Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Klær og utstyr Barneklær Favorittmerke(r) ?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Favorittmerke(r) ?

Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29724

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Har dere noen favorittmerker til de små ?

Jeg bruker stort sett bare MeToo og MinyMo på K, det samme til L, men bruker også Jean Paul (som ikke er så dyrt i det hele tatt som folk tror :) ) Innerst bruker de Stilongs ull, L bruker det pga atopisk eksem, og det er eneste ulla hun tåler. K virker til å tåle det meste. Men vi bruker Stilongs (devold) til henne også, just in case :)

Ytterst har vi brukt Minymo, Reflex og Reima.. der har jeg egentlig ingen klar favoritt. Vi brukte Troll i fjor og var veldig fornøyd med det :)

Mitt favorittmerke sånn sett, tror jeg er Metoo :) tett fulgt av Minymo !
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Siste endring: 14 år 6 måneder siden av LogK.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29729

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
hmmm. Vi kjøper også mye MeToo, og så går det en del i name-it. hadde jeg hatt ubegrenset med penger hadde vi nok handlet mye Norlie.
Innerst bruker vi ull av alle merker som kjennes behagelig, ingen preferanser der.

Så er det første sesongen med regntøy og kjeledress i år, og det ble reflex-dress og name-it regnsett. spent på det. Liker veldig godt t2h sin dress i år, håper å få tak i en brukt 09-modell neste år!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29738

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hehe, jeg har ikke vært så opptatt av merker til A jeg....Men jeg er ikke så opptatt av merker til meg selv heller. Men, ved nærmere ettertanke har hun testet en god del... Jeg har ikke vært fornøyd med name-it og meto som jeg synes har veldig kule klær,men hva er greia med at de nesten ikke bruker trykk-knapper!??? Jeg har virkelig fått klær med vanlige knapper, gjerne bitte bitte små, i vrangstrupen. ;)

Av ull har vi nå bevist holdt oss unna nøstebarn (stille protest motat klærne ikke liker vaskemaskin og nupper). Joha er de strømpebuksene som sitter best på A, mens Janus sine er altfor store i rompa ;) Devold, reflex, janus og joha er ullbodyer vi har til denne sesongen og alle virker veldig ok :-)

Ellers har vi en reflex utedress som vi er veldig fornøyde med nå... Men den har jo ikke fått testet seg all verden enda da... hehe

Av luer er vi på testing testing,men den som vi alle tre er mest fornøyde med er en enkel sak fra polarn og pyret :-) Den er til og med vindtett! Utrolig praktisk!

Vi har også hatt noen fleece dresser fra Reima,men akkurat nå bruker hun stort sett en fleecegenser fra skogstad som er veldig ok.

Vi har også en høstkåpe fra Mexx. Jeg har handlet en del mexx og synes de har veldig stilige og klassiske barneklær. LItt meg ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29744

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ingen merkeopptatthet her heller utover at vi kjøper det vi liker og har råd til ;)
Men ikke trykkknapper på name it? har bare en strikkekjole uten knapper i det hele tatt som ikke er med trykknapper fra name-it :huh: og noe så langvarig som bodyene deres, S kan fortsatt bruke noen av bodyene i størrelse 62!! :cheer:

Ellers gleder jeg meg til S blir 2-3 år og kan få klær fra noa noa miniature ;) FÅ altså, tror ikke jeg greier å bruke så mye penger på klær til små som vokser så fort :s
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29752

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Tja er ikke så opptatt av merker jeg, kjøper det som er fint eller som ser bra ut. Går mye i name-it og reflex da :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29754

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, jepp,vi hadde flere bodyer til a fra name-it som bare bleliggende der,det var vanlige kanpper ved halsen..hehe joda, bodyene i slik strekk stoff var nok langvarige,men ikke så langvarige her i huset ;)

Jeg likte forresten veldig godt Cubus og Lindex sine babyklær.... KOm på det nå...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29756

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Me too har noe med vanlige knapper ja, men de styrer jeg unna. Flertallet har trykknapper :D Name it slutta jeg å kjøpe nettopp pga manglende trykknapper ved skuldera på bodyene. Og mini knapper på selebuksene.

Jeg handla mye Boboli før, men nå sender pappa det til oss heller.. :D :jippi: Billigere i spania :)

Liker claire også forresten... Jeg kan godt bruke alt mulig på ungene jeg, bare det er fint. Brukte mye Linde i starten til L. Til L hadde jeg helt dilla på Småfolk, Katvig, IdaT, hugin & Munin og molo - da hun var ca året. Heldresser var fast inventar her en del mnd. :D
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29759

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
det har vel både og da, siden du bare ser uten og jeg bare ser med ;)

Lindex sine babyklær i fjor var supre ja, kjøpte masse lindex. HM syns jeg stinker (0-12 mnd avdelignen), det er jo bare rosa og hvitt med blondekraver eller hello kitty. og så ruter, masse ruter :s Mens fra str 86 ser jeg de har masse i jordfarger og strikk!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29763

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
kjøper name-it bodyer med "kryss" i halsen jeg. Liker forresten klærne fra kappahl veldig godt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29770

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MariHønaMedHvitveis skrev:
det har vel både og da, siden du bare ser uten og jeg bare ser med ;)

Lindex sine babyklær i fjor var supre ja, kjøpte masse lindex. HM syns jeg stinker (0-12 mnd avdelignen), det er jo bare rosa og hvitt med blondekraver eller hello kitty. og så ruter, masse ruter :s Mens fra str 86 ser jeg de har masse i jordfarger og strikk!

