Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Forhandlere og leverandører Ny oppdatering på Koelstra-saken min hos PingPong...
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Ny oppdatering på Koelstra-saken min hos PingPong...

Ny oppdatering på Koelstra-saken min hos PingPong... 13 år 10 måneder siden #63992

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny oppdatering på Koelstra-saken min hos PingPong... 13 år 10 måneder siden #63994

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
snoopy81 skrev:
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny oppdatering på Koelstra-saken min hos PingPong... 13 år 10 måneder siden #63995

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny oppdatering på Koelstra-saken min hos PingPong... 13 år 10 måneder siden #63997

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny oppdatering på Koelstra-saken min hos PingPong... 13 år 10 måneder siden #64008

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Huff..stakkars deg :( ! Håper d går i orden kjapt ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny oppdatering på Koelstra-saken min hos PingPong... 13 år 10 måneder siden #64012

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny oppdatering på Koelstra-saken min hos PingPong... 13 år 10 måneder siden #64030

Huff leit å høre dette. Jeg har virkelig hatt en annen opplevelse med de. Jeg har bestilt to tvillingvogner til barnehagen og en Lambda hos de. Alt kom som det skulle og bumperbaren på Lamda var knekket. Sendte mail og hadde ny i posten en uke etter.
Så min er erfaring er virkelig motsatt av din. Men trist når det skal være sånn. Det enetse jeg syntes var kjedelig var ventetiden. Syntes de har lang bestillingstid på alt.
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny oppdatering på Koelstra-saken min hos PingPong... 13 år 10 måneder siden #64063

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Godt å høre at noen har hatt positive opplevelser med dem, da øyner jeg ett håp om at det er noen ansatte der som er serviceinnstilt :) Ventetiden er ett eget kapittel ja...
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny oppdatering på Koelstra-saken min hos PingPong... 13 år 10 måneder siden #64067

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
så bra du er fornøyd elelrs! Jeg kommer nok aldri til å komme helt over den, kanskje jeg bare må prøve den neste gang. Hvis den har kommet i sprekere farger, det var en gammel lilla modell jeg så for noen år siden og ble forelsket :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny oppdatering på Koelstra-saken min hos PingPong... 13 år 10 måneder siden #64074

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
jeg synes koelstra så helt skrekkelig ut første gang jeg så den :sparke: Nå, synes jeg den er veldig fin, og vurderte faktisk å anbefale den til noen her en dag :D Men, det som fikk meg fra det var rett og slett at jeg ikke kunne si noe om hvor de skulle trygt og greit få tak i den :S

Jeg er så lei meg på Maybeme og dine vegne, dere har begge så negative opplevelser rundt Koelstra. Håper og tror dette MÅ ordne seg for dere begge. :hug1:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny oppdatering på Koelstra-saken min hos PingPong... 13 år 10 måneder siden #64128

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Ja, det er synd den ikke selges i vanlige barnevognbutikker, tror den ville gjort stor suksess der. Forhandlerene ødelegger nok mye for salget, iallefall her i Norge.
Kjempesynd med det trekket Snoopy, det ble mye tull for deg også. Jeg lurte litt på om jeg skulle bestille den fra utlandet, men nå gir jeg bare opp hele vogna. Håper du får rett trekk snart, det gamle er jo helt ubrukelig til den nye vogna.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny oppdatering på Koelstra-saken min hos PingPong... 13 år 10 måneder siden #64137

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
men det var jo butikker, to i bergen og en i stavanger eller noe, gikk tydeligvis ikke så bra. Den jeg var oå i bergen var knøttliten og jeg så aldri en sjel der inne :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny oppdatering på Koelstra-saken min hos PingPong... 13 år 10 måneder siden #64154

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:( Triste greier i alle fall... og det på en så praktisk vogn, vendbartrehjuling, de vokser jo ikke akkurat på trær!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny oppdatering på Koelstra-saken min hos PingPong... 13 år 10 måneder siden #64170

