Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Forhandlere og leverandører Dere som har bestilt fra Pingpong og andre nettbutikker i utlandet
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Dere som har bestilt fra Pingpong og andre nettbutikker i utlandet

Dere som har bestilt fra Pingpong og andre nettbutikker i utlandet 14 år 4 uker siden #56670

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Får man ikke sporingsnummer?

Fikk mail i går om at vogna er sendt, men ikke noe mere info. Hadde jo håpet jeg fikk sporingsnummer sånn at jeg kunne følge med hele veien.

Dessuten kom ordreoppdateringen bare timer etter at jeg hadde sendt en innholdsrik klagemail, så jeg er egentlig ikke sikker på at vogna fysisk er sendt...
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Siste endring: 14 år 4 uker siden av snoopy81.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dere som har bestilt fra Pingpong og andre nettbutikker i utlandet 14 år 4 uker siden #56677

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg har opplevd å ikke få sporingsnummer, var en tysk nettbutikk tror jeg. Babyonline eller noe :huh: Vogna kom som den skulle den :)
Men det vanlige er jo å få sporingsnummer, jeg har bestilt fra utlandet flere ganger og det er bare den ene gangen jeg ikke har fått.

Det kan også være som du sier at de ikke fysisk har sendt den, men at den er pakket og klar for sending. Da vil du vel motta en mail med sporingsnummer om en dag eller to :)
Du kan jo sende en ny mail og høre?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dere som har bestilt fra Pingpong og andre nettbutikker i utlandet 14 år 4 uker siden #56678

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jeg fikk sporingsnummer i samme mail som sendt vare-bekreftelsen. Tysk sporingsnummer fra tysk post, og siden norsk. Det var kiddies24.

Ville sendt en mail og hørt jeg :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dere som har bestilt fra Pingpong og andre nettbutikker i utlandet 14 år 4 uker siden #56687

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Siden det er helg gir jeg dem over helga til å oppdatere med sporingsnummer, ellers sender jeg mail. Ikke at de har svart meg på de siste mailene men...
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dere som har bestilt fra Pingpong og andre nettbutikker i utlandet 14 år 4 uker siden #56688

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Fikk ikke sporingsnr. derfra :(
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dere som har bestilt fra Pingpong og andre nettbutikker i utlandet 14 år 4 uker siden #56746

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Er det Koelstra vi snakker om nå? Jeg er så spent på om du får den nyeste vogna, og hva du syns!!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dere som har bestilt fra Pingpong og andre nettbutikker i utlandet 14 år 4 uker siden #56750

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Maybeme skrev:
Er det Koelstra vi snakker om nå? Jeg er så spent på om du får den nyeste vogna, og hva du syns!!!

Koelstra ja! Jeg er så spent jeg også, prøver å ikke ha NOE forhåpninger i fare for å bli skuffet :knegg: Og om jeg får 2009-modellen blir det månelyst her :angry:
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dere som har bestilt fra Pingpong og andre nettbutikker i utlandet 14 år 4 uker siden #56754

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, det skjønner jeg, for om du har vetet så lenge på en gammelmodell, ja da blir det nedtur :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dere som har bestilt fra Pingpong og andre nettbutikker i utlandet 14 år 4 uker siden #56766

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Spentsmurf skrev:
hehe, det skjønner jeg, for om du har vetet så lenge på en gammelmodell, ja da blir det nedtur :P

Ja for hadde jeg villet hatt en 09 så kunne jeg jo bare bestilt fra den norske nettsiden med en gang liksom. Med min flaks er det garantert 09 som kommer, enda jeg fikk svar i en mail om at det var nok den nye vogna med knekkhandtak som kom.
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Siste endring: 14 år 4 uker siden av snoopy81.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dere som har bestilt fra Pingpong og andre nettbutikker i utlandet 14 år 3 uker siden #56775

Jeg er også veldig spent på å høre hva du syns om Koelstra vogna. Håper du blir fornøyd med den.
Har veldig lyst på Koelstra, så vi venter og venter på at 2010 modellen skal komme i butikkene her i Norge så vi kan få prøvd den selv.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dere som har bestilt fra Pingpong og andre nettbutikker i utlandet 14 år 3 uker siden #56781

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
snoopy81 skrev:
Spentsmurf skrev:
hehe, det skjønner jeg, for om du har vetet så lenge på en gammelmodell, ja da blir det nedtur :P

Ja for hadde jeg villet hatt en 09 så kunne jeg jo bare bestilt fra den norske nettsiden med en gang liksom. Med min flaks er det garantert 09 som kommer, enda jeg fikk svar i en mail om at det var nok den nye vogna med knekkhandtak som kom.

