Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Klær og utstyr Barneklær HAr veldig lyst å høre erfaringer med See Kai Run jeg
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: HAr veldig lyst å høre erfaringer med See Kai Run jeg

HAr veldig lyst å høre erfaringer med See Kai Run jeg 15 år 2 måneder siden #2732

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det er vel strengt tatt ikke barneklær, men passer vel best i denne kategorien likevel:)

Var å så på noen sko til minsten i dag, og disse virket fantastisk gode til små føtter. Sålen virket fantastisk bra og sååå myk skinn! Og prisen på 399 er jammen ikke noe å utsette på heller, får ikke gode sko særlig mye billigere enn det!

Så da lurer jeg på om de er så gode som de virker som:)Hvordan er f.eks holdbarheten på dem?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:HAr veldig lyst å høre erfaringer med See Kai Run jeg 15 år 2 måneder siden #2734

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
har aldri hørt om det merket, jeg..:unsure:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:HAr veldig lyst å høre erfaringer med See Kai Run jeg 15 år 2 måneder siden #2739

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Tror det er ganske nytt, i Norge hvertfall. Vært her bare noen år tror jeg. Har hørt så vidt hørt om dem tidligere. Men ikke hørt noen brukererfaringer om dem.

Her er en link til butikken hvor jeg var:
engulknapp.origotime.com/PUBLIC/brands/1..._Kai_Run___NYTT.aspx

Har så lyst på de hvite med blått og rødt på. Både prisen og kvalitet virker jo bra da, men alltid litt skeptisk til å prøve noe nyttB)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:HAr veldig lyst å høre erfaringer med See Kai Run jeg 15 år 2 måneder siden #2774

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Har hørt om skoene, men ikke prøvd ut enda...kanskje man skulle prøvd ut noe nytt tro?
Er som deg skeptisk når det gjelder sko...der SKAL det være kvalitet!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:HAr veldig lyst å høre erfaringer med See Kai Run jeg 15 år 2 måneder siden #2779

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja, jeg er også utrolig kvalitetsbevisst når det kommer til sko:) kanskje litt i overkant, men synes det er litt lite fokus på hvor viktig gode sko er. For hele skjelettet.

Men disse virker veldig gode. Hadde vunnet test for beste ortopediske såle. Den er tykk nok til å beskytte, men tynn nok til at underlaget kjennes godt + at den er bred så godt for den naturlige utviklingen til foten.

Jeg har egentlig bestemt meg for å prøve disse til minsten. Om skoen er bra tror jeg at jeg satser på sandelene også.

HAr forresten handlet sko til eldste i dag. Kjempefine!
Her er link:
www.minengel.no/comersus/store/comersus_...em.asp?idProduct=505

Enda finere i virkligheten:) På prinsesserogpirater er de i lilla også, nydelig til små jenter;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:HAr veldig lyst å høre erfaringer med See Kai Run jeg 15 år 2 måneder siden #2783

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ååå de var fine!! :)
Må snart tenke på vårsko til barna jeg også.. og disse var absolutt noe å vurdere!
Det er så mye fint på minengel at jeg ikke burde kikke inn der en gang...det og houseofkids, fyyy søren så mye flott!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:HAr veldig lyst å høre erfaringer med See Kai Run jeg 15 år 2 måneder siden #2787

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja, blir helt dårlig av å gå inn der. Men klarte å kontrollere meg i dag, kjøpte kun det jeg skulle ha:) Skoene er sponset av snill bestemor, så da unner jeg mer Mini a ture anorakken i blå også, men den var ikke kommet inn enda. Men så er det slutt på shoppingen der på en stund B)

Var å kjøpte presang til lille babyen, en nyyyydelig strikket drakt i brun og blå/grå striper fra mini-a-ture. Var spleiselag med søskene mine, så ble ikke så mye på hver da:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:HAr veldig lyst å høre erfaringer med See Kai Run jeg 15 år 2 måneder siden #2789