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Nei de vokser ikke på trær den her typen vogn nei. Fryktelig irriterende at forhandlerne ødelegger markedet sånn på den måten for vogna er kjempegod. Nå når vi har brukt vogna en stund er også fjæringen kommet mer til sin rett, så den er nesten bedre nå enn da den var helt ny. Lurer på hvor denne saken ender, kommer til å sjekke mailen hvert 5. minutt på jobb i morgen for å se om jeg har fått svar fra Pingpong :laugh:
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny oppdatering på Koelstra-saken min hos PingPong... 13 år 10 måneder siden #64178

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
HUff :( Føler sånn med deg!!!!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny oppdatering på Koelstra-saken min hos PingPong... 13 år 10 måneder siden #64411

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Det koker inni meg hver gang jeg går forbi eska med det ubrukelig trekket :S Ingen svar fra dem i dag, spent på om det kommer noe i morgen...
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny oppdatering på Koelstra-saken min hos PingPong... 13 år 10 måneder siden #64422

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
HUff, ikke kan de vel skylde på treg postgang heller :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny oppdatering på Koelstra-saken min hos PingPong... 13 år 10 måneder siden #64589

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Jeg fikk svar i går:) De sender nytt, riktig trekk - og beklaget så mye at de ikke hadde sjekket at det var riktig årsmodell før de sendte det videre fra Koelstra. Så nå må jeg bare finne ut hva ett trekk koster sånn at jeg kan selge det for meg ubrukelige :laugh:
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny oppdatering på Koelstra-saken min hos PingPong... 13 år 10 måneder siden #64598

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Så bra at du fikk svar til slutt :) men det er også utrolig snilt av deg å dele dine erfaringer her på forum. Slik at man får høre erfaringr med slike butikker! Håper alt ordner seg, og at du finner ut prisen på trekket :) lykke til!
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny oppdatering på Koelstra-saken min hos PingPong... 13 år 9 måneder siden #64839

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
SYnes det er god service at du ikke må sende det tilbake også jeg :) Det skal de ha cred for, selv om det koster porto kunne de jo bare tilbudt seg å dekke den :S

Men, hurra hurra for happy endings!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny oppdatering på Koelstra-saken min hos PingPong... 13 år 9 måneder siden #65089

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Spentsmurf skrev:
SYnes det er god service at du ikke må sende det tilbake også jeg :) Det skal de ha cred for, selv om det koster porto kunne de jo bare tilbudt seg å dekke den :S

Men, hurra hurra for happy endings!

Ja, ikke verst det. Nå kan du selge og få noe for den :D
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny oppdatering på Koelstra-saken min hos PingPong... 13 år 9 måneder siden #65216

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Skulle bare mangle at jeg ikke deler erfaringene, så slipper andre å gå i fella. Og jeg er jo selv kjempeglad i å høre om andre sine erfaringer. Skal sende mail til Koelstra å høre hva det koster for ett trekk, så får vi håpe noen i landet sitter med en 09 Latinique de har lyst på sort trekk til :laugh:
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny oppdatering på Koelstra-saken min hos PingPong... 13 år 9 måneder siden #65218

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Supert! Høres ut som det løser seg helt nå :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny oppdatering på Koelstra-saken min hos PingPong... 13 år 9 måneder siden #65223

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:knegg: Sort er vel en ganske lett farge å bli kvitt, får trøste deg med det :) Men latinique er vel ikke av de vanligste vognene :S Men jeg heier på raskt og godt salg! :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny oppdatering på Koelstra-saken min hos PingPong... 13 år 9 måneder siden #65336

Kansje du vil dele litt erfaringer på hvordan vognen er? Er nysjerrig jeg da:)
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny oppdatering på Koelstra-saken min hos PingPong... 13 år 9 måneder siden #65348

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, det står det om i en tråd her inne fra før :) SÅ om du søke rlitt på koelstra skal de tnok komme opp både bilder og erfaring :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.193 sekunder