Hehe, nå er det nesten 3 år siden jeg handlet der da... 2 år siden jeg kjøpte min sist body der :p så jeg skal ikke uttale meg om nå..

Lindex kjøpte jeg mest i starten på 07, men fant en del kule retro inspirerte klær der til baby i fjor. De hadde jeg sansen for.

H&M, ikke for å støte noen, men de holder jeg meg langt unna. Billig ja.. men dårlig kvalitet syns jeg, og en annen ting er at "alle går i H&M". Ser i barnehagen feks, så går alle i H&M hello kitty gensere. Syns det er litt moro med fargesterke glade klær, der ungene skiller seg litt ut jeg... :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29781

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg har kjøpt noe h&m til A, og fått en god del i gave. Det er vist obligatorisk å kjøpe klær som skal gis bort der :S

Men, enig med kvaliteten... Men jeg liker bommulsstrømpebuskene derfra :-) Så de har vi brukt mye av.

A lærte seg å si Kitty som et av sine første ord,så hehe litt kitty har vi nok hatt ja :blush:

Kappahl glemte jeg, der har vi fått to tre sett fra i gave og de har vært veldig ok, men desverre har jeg ikke funne tnoe der selv....

Bodyer uten knapper i halsen orker jeg ikke, så de pakker jeg rett ned... Synes hun blir så utringet hihi
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29790

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
kjøpt en del luer og votter på HM og vært kjempefornøyd. Kvaliteten på klærne har jeg ikke tenkt over, det er mest at det ofte blir for sukkersøtt for oss.

Bodyer med eller uten knapper spiller ingen rolle her, så lenge jeg får dem enkelt avb og på ;) og så kjøpte vi nettopp to bodyer fra name-it med høy hals. Høy hals MED trykknapper - elsker dem, skikkelig 70-talls med strømpebukse og så seleshorts over :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29791

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Jeg liker hverken kryss eller konvoluttåpninger. Kryss går til nøds om de er lite åpnet. Men de igjen blir jeg koko av alle trykknappene :urk:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29797

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Nå datt jeg litt av lasset kjenner jeg, men konvolutt er det slike som er uten knapper i halsen? Det liker jeg ikke...

Kryss er det slike osm kneppes nedover hele siden? De likte jeg da A var mindre, men nå tror jeg vi måtte jobbet for å få kneppet hehe Så lenge sidne vi har hatt slike....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29800

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Syns de med kryss er helt greie jeg, bruker de som oftest under genser uansett :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29805

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
Nå datt jeg litt av lasset kjenner jeg, men konvolutt er det slike som er uten knapper i halsen? Det liker jeg ikke...

Kryss er det slike osm kneppes nedover hele siden? De likte jeg da A var mindre, men nå tror jeg vi måtte jobbet for å få kneppet hehe Så lenge sidne vi har hatt slike....

Stemmer, konvolutt har liksom "bretter" på hver skulder :) Veldig åpne ja.

Vi brukte også kryss da L og K var babyer, nå får vi knapt tid nok til å kneppe de to/tre knappene i skrittet. :dåne:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29811

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
uten knapper syns jeg er helt greit, sånne med knapper neover er jeg enig med ss på, brukte det da S var liten, nå er det så vidt vi får marken til å ligge/sitte/stå stille i et halvt sekund angang :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29813

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
LogK skrev:
Spentsmurf skrev:
Nå datt jeg litt av lasset kjenner jeg, men konvolutt er det slike som er uten knapper i halsen? Det liker jeg ikke...

Kryss er det slike osm kneppes nedover hele siden? De likte jeg da A var mindre, men nå tror jeg vi måtte jobbet for å få kneppet hehe Så lenge sidne vi har hatt slike....

Stemmer, konvolutt har liksom "bretter" på hver skulder :) Veldig åpne ja.

