Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Forhandlere og leverandører Jeg digger Bikeshop2000! (vedr trekk på TFK)
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Jeg digger Bikeshop2000! (vedr trekk på TFK)

Jeg digger Bikeshop2000! (vedr trekk på TFK) 12 år 4 måneder siden #86808

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Har vært superfornøyd med Bikeshop2000. Kjøpte TFK-søskenvogn og bag til Joggster Twist der. KJempebra priser og service.

Nå sendte jeg en e-post i går med spm om de selger kun trekk til sportsdelen på TFK (har lyst til å skifte farge men beholde vogna..). Fikk svar i dag om at det kostet ca 1100 NOK inkl forsendelsesomkostninger + norrsk MVA. Ufattelig billig!!

PÅ Babyshop skulle de ha 3500,- for tilsvarende!!

Sendte en ny e-post i kveld for å forsikre meg om at det gjaldt både sittedel, kalesje, lommer og trekk til bumperbar og fikk svar etter 1 time om at jo, det stemte og at de faktisk har den på lager!

Så nå frister det veldig å skifte farge på TFK'en... Er fornøyd med Carbo Mud som jeg har, men siden jeg egentlig har lyst på ny vogn, men ikke finner noen som slår TFK'en i mine øyne, så er jo dette et strålende alternativ...

Tenker på fargen Chocolate i 2011 facelift-utgaven.. Evt Svart 2011.. Hva ville dere valgt? Hva blir enklest å selge igjen?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg digger Bikeshop2000! (vedr trekk på TFK) 12 år 4 måneder siden #86814

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Jeg har solgt både oransje og lime trekk, så det er vel enkelt å selge uansett ;) Men jeg hadde nok valgt lilla eller brun ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg digger Bikeshop2000! (vedr trekk på TFK) 12 år 3 måneder siden #86946

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:D :D
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.434 sekunder