Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Klær og utstyr Barneklær Ull klær på tilbud
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Ull klær på tilbud

Ull klær på tilbud 14 år 1 måned siden #53276

  • Moldes
  • Moldes's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 159
Jeg har funnet ut at det er på tide å begynne å tenke på neste høst/ vinter.. da skal klumpen min begynne i barnehage også! Så er det noen som har sett nett butikker med Ull tilbud? Regntøy og dresser er også interesangt.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ull klær på tilbud 14 år 1 måned siden #53298

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Når det gjelder utedresser sverger jeg til reimatec til de minste barna, garantert vanntett (kan gjerne brukes som/istedet for regntøy) og veldig myk og bevegelig.
Her er det salg på både vinter og vår/høstdresser (står vel i annonsen tror jeg om de er fra vinter eller vårkolleksjonen):
www.sampson.no/shop/ (er barnihagen.no)

www.krokofanten.no har salg på sine ullklær, men de er veldig utplukket i str nå da. Og så ser jeg at du har fått med deg tilbud på ull på familiebutikken.no. Tror også www.kidsfashion.no har noe janus på salg, har iallefall hatt.

Dette er ikke tilbud da, men jeg er KNALLfornøyd med regntøyet til kidscomfort: www.kidscomfort.no/Kids_Comfort_-_Regnty.asp
Dette er det regntøyet som har hatt desidert best holdbarhet av alt vi har prøvd, kun ett minus og det er at det tørker litt seint - men bortsett fra det absolutt verdt hver krone. Kan kjøpe ull å feste inni, mener ullen er produsert av janus.
Ellers er reflex sitt også bra, og de har jevnlig kampanje på noe av regntøyet (det ordinære tofargede).
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ull klær på tilbud 14 år 1 måned siden #53313

  • Moldes
  • Moldes's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 159
Tusen takk for nyttig info :) Skal skjekke sidene du linker til :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ull klær på tilbud 14 år 1 måned siden #53319

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Synes det har vært mye salg rundt omkring, men det er sjeldent man ser at det er salg på ulltøy. Barnas hus hadde salg på Janus ullprodukter for et par uker siden, vet ikke om de har det ennå.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ull klær på tilbud 14 år 1 måned siden #53321

  • Moldes
  • Moldes's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 159
Man kan ofte være heldig at ull på tilbud dukker opp, men ikke alltid det er noe særlig igjen, synes det oftest er dårlig med små størrelser. I fjor var jeg heldig, da var jeg tilfedighvis innom cubus samme dagen de satt ned ullet på halv pris, så da hadde de alle størrelsene inne. Er ikke så glad i ull undertøyet deres, men det er greit nok. Syntes det kunne vært mykere. Derimot ull buksene og gensrene/jakkene de hadde i høst/vinter var jeg kjempe fornøyd med!!!!!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ull klær på tilbud 14 år 1 måned siden #53322

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Barnas hus har masse ull og Reima på salg nå
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.662 sekunder