Vi brukte også kryss da L og K var babyer, nå får vi knapt tid nok til å kneppe de to/tre knappene i skrittet. :dåne:


Flere som har påkleding på "løpebånd"??? :glis:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29814

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MariHønaMedHvitveis skrev:
uten knapper syns jeg er helt greit, sånne med knapper neover er jeg enig med ss på, brukte det da S var liten, nå er det så vidt vi får marken til å ligge/sitte/stå stille i et halvt sekund angang :dry:

Men hvordan får dere de til sitte fint? Min er ikke akkurat tynn og skral, men likevel er liksom alltid en skulder eller halve brystet nakent, føler jeg.. med de konvoluttene. Føler hun må ha knapp i skuldera for at de skal sitte tett og fint nok
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29816

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
LogK skrev:
MariHønaMedHvitveis skrev:
uten knapper syns jeg er helt greit, sånne med knapper neover er jeg enig med ss på, brukte det da S var liten, nå er det så vidt vi får marken til å ligge/sitte/stå stille i et halvt sekund angang :dry:

Men hvordan får dere de til sitte fint? Min er ikke akkurat tynn og skral, men likevel er liksom alltid en skulder eller halve brystet nakent, føler jeg.. med de konvoluttene. Føler hun må ha knapp i skuldera for at de skal sitte tett og fint nok


Helt enig! Jeg får de ikke til å sitte pent... Hun ser enten "vulgær" ut med en kjempe utringning eller bare veldig forvokst ut....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29821

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
skal vel sies at vi ikke har noen sånne konvoluttbodier i hennes riktige størrelse da. Vi har vel tre stykker fra name-it i størrelse 62 og 68 som sitter som et skudd nå, sel vom S egentlig er 74-80. Bodyer i riktig strrelse hadde kanskje blitt som dere beskriver..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29833

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MariHønaMedHvitveis skrev:
skal vel sies at vi ikke har noen sånne konvoluttbodier i hennes riktige størrelse da. Vi har vel tre stykker fra name-it i størrelse 62 og 68 som sitter som et skudd nå, sel vom S egentlig er 74-80. Bodyer i riktig strrelse hadde kanskje blitt som dere beskriver..

aha.. ok
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29845

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
LogK skrev:
MariHønaMedHvitveis skrev:
skal vel sies at vi ikke har noen sånne konvoluttbodier i hennes riktige størrelse da. Vi har vel tre stykker fra name-it i størrelse 62 og 68 som sitter som et skudd nå, sel vom S egentlig er 74-80. Bodyer i riktig strrelse hadde kanskje blitt som dere beskriver..

aha.. ok


men jo mindre bodyene er,jo mer utringet vil de vel bli?! :gruble:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29849

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:huh: nei? ikke her ihvertfall ;) Husker de kanskje var litt utringet da hun var i riktig alder ift srørrelsene, men vi har stort sett hatt kjoler eller ulldresser el utenpå,så det har ikke vært noe problem ;) <Men nå sitter de altså kjempefint, glir ikke utover ene skulderen og henger ikke ned i utringingen.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29857

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, det er godt det da, godt hun ikke går med vulgære utrninginger!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29858

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
De vil vel ikke henge sånn "slaskete" ned, men de vil etterhvert "sige" stramt nedover når de blir for små?
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29862

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
nei, det er det som har vært så overraskende fantastisk med akkurat disse bodyene, de slutter bare aldri å passe! jeg hadde jo ikke kledd henne i bodyer som ser eller kjennes stramme ut, de sitter virkelig helt fint enda :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29863

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Jeg er ikke så veldig opptatt av dette med merker vedr. klær til de små. Ser mer etter hvordan klærne ser ut, om de har kvalitet og om de er komfortable. Handler mye på Lindex og HM.
Men skal jeg alltids slenge på noen favoritter må det være Viking (goretex) som er sko som aldri blir slitte og kan gå i arv og se like fine ut. Så er jeg fornøyd med Helly Hansen og JoHa (like fine vask etter vask, og de kan også arves og se like fine ut :).

Uten å dra den evinnelige Reimadebatten fra DIB inn hit, må jeg bare si at min erfaring med merket er dårlig, veldig lite slitestyrke i de til de litt større barna ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29865

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, marihøna har funnet det perfekte merke, klærne som voksermed barnet! :-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29873

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Spentsmurf skrev:
hehe, marihøna har funnet det perfekte merke, klærne som voksermed barnet! :-)

ja faktisk ;) bruker buksene som nickers med strømpebukse under når de blir for korte også :laugh:

Reima ha rjeg aldri prøvd, siden vi er i vår første dress-sesong, så den debatten holder jeg meg unna ;) Er kjempeglad for alt vi kommer til å arve etter søstrene mine fremover, både reimadresser og lidnexdresser og billig og dyrt. Tror ikke tråden var ment som noe merkehysteriunderbygging, tror ingen her er dyrtmerkehysteriske, men vi har da alle våre favorittmerker, samme prisklasse :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29886

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Reima er jo ymse erfaringer med, det vet vel de fleste. Men vi kan la den ligge..:)

Ang. sko så er jeg mest opptatt av at de passer godt til L eller K. For jeg er så fanatisk at jeg ikke lar ungene arve sko, selv ikke tøfler... :blush: Jeg er syklig ! opptatt av at ungene skal forme skoene selv, selv om det er et par sko som er lite brukt.. :(
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29891

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
hmm, ville aldri kjøpt brukte hovedsko eller vintersko, men tøfler og gummistøvler ( ;) ) tar vi sjansen på om de er lite og pent brukte og skal brukes lite :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29895

