:
Men sikkert verre for deg med jenter, er jo masse nyyyyyyyydelige sko der ute :)

Som barnehagesko er jo superfit helt supre, ser du nevner dem. Funker jo bra både som overgangssko og joggesko til barnehagebruk de.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80578

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Hehe, ser jo forresten ut på siste innlegget ditt over her at hun er rimelig bra utstyrt til våren allerede ;) Både hjemme og i barnhagen :)

Du kan jo forsøke å bruke reimajakken og stormberg regnbuksen som regntøy framover. Var litt negativ til slike løsninger i svaret mitt over her ser jeg, men reimatec er jo veldig bra og kan godt være du får mye bedre erfaring med slike løsninger enn jeg har hatt. Verdt ett forsøk :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80579

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Japp! Tror jeg må finne ut hvem som selger superfit her hos oss. For min shoppegale eldstesnuppe skal ikke dras med land og strand rundt for å prøve sko :knegg:

Og det med å begrense seg er ikke lett... Tror det må bli superfit jeg altså... Og inn og sjekke litt på camper... Er morsomt med noe annet enn ecco også :humre: Hittil har hun hatt mye ecco, men tror nesten at bisgaard og En Fant må sjekkes ut til nestensuppelure sine første sko! Åh, for der er jeg temmelig sær, sko er ikke noe man deler... Så jeg får se om jeg ikke får solgt noe på finn, bare for å bli kvitt det.. VI kan jo ikke ha 100 par sko stående :P

Det er utrolig mye fint, både klær og ting og tang og eh, jeg har nok handlet visa nok til tider, men tja, kjekt for lillesøster etterhvert, for da har hun mye å velge i ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80583

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
men altså, angående regntøy, glemte helt av det... Jeg lurer på om allværsjakke og regnbukse holder til henne jeg altså. Vi bor jo ikke akkurat på et så værhardt sted, om man ser bort fra vinteren med skrekkelig kulde og MYE snø... Eneste kjipe er at jeg frykter den regnbuksa er litt for tynn.. Slik at den blir kald om man ikke har nok under :( Skrekk og gru, det er en mare med disse klærne... Spesielt når man har litt for lite impulskontroll :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80584

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Har hatt mye ecco vi også, synes også at det er greit å bytte litt.Blir liksom litt likt selv om de endrer modellene littegrann fra år til år. Men det er jo gode sko da :) Nå er mine så store at utenom vintersko så synes jeg ecco rett og slett har kjedelige sko i de str...
Geox også skal jo være bra, men har hørt at sålen kan ta inn vann selv om det er goretex og den ikke skal, og siden de er så dyre så tør jeg ikke prøve selv...

Bisgaard sine sko til små er bare så utrolig nydelige, de må du sjekke ut til minste ja! :)
Arver ikke sko her heller. KUn noen få som nesten ikke er brukt. Også litt kresen der. Det anbefales jo sterkt å ikke la dem gå i arv, så da følger jeg det :) Gir dem som ikke er slitt til Romaniahjelpen nå, har en hel boks her... Tenker at der kommer de nok godt med selv om noen har brukt dem før.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80585

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Spentsmurf skrev:
men altså, angående regntøy, glemte helt av det... Jeg lurer på om allværsjakke og regnbukse holder til henne jeg altså. Vi bor jo ikke akkurat på et så værhardt sted, om man ser bort fra vinteren med skrekkelig kulde og MYE snø... Eneste kjipe er at jeg frykter den regnbuksa er litt for tynn.. Slik at den blir kald om man ikke har nok under :( Skrekk og gru, det er en mare med disse klærne... Spesielt når man har litt for lite impulskontroll :S

Det kan godt være ja! Her regner det vel litt mer enn det gjør hos dere ;) Prøv det! Regnbukser er ikke varme uansett, så tror ikke det har noe å si. De forede regnbuksene suger jo til seg vann... Ha en ullbukse under fram til sommeren.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80589

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja, tror jeg skal se om jeg rett og slett ikke bare får brukt noe av det vi har... Her duskregner det vel stort sett, selv om det noen daer bøtter ned... Men altså, her er det jo sikkert halvmeteren med snø enda, så ser ikke helt hvorfor jeg sikler på vårbekledninger :dåne:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80592

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Fordi du er så lei av vinteren og fordi det snart ER vår :jippi:
Siste snøen forsvinner fort den, bare det blir littegrann varmere i været
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80595

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Siste snøen?! :knegg: Gå inn i ukestråden for uke 8 (tror det er der i alle fall... ) der ligger et bilde av hvordan vi har det nå :humre: Men, skal sies at det var litt mildere i gårkveld og i dag, og nå har vi møtt littebittegrannesørpe... Men fremdeles så er det mengder snø, og ingen fare for at det ikke er skiføre til femmila i morgen :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80609

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Siste snøFALL kanskje, i mine våteste drømmer :humre: Hvis det ikke kommer mer snø tenker jeg det vi allerede har her oppe ligger til uti mai uansett :dåne:

Men i går kunne vi trille på bar OG tørr asfalt!! Jippi :cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80626

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:dåne: det kunne ikke vi... Eller vi kunne det flekkvis og delt :( Jeg er så LEI altså....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80628

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Det var bare de femti meterne ned til bussen, da :humre: Men det er en helt spesiell følelse, så deilig, og den lyden av ikke-lufthjul på bar asfalt, litt sånn skranglete.. Herlig :laugh:

Søren, ble skikkelig shoppelysten av svaret til Mtl i kombinasjon med det herlige været :dåne:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80665

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:humre: Den lyden er fantastisk! JEg har også hørt den i dag, siden vi har trillet på asfalt vi også :) HUrra hurra!!!!

Og angående shopping, jeg er KLAR, bare jeg finner igjen bilnøkkelen min :sparke:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80679

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
plutselig synes jeg det er litt synd at vi er så fornøyde med PoP-dressen, og at den fortsatt passer :humre:

Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80682

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:knegg: Er det der ticket?!

Veldig fin....

Du som er et slik orakel på å finne lekre ting på nett har ikke noe tips til en side hvor jeg kan finne fine regndresser da?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80685

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Ticket ja. Men de har samme print i jakke da, og det trenger vi jo :cheer:

Jeg er ikke orakelet, det er det jo Mlv som er, jeg er blankere enn blankest :(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80687

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
grusom :humre:

http://ep.yimg.com/ca/I/yhst-58062427280039_2146_25139342
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80689

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
www.kidskiandrain.com/kidorable-mermaid-raincoat.html
masse stygt, og ingenting som puster ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80690

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jeg har sansen for didriksons voksenregnkåpe, i hvert fall, og de har flere ulike sett til barn også. Dette er ett av dem, jakke og bukse :)



De fleste er ellers flerfargede og mer barnlige, kanskje, men jeg liker prikker ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80691

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Argh, og LogK :( Hvor er de når jeg trenger de :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere i barnehagen utover våren`? 13 år 1 måned siden #80694

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja, didrikson har mye fint til både store og små :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.090 sekunder