De kan da virkelig ikke ha ventet så lenge med å sende vogn, som de har ventet på fra leverandør og så sende deg en 09-modell. Det nekter jeg å tro!
Hvis ikke får du sende en skikkelig sinnamail, forlange ny vogn med prisavslag. Men er nok helt sikkert 10-modellen :)
Gleder meg også til høre hva du synes om vognen :)

Når kommer den til Norge egentlig? Noen som vet?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dere som har bestilt fra Pingpong og andre nettbutikker i utlandet 14 år 3 uker siden #56786

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Jeg ringte vel for en uke siden, da trodde han at han at de skulle være inne i løpet av noen uker. Han skulle ringe meg når han fikk dem inn, men det tar jeg vel med en klype salt, siden jeg ikke tror han har tlf.nr. mitt. :laugh: Så jeg venter vel til litt over påske, så ringer jeg igjen.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dere som har bestilt fra Pingpong og andre nettbutikker i utlandet 14 år 3 uker siden #56787

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ok, nærmer seg da :) Forhåpentligvis ;)

Hehe, vanskelig å ringe deg opp igjen om han ikke har nummeret ditt ja :P Kanskje han får det opp på tlf sin? Uansett sikkert like greit å ringe selv ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dere som har bestilt fra Pingpong og andre nettbutikker i utlandet 14 år 3 uker siden #56788

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Jeg har fått sporingsnummer :jippi:
Den er en eller annen plass mellom Tyskland og Norge, neste oppdatering er når den ankommer Norge står det. Lurer på hvor lang tid det tar i tollen... Det beste hadde jo vært at den dro rett forbi tollen :laugh:
Jeg er speeeeeent!
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dere som har bestilt fra Pingpong og andre nettbutikker i utlandet 14 år 3 uker siden #56813

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Da nærmer den seg veldig da! :) Så flott!!!
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dere som har bestilt fra Pingpong og andre nettbutikker i utlandet 14 år 3 uker siden #56830

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Så spennende!!!! Jeg er vel nesten like spent som deg (bare nesten). :knegg:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dere som har bestilt fra Pingpong og andre nettbutikker i utlandet 14 år 3 uker siden #56831

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Synd det er påske som gjør at ting stopper litt opp... Men forhåpentligvis er den her i løpet av neste uke om vi er heldig.
Skjønner godt at du også er spent Maybeme :laugh:
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dere som har bestilt fra Pingpong og andre nettbutikker i utlandet 14 år 3 uker siden #56855

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, husker jeg bestilte breeze før påsken i fjor og det var en evighet å vente... Så nå føler jeg med deg... Men, det er 2010 mod. som kommer, det MÅ det være :D
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dere som har bestilt fra Pingpong og andre nettbutikker i utlandet 14 år 3 uker siden #56865

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Kommer til å bli ny rekord i saktegående tid i påska i år :knegg:
Vogna er kommet til Norge, om jeg skjønner sporinga rett kom den til Tollen i går formiddag. Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet å vente på at den skal forflytte seg nordover.

Og jeg er så redd for å bli skuffet over vogna, at den ikke er som jeg ser for meg den skal være... Tenk om det blir sånn da, ventet i 2 mnd på en vogn som ikke står til forventningene... Jaja, den tid den sorg, og om det skulle skje legger jeg den til salgs og kjøper MB :laugh:
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dere som har bestilt fra Pingpong og andre nettbutikker i utlandet 14 år 3 uker siden #56866

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Man får jo nesten ekstra høye forventninger av å vente så lenge :) Men den er nok veldig god! Du vet jo hva du har sett etter, og hvilke kvaliteter den skal ha så den er sikkert super :)

Du får prøve å ikke tenke på den, bare nyte påsken og vips så er den der :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dere som har bestilt fra Pingpong og andre nettbutikker i utlandet 14 år 3 uker siden #56887

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Ja det er jo nettopp det, siden jeg har ventet så lenge føles det jo som gull det man venter på. I teorien skal den jo ha det jeg var på utkikk etter, så innerst inne