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Vi har aldri hatt reima utedresser,men det var noen fleecedresser vi har testet... De har vært helt greie i alle fall ;)

hehe,jeg elsker å arve klær til A, noe forkaster vi med en gang, men det er så artig å gå igjennompose på pose.... :)

ANgåene sko, jeg er enig i at ingen skal behøve å arve akkurat sko.Man vet jo viktigheten av gode sko.Men om jeg får et barn til og det er ei jente kommer hun til å arve noen babysko etter a. slike pyntesko som alrdi er gått i... I tillegg kommer jeg til å bruke opp igjen A sine sandaler, A har nesten ikke gått i de.... Men, kan godt være jeg ikke gjør det likevel...;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29899

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MariHønaMedHvitveis skrev:
hmm, ville aldri kjøpt brukte hovedsko eller vintersko, men tøfler og gummistøvler ( ;) ) tar vi sjansen på om de er lite og pent brukte og skal brukes lite :)

De du får nå er ubrukte hvertfall.... :P
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29904

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
Vi har aldri hatt reima utedresser,men det var noen fleecedresser vi har testet... De har vært helt greie i alle fall ;)

hehe,jeg elsker å arve klær til A, noe forkaster vi med en gang, men det er så artig å gå igjennompose på pose.... :)

ANgåene sko, jeg er enig i at ingen skal behøve å arve akkurat sko.Man vet jo viktigheten av gode sko.Men om jeg får et barn til og det er ei jente kommer hun til å arve noen babysko etter a. slike pyntesko som alrdi er gått i... I tillegg kommer jeg til å bruke opp igjen A sine sandaler, A har nesten ikke gått i de.... Men, kan godt være jeg ikke gjør det likevel...;)

K skulle også arve pyntsko, men det ble nye pyntesko gitt.... :P
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29906

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
LogK skrev:
MariHønaMedHvitveis skrev:
hmm, ville aldri kjøpt brukte hovedsko eller vintersko, men tøfler og gummistøvler ( ;) ) tar vi sjansen på om de er lite og pent brukte og skal brukes lite :)

De du får nå er ubrukte hvertfall.... :P

ja nemlig ;) Og det er begrenset hvor mye hun kommer til å rekke å gå i dem, siden hun ikke kan gå ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29909

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe,akkurat det der tenke rjg også, man finner jo så mye søtt :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29910

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MariHønaMedHvitveis skrev:
LogK skrev:
MariHønaMedHvitveis skrev:
hmm, ville aldri kjøpt brukte hovedsko eller vintersko, men tøfler og gummistøvler ( ;) ) tar vi sjansen på om de er lite og pent brukte og skal brukes lite :)

De du får nå er ubrukte hvertfall.... :P

ja nemlig ;) Og det er begrenset hvor mye hun kommer til å rekke å gå i dem, siden hun ikke kan gå ;)

;)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29977

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Skoene til Simen er så utsarva at det er bare å kaste de(tar vare på det første paret) Pga han kryper litt når det passer seg, så skoene ser ikke ut, men hadde ikke latt søsken arve sko uansett, utenom bunadsskoene som er brukt en dag da :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #29994

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Har mine favoritter ja :) Vi bruker mye katvig og litt ida.t i bhg, og mye levis og mexx hjemme. Er veldig glad i mini a ture, Lille Barn og memini, men det er litt i dyreste laget så blir ikke så mye av det... har litt av de merkene, har f.eks vårjakken til mini a ture og den er verdt hver krone!

I ull bruker vi litt nøstebarn, elsker ull/silke produktene nå i overgangsperioden og ingenting er bedre mellomlagstøy enn ullfleecen derfra ;) . Men av vanlig ulltøy liker jeg aller best janus, passe tykke, god fasong og stort sett bra kvalitet. Bruker dem som "joggedresser" i bhg om vinteren :)

Yttertøy sverger vi til kidscomfort og reflex regntøy, og liker best reima når det gjelder dresser. Har prøvd flere andre, men ikke vært fornøyd. Vurderer ticket til eldste nå om ikke slitestyrken til reima holder ;)

Og sko bruker jeg bare kvalitetssko. Og er også hysterisk på å ikke arve sko, bortsett fra nesten ubrukte støvler.

Ellers arver vi ikke, men det er fordi vi ikke har noen å arve fra...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30002

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hehe, det er så gøy å lese om hva slags tøy de ulike bruker :-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30007

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det synes jeg også :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30017

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Greit å få med seg litt tips :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30034

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Tanken med tråden var å snappe litt opp her og der ja :) Men så er det også som SS sier, moro å se hva folk velger av forskjellige ting.

vi har brent oss mye på klær, som feks hel kolleksjon fra Nøstebarn son ikke L kunne bruke likevel pga hun fikk eksem utslag av dem. Nå har k arvet dem, men de tåler jo knapt å se på vann før de trekker seg sammen eller mister formen på annet vis. Men ribbuksene dems liker jeg veldig godt, de har vi noen av.