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ser de har Bisgaard skoene i mange farger på houseofkids også:)
Og mange andre fine:laugh: Disse var nydelige:
www.houseofkids.dk/shop/blaa-sandaler-str-78720p.html
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:HAr veldig lyst å høre erfaringer med See Kai Run jeg 15 år 2 måneder siden #2790

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
De så jo utrolig fine ut de See Kai Run skoene syntes jeg, og til den prisen er vel ikke det så mye å tenke lenge på.. Tror du de finnes i Oslo området også? fikk lyst til å teste dem her i huset også..hehe

De skoene du handlet i dag MammasLilleVidunder var også superfine! sikkert lurt å tenke på vårsko allerede nå ja, jeg er så utrolig dårlig på å planlegge sånne ting..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:HAr veldig lyst å høre erfaringer med See Kai Run jeg 15 år 2 måneder siden #2792

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Tror jeg vet hvilken mini a ture drakt du snakker om :) Det står Mini a Ture bak på rumpen?? Om det er den er den nyyyyydelig!
Og ååå de Mini a Ture anorakkene, gjett om jeg har siklet jeg og da gitt!! Har sett en nydelig lilla anorakk til hun på 2,5 på houseofkids :cheer:
Til gutt er jeg enig i at blått er nydelig, spesielt nå om våren! Kan godt hende lilleskatten får seg en blå han også!

Du skulle sett det nydelige settet jeg kjøpte til hun på 2,5 nå for noen dager siden. Det var et lilla sett fra Mini a Ture, lilla kjole, tynn lilla jakke til å ha over, og lilla og lyse stripete tights under...pluss en lilla beret lue *sukk*
Selvfølgelig fra houseofkids :)
Gleder meg til det kommer frem!!!


www.houseofkids.dk/shop/pige-2-10-aar-372c1.html


Det er ganske høyt oppe på denne siden..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:HAr veldig lyst å høre erfaringer med See Kai Run jeg 15 år 2 måneder siden #2795

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Vil tro de finnes i Oslo-området ja. De har kanskje en hjemmeside eller noe med forhandlere? Eller google dem:) Ellers kan de kjøpes hos engulknapp.no, hun er veldig behjelpelig med str. og sånn.
Og prisen er super ja! Så de må nok prøves:) Ingenting som gjør meg mer glad (sånn shoppingmessig) enn å finne fine og gode produkter til en grei pris:)

Ang. skoene jeg kjøpte i dag så spurte jeg om de pleide å gå fort ut, hadde egentlig tenkt å vente litt med vårsko. Stod noen andre vårsko der også, og de var de allerede utplukket i str. så da turde jeg ikke annet enn å slå til:) Har brent meg på å være for sent ut før, både når det gjelder luer, sko, dresser og jakker. Så her handles det i februar/mars:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:HAr veldig lyst å høre erfaringer med See Kai Run jeg 15 år 2 måneder siden #2797

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Plummis skrev:
Tror jeg vet hvilken mini a ture drakt du snakker om :) Det står Mini a Ture bak på rumpen?? Om det er den er den nyyyyydelig!
Og ååå de Mini a Ture anorakkene, gjett om jeg har siklet jeg og da gitt!! Har sett en nydelig lilla anorakk til hun på 2,5 på houseofkids :cheer:
Til gutt er jeg enig i at blått er nydelig, spesielt nå om våren! Kan godt hende lilleskatten får seg en blå han også!

Du skulle sett det nydelige settet jeg kjøpte til hun på 2,5 nå for noen dager siden. Det var et lilla sett fra Mini a Ture, lilla kjole, tynn lilla jakke til å ha over, og lilla og lyse stripete tights under...pluss en lilla beret lue *sukk*
Selvfølgelig fra houseofkids :)
Gleder meg til det kommer frem!!!

