Skip to content
Husk meg
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Kiddies24.com

Kiddies24.com 14 år 8 måneder siden #24211

  • Bessy09
  • Bessy09's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 3
Hei :)

Er det noen som har erfaring med å bestille vogner/bilsete fra kiddies24.com? Eller som kan anbefale andre nettsteder de har god erfaring med?

på forhånd takk :) :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kiddies24.com 14 år 8 måneder siden #24214

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg har bestilt derfra to ganger, og har bare positiv erfaring.

Vet at MarihønaMedHvitveis her inne bestile tfk derfra og prøvde å reklamere, tror det ble litt mye krøll der...Men vet ikke helt hva som skjedde så sikkert bedre å vente på svar fra henne :)

Ellers får www.babyjungle.nl veldig skryt for kundevennlighet, god på reklamasjoner osv men de har jo litt begrenset utvalg.

Hvilken vogn skal du ha?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kiddies24.com 14 år 8 måneder siden #24224

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
mmmmm, hvaskamansida.
Joda, bestilte en tfk joggster twist fra kiddies. Fikk sporingsnummer samme kveld som jeg bestilte, og kunne spore først gjennom tysk post og så norsk. Vogna kom etter åtte dager, levert på døra (men ringeklokken vår virker ikke, fikk det ikke med meg og måtte hente den på posten siden :dry: ) Så det går jo fort og greit å bestille og få varen.

men vogna mi knirket, og jeg skrev mail og klaget. Skrev en laaang, detaljert mail om nøyaktig hva slags lyder og hvor de kom fra. Fikkk svar etter fem dager på gebrokk engelsk med beskjed om å forklare hva som var feil :angry:
Svarte og beskrev enda en gang, fikk svar etter tre dager om jeg trodde lyden kom fra hjulet !!! Da hadde jeg skrevet TO ganger at det kom fra chassiet, spesifikt hvilket rør :dry:
Så tok det enda tre dager så jeg skrev mail og purret på svar. Fikk til slutt svar med beklagelse og at de var sene pga ferieavvikling. Fikk da beskjed om å sende tilbake vognen og få det fikset (da hadd ejeg allrede solgt vogna forlengst, men det er en annen sak ;) )

Så konklusjonen er jo at de er treeeeeeeeeeeege, men at de ordner opp ;) Men det er jo utrooolig kjedelig å måtte sende tilbake en hel vogn og stå uten vogn!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kiddies24.com 14 år 8 måneder siden #24225

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det er vel litt av risikoen med å handle på nett og fra utland....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.543 sekunder