Ribbukser fra Maximo er også geniale, og de tåler vanlig ullvask i maskin. Luer holder jeg meg stort sett til maxiomo, ellte og Reima.
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30044

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det vi har brent oss mest på er luer som LogK sier...Vi kjøpte også en del nøstebarn til A før hun ble født :blush: Men jeg er litt oppgitt over det med vann og at det nupper litt. Der kom jeg på en skrekkelig svakhet jeg har, jeg hater nupper....

Kom forresten på at tl meg selv er jeg veldig fornøyd med B-young... Bruker en del basis plagg derfra... Men kjenner jeg vil på shopping (alene) i Oslo f.eks snart.... Zara lokker ;) Synes de har mye fint til en ok pris :)

Ler litt når jeg leser om Jean Paul til ungene, jeg vet de har masse fint... Det er bare at jeg får så assosiasjoner til min studietid ;) Jeg "bodde" i Jean Paul butikken på aker brygge hihi
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30062

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
Det vi har brent oss mest på er luer som LogK sier...Vi kjøpte også en del nøstebarn til A før hun ble født :blush: Men jeg er litt oppgitt over det med vann og at det nupper litt. Der kom jeg på en skrekkelig svakhet jeg har, jeg hater nupper....

Kom forresten på at tl meg selv er jeg veldig fornøyd med B-young... Bruker en del basis plagg derfra... Men kjenner jeg vil på shopping (alene) i Oslo f.eks snart.... Zara lokker ;) Synes de har mye fint til en ok pris :)

Ler litt når jeg leser om Jean Paul til ungene, jeg vet de har masse fint... Det er bare at jeg får så assosiasjoner til min studietid ;) Jeg "bodde" i Jean Paul butikken på aker brygge hihi

Hehe, oh yes der har jeg også vært "et par ganger" :) Brukte og bruker fortsatt litt fra det merket, men ikke like mye nå. Syns ikke de har sååå mye fint lenger. Men til ungene har de utrolig mye fint !
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30073

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Spentsmurf skrev:
Det vi har brent oss mest på er luer som LogK sier...Vi kjøpte også en del nøstebarn til A før hun ble født :blush: Men jeg er litt oppgitt over det med vann og at det nupper litt. Der kom jeg på en skrekkelig svakhet jeg har, jeg hater nupper....

Kom forresten på at tl meg selv er jeg veldig fornøyd med B-young... Bruker en del basis plagg derfra... Men kjenner jeg vil på shopping (alene) i Oslo f.eks snart.... Zara lokker ;) Synes de har mye fint til en ok pris :)

Ler litt når jeg leser om Jean Paul til ungene, jeg vet de har masse fint... Det er bare at jeg får så assosiasjoner til min studietid ;) Jeg "bodde" i Jean Paul butikken på aker brygge hihi

:cheer: kom til oslo og shop med meg, SS, vi kunne gått en lang runde med annenhver butikk og annenhver kaffebar fra aker brygge opp frogner ned bogstadveien og til grunerløkka :glis:

jeg ler også når jeg leser om jean paul til ungene, mend et er en fordomsfull og uvitende latter der det ligger tanker om ymse kunder fra frognerdagene mine i bakhodet :laugh: :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30083

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hehe, jeg tror jeg har igjen en "regnjakke" fra Jean Paul, en boblevest og kanskje noen strikkeullgensere... Men jeg bruker ikke noe særlig av det lengre, det er liksom som LogK sier, ikke akkurat slik stil jeg har nå lengre.. ;) Men god kvalitet på klærne!

Mhmv: det hadde vært koselig :-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30099

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MariHønaMedHvitveis skrev:
Spentsmurf skrev:
Det vi har brent oss mest på er luer som LogK sier...Vi kjøpte også en del nøstebarn til A før hun ble født :blush: Men jeg er litt oppgitt over det med vann og at det nupper litt. Der kom jeg på en skrekkelig svakhet jeg har, jeg hater nupper....

Kom forresten på at tl meg selv er jeg veldig fornøyd med B-young... Bruker en del basis plagg derfra... Men kjenner jeg vil på shopping (alene) i Oslo f.eks snart.... Zara lokker ;) Synes de har mye fint til en ok pris :)

Ler litt når jeg leser om Jean Paul til ungene, jeg vet de har masse fint... Det er bare at jeg får så assosiasjoner til min studietid ;) Jeg "bodde" i Jean Paul butikken på aker brygge hihi

:cheer: kom til oslo og shop med meg, SS, vi kunne gått en lang runde med annenhver butikk og annenhver kaffebar fra aker brygge opp frogner ned bogstadveien og til grunerløkka :glis:

jeg ler også når jeg leser om jean paul til ungene, mend et er en fordomsfull og uvitende latter der det ligger tanker om ymse kunder fra frognerdagene mine i bakhodet :laugh: :p
Hehe, det er mange som forbinder JP med dyrt og fisefine folk... :S Men klærne til ungene ligger på samme prisklasse som mange andre merker, bukse til 199/249/299 feks osv... ikke noe mer enn mange andre merker. Men de lager sååå mye fint.... og noen har rynket på nesen når de ser L i Jean Paul jakke, som er vindjakke og koster 300 mindre enn skogstad sin liksom.. :sparke:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30164

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jean Paul var ikke dyrt da jeg pleide og kjøpe det til meg selv heller,engeltig. Klart litt dyrere enn h&m var det, men sånn kvaltitesmessig er det jo to ulike verdner. Buske til 700 for en voksen er jo ikke ille det heller.