Det var nydelig fint sett! Men for en pris...:) Er den drakten med mini a ture på rumpen ja:)
Lurte faktisk på om jeg skulle satse på lilla til gutten jeg, men han liker visst ikke lilla. Han liker blå og sånn...:) Diskuterer ikke på det, fin den også:) Så er det jo greit med tanke på arving, lilla går kanskje fortere av moten (til gutter) enn marine gjør

www.houseofkids.dk/shop/pige-2-10-aar-372c1.html


Det er ganske høyt oppe på denne siden..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:HAr veldig lyst å høre erfaringer med See Kai Run jeg 15 år 2 måneder siden #2798

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Oi, kanskje jeg skulle prøve å raske på med innkjøp jeg og da!
Burde strengt tatt ventet til neste måned, men får vel omprioritere litt så går det nok :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:HAr veldig lyst å høre erfaringer med See Kai Run jeg 15 år 2 måneder siden #2800

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
KOm ikke svaret mitt med??????
Jaja, jeg skrev hvertfall at det settet var nyyydelig:) Men dyrt...:)
Er den drakten med skrift på rumpen ja:)Kjempefin!

Lurte faktisk på lilla anorakk til gutten min, men fikk beskjed om at han liker ikke lilla. Han liker blå og sånn....:)
Så da blir det nok det, praktisk med tanke på arving og det. MArine går ikke av moten;)

Men hun på butikken snakket om at den muligens steg litt i pris, så kjøper den ikke om den blir for dyr. Noen grenser har jeg:) Evt kjøpe fra danmark da, men den danske kr er ganske sterk for tiden så blir dyrt det og
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:HAr veldig lyst å høre erfaringer med See Kai Run jeg 15 år 2 måneder siden #2801

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ja det var en saftig pris, men nå betaler jeg ikke dansk moms...får det tilsendt postkontoret i Danmark så jeg slipper toll...så det ble ikke så ille som det så ut til altså...ille nok, men jeg falt bare pladask :blush:

Lilla er fint til gutter også ja, men om ikke han liker fargen gjør du det sikkert klokt i å høre på han...de kan være noen stae små beist de småttingene :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:HAr veldig lyst å høre erfaringer med See Kai Run jeg 15 år 2 måneder siden #2802

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Plummis skrev:
Oi, kanskje jeg skulle prøve å raske på med innkjøp jeg og da!
Burde strengt tatt ventet til neste måned, men får vel omprioritere litt så går det nok :)

Om du bestiller fra Danmark så kan du nok sikkert vente litt! Kommer jo an på hvor mye butikkene tar inn også, tror nok danske nettbutikker tar inn litt flere.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:HAr veldig lyst å høre erfaringer med See Kai Run jeg 15 år 2 måneder siden #2804

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Plummis skrev:
Ja det var en saftig pris, men nå betaler jeg ikke dansk moms...får det tilsendt postkontoret i Danmark så jeg slipper toll...så det ble ikke så ille som det så ut til altså...ille nok, men jeg falt bare pladask :blush:

Lilla er fint til gutter også ja, men om ikke han liker fargen gjør du det sikkert klokt i å høre på han...de kan være noen stae små beist de småttingene :laugh:

Uten moms er mye bedre ja:cheer: Du gjør lurt der!
Ja, jeg kjøper ikke lilla om han ikke vil ha det. Er han som skal gå i det, og fargen er ikke SÅ viktig. Bare ikke signalgul eller noe, der hadde jeg satt ned foten:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:HAr veldig lyst å høre erfaringer med See Kai Run jeg 15 år 2 måneder siden #2806

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Bare si om du ser noe rimeligere i Danmark, så henter jeg poste restante for deg jeg :)

Heldig baby som får den drakten!! Det var nesten så jeg fikk lyst på sjettemann da jeg så den ;) hihi

*Grøsser ved tanke på signalgul mini a ture jakke*
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:HAr veldig lyst å høre erfaringer med See Kai Run jeg 15 år 2 måneder siden #2809

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
:laugh: :laugh:
Veiarbeideren:laugh:

HAn hadde syntes godt da! Ja, jeg kontakter deg om jeg finner noe fra Danmark, det hadde vært supert! Men skal egentlig ikke shoppe mer nå, så tror jeg bør la være å gå inn på nettsidene også:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.776 sekunder