Men jeg tror JP har fått kjipt rykte bare... Men det blåer jeg en lang marsj i ;) Her i huset går vi i det vi vil....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30170

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Eller, ialle fall så lenge det man vil ser ok ut ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30171

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja, jeg sier bare hva jeg forbinder det med, har aldri vært i en butikk engang, så jeg sier ingenting om hva de koster eller kvaliteten på klærne :)
Men jøsses, jeg rynker ikke på nesen uansett va andres unger måtte gå i, jeg syns generelt folk bryr seg en smule for mye om hva andre foretar seg! (Bortsett fra når de faktisk burde bry seg, da bryr de seg ikke i det hele tatt :dry: )
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30213

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
Jean Paul var ikke dyrt da jeg pleide og kjøpe det til meg selv heller,engeltig. Klart litt dyrere enn h&m var det, men sånn kvaltitesmessig er det jo to ulike verdner. Buske til 700 for en voksen er jo ikke ille det heller.

Men jeg tror JP har fått kjipt rykte bare... Men det blåer jeg en lang marsj i ;) Her i huset går vi i det vi vil....

Hehe, her også ! :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30215

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MariHønaMedHvitveis skrev:
ja, jeg sier bare hva jeg forbinder det med, har aldri vært i en butikk engang, så jeg sier ingenting om hva de koster eller kvaliteten på klærne :)
Men jøsses, jeg rynker ikke på nesen uansett va andres unger måtte gå i, jeg syns generelt folk bryr seg en smule for mye om hva andre foretar seg! (Bortsett fra når de faktisk burde bry seg, da bryr de seg ikke i det hele tatt :dry: )

Helt enig ! :)

Men jo.. jeg rynker litt på nesa på jobb av og til.. når foreldre kommer inn, og syns feks at 99 for en ulltilongs er mye, og presterer og uttale " Nei det betaler jeg ikke, for noe de vokser rett utav, da får de klare seg uten ull"... da får jeg litt bakoversveis...

Noen er så vanvittig dritkjipe når det gjelder klær og utstyr, og det ikke alltid det står på pengene men viljen... og da har jeg lyst å spør hvorfor man får barn, om man ikke vil spandere seng på dem en gang. (de kan jo bare sove i foreldrenes, for å spare penger... )

I min andre jobb møter man også på slike raringer. som feks å kreve full omsorgsrett KUN for å slippe bidrag, og kreve at den andre foreldren "som slipper" skal dekke utgiftene :dåne:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Siste endring: 14 år 6 måneder siden av LogK.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30232

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jeg tror rett og slett mange ikke ANER hva ting koster, jeg, og heller ikke kan mye om kvalitetsfgorskjeller. Ikke nødvendigvis uvilje, men bare uvitenhet, på en måte. Ull er ull osv. Og har man vokst opp i en familie der mor og far henger igjen i gamledager da alle måtte arve og ingen hadde penger til noe og krones-is kostet en krone.. ja, da er det jo stor sjanse for å videreføre tankegangen selv.
Uten sammenlikning forøvdrig, men det er litt det samme som at noen kjefter meg huden full når jeg ber om 30 kroner for latten de har bestilt. "hvaaaaaaaaaa, tretti kroner for en kopp kaffe?? Koster 10 kroner for en hel POSE kaffe på butikken, nei det nekter jeg å betale" og så går de bare :blink: Aner tydeligvis ikke at kvalitet koster!

Å kreve omsorgsretten for å slippe bidrag er det fjerneste jeg har hørt på lenge, det er nesten (!) så jeg må le!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30236

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Skal ikke le av det... det er ikke få som gjør det ! :(


***
Nei det kommer nok an på hvilke former man er vokst opp under selv kanskje.. men et par som jeg vet er stinn i gryn, og som omtrent spyttet utav seg tinga de MÅTTE ha..og ikke spurte etter kvalitet, men hva er billigst - da får jeg fnatt. Jeg viste dem et godt sete, kvalitetsmessig etc... og de svarte "har du ikke noe billigere? Vi bryr oss ikke så mye om tester og sånn, vil bare ha det billigste". Da er det snakk om at de har millioner på BOK.. men, det er vel derfor de har det :knegg:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30240

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ooof ja! Kjenner noen som er sånn selv, som har penger, men er litt småparanoide og tror alle produkttester er sponset av testvinnerne og at billig alltid er like bra som dyrt :s
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30256

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MariHønaMedHvitveis skrev:
ooof ja! Kjenner noen som er sånn selv, som har penger, men er litt småparanoide og tror alle produkttester er sponset av testvinnerne og at billig alltid er like bra som dyrt :s

Grøsselig.. :(
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30262

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Off.. JEg blir så oppgitt. Vi har noen venner vi som har arvet et sete til sin nå 1 år gamle datter. Det er arvet i familie (fra bror til bror, eller kusine itl kusine blir det dfa... ) men uansett, setet er jo etter en unge på nå 7 og hun som bruker det nå er 1. jeg lurer på hvordan man tør gamble med bilsikkerhet.. Akkurat der er jeg litt paranoid...

Men en helt annen ting, simenmin, du som bor i nærheten av Janeforhandler har du sett noe på denne vogna?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30267

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
Off.. JEg blir så oppgitt. Vi har noen venner vi som har arvet et sete til sin nå 1 år gamle datter. Det er arvet i familie (fra bror til bror, eller kusine itl kusine blir det dfa... ) men uansett, setet er jo etter en unge på nå 7 og hun som bruker det nå er 1. jeg lurer på hvordan man tør gamble med bilsikkerhet.. Akkurat der er jeg litt paranoid...

Men en helt annen ting, simenmin, du som bor i nærheten av Janeforhandler har du sett noe på denne vogna?

Bilsete burde være forbudt å arve, etter mer enn en unge ! Men det er min sære mening ! :S
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30291

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
LogK skrev:
Spentsmurf skrev:
Off.. JEg blir så oppgitt. Vi har noen venner vi som har arvet et sete til sin nå 1 år gamle datter. Det er arvet i familie (fra bror til bror, eller kusine itl kusine blir det dfa... ) men uansett, setet er jo etter en unge på nå 7 og hun som bruker det nå er 1. jeg lurer på hvordan man tør gamble med bilsikkerhet.. Akkurat der er jeg litt paranoid...

Men en helt annen ting, simenmin, du som bor i nærheten av Janeforhandler har du sett noe på denne vogna?

Bilsete burde være forbudt å arve, etter mer enn en unge ! Men det er min sære mening ! :S

Jeg er så enig! og jeg kjeftet på de osm ga det bort. Jeg sa det var jo utgått på dato...men de mente det godt, farlige greier....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30301

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
LogK skrev:
Spentsmurf skrev:
Off.. JEg blir så oppgitt. Vi har noen venner vi som har arvet et sete til sin nå 1 år gamle datter. Det er arvet i familie (fra bror til bror, eller kusine itl kusine blir det dfa... ) men uansett, setet er jo etter en unge på nå 7 og hun som bruker det nå er 1. jeg lurer på hvordan man tør gamble med bilsikkerhet.. Akkurat der er jeg litt paranoid...

Men en helt annen ting, simenmin, du som bor i nærheten av Janeforhandler har du sett noe på denne vogna?

Bilsete burde være forbudt å arve, etter mer enn en unge ! Men det er min sære mening ! :S

Jeg er så enig! og jeg kjeftet på de osm ga det bort. Jeg sa det var jo utgått på dato...men de mente det godt, farlige greier....

Jeg har solgt seter på nett, og kommer til å selge de vi har nå etterhvert. og er jo glad for at noen vil kjøpe dem, men selv hadde jeg aldri kjøpt brukt sete. Vi solgte L sitt MC fordi vi ikke skulle ha flere barn. Men vi var enige om at combi setet måtte K få nytt og ikke arve. L sitt ble faktisk solgt.. foreldrene hans kalte det toskete, men vi ville ha ett nytt og ikke 3 år gammelt sete til K. Vi visste jo historikken, og det har ikke vært i kollisjon, men ja, så sære er vi :p Og sikkerhet er vel det eneste vi er helt ens om at alltid skal kjøpes nytt og ikke spares penger på !

Men, ja det er sært, og vi vet det :P
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30323

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
SOlgte dere L sitt mc og så fikk dere K? eller datt jeg av lasset?!

Jeg er så enig med dere. Jeg vil ikke at min datter sakl sitte i et sete som er eldre enn hva de anbefaler. Jeg har tenkt at vi kunne kjøpt bukt å hatt ibil nr. 2, men kjenner nakkehårene reiser seg bare ved at jeg skriver et her... :huh: Så her blir det to nye. Bastabom!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30337

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Vi solgte L sitt MC ja, før vi visste at vi skulle ha K :) å K fikk også nytt MC :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30342

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe ;) sånn kan det gå ;) Vi har vårt i kjelleren vi.. men om vi får brukt det igjen er usikkert. ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30352

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
hehe ;) sånn kan det gå ;) Vi har vårt i kjelleren vi.. men om vi får brukt det igjen er usikkert. ;)

Hehe :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30470

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det kan jo bli for gammelt... så vi burde sikkert solgt det, men man lever jo i håpet ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30490

  • bigmama
  • bigmama's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 817
:laugh:

Typisk å komme inn i en link der jeg skulle skrive ha jeg liker så er emnet nyttet B) :woohoo:

Menmen...
Her går det mye i molo,minymo. I ull bruker vi janus, sparkjøp,devold og nøstebarn i år :)
Cubus er det svært lite vi bruker, spesielt bodyen siden lilleman er for tynn til de.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30497

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
Det kan jo bli for gammelt... så vi burde sikkert solgt det, men man lever jo i håpet ;)

Skal se det kommer snart en til, som kan få både MC og favorittklær!!! ;)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30501

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Spentsmurf skrev:
Off.. JEg blir så oppgitt. Vi har noen venner vi som har arvet et sete til sin nå 1 år gamle datter. Det er arvet i familie (fra bror til bror, eller kusine itl kusine blir det dfa... ) men uansett, setet er jo etter en unge på nå 7 og hun som bruker det nå er 1. jeg lurer på hvordan man tør gamble med bilsikkerhet.. Akkurat der er jeg litt paranoid...

Men en helt annen ting, simenmin, du som bor i nærheten av Janeforhandler har du sett noe på denne vogna?

Oj så ikke denne før nå jeg, Ja jeg har vært å sett på vogna ja, den var god å trille og stor sittedel, de har bare svart og beige da, svart vogn med beige seat-inserts...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30503

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Simenmin skrev:
Spentsmurf skrev:
Off.. JEg blir så oppgitt. Vi har noen venner vi som har arvet et sete til sin nå 1 år gamle datter. Det er arvet i familie (fra bror til bror, eller kusine itl kusine blir det dfa... ) men uansett, setet er jo etter en unge på nå 7 og hun som bruker det nå er 1. jeg lurer på hvordan man tør gamble med bilsikkerhet.. Akkurat der er jeg litt paranoid...

Men en helt annen ting, simenmin, du som bor i nærheten av Janeforhandler har du sett noe på denne vogna?

Oj så ikke denne før nå jeg, Ja jeg har vært å sett på vogna ja, den var god å trille og stor sittedel, de har bare svart og beige da, svart vogn med beige seat-inserts...

god?
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30520

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
LogK skrev:
Simenmin skrev:
Spentsmurf skrev:
Off.. JEg blir så oppgitt. Vi har noen venner vi som har arvet et sete til sin nå 1 år gamle datter. Det er arvet i familie (fra bror til bror, eller kusine itl kusine blir det dfa... ) men uansett, setet er jo etter en unge på nå 7 og hun som bruker det nå er 1. jeg lurer på hvordan man tør gamble med bilsikkerhet.. Akkurat der er jeg litt paranoid...

Men en helt annen ting, simenmin, du som bor i nærheten av Janeforhandler har du sett noe på denne vogna?

Oj så ikke denne før nå jeg, Ja jeg har vært å sett på vogna ja, den var god å trille og stor sittedel, de har bare svart og beige da, svart vogn med beige seat-inserts...

god?

ja av det lille jeg fikk prøvd så virket den god, virket som ungen satt godt også, kan vel kanskje sammenligne den med tfk...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30530

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Simenmin skrev:
LogK skrev:
Simenmin skrev:
Spentsmurf skrev:
Off.. JEg blir så oppgitt. Vi har noen venner vi som har arvet et sete til sin nå 1 år gamle datter. Det er arvet i familie (fra bror til bror, eller kusine itl kusine blir det dfa... ) men uansett, setet er jo etter en unge på nå 7 og hun som bruker det nå er 1. jeg lurer på hvordan man tør gamble med bilsikkerhet.. Akkurat der er jeg litt paranoid...

Men en helt annen ting, simenmin, du som bor i nærheten av Janeforhandler har du sett noe på denne vogna?

Oj så ikke denne før nå jeg, Ja jeg har vært å sett på vogna ja, den var god å trille og stor sittedel, de har bare svart og beige da, svart vogn med beige seat-inserts...

god?

ja av det lille jeg fikk prøvd så virket den god, virket som ungen satt godt også, kan vel kanskje sammenligne den med tfk...

Aha.. spennende..! :gruble:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30538

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Noen vi kjenner har den, men de bor nede i sabeltannland ;), så jeg har ikke testet vogna.Men vet den hadde relativt stor bag, bilsete og sportsvogn til en alt i ett pris på rundt 3000... SÅ jeg ble skeptisk da jeg hørte prisen ;)

Så LogK, kanskje du kan smugfotografere en slik vogn om du ser den der nede?!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30545

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Siste endring: 14 år 6 måneder siden av LogK.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Favorittmerke(r) ? 14 år 6 måneder siden #30546

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
Noen vi kjenner har den, men de bor nede i sabeltannland ;), så jeg har ikke testet vogna.Men vet den hadde relativt stor bag, bilsete og sportsvogn til en alt i ett pris på rundt 3000... SÅ jeg ble skeptisk da jeg hørte prisen ;)

Så LogK, kanskje du kan smugfotografere en slik vogn om du ser den der nede?!

hehe det skal vel la seg ordne ;)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.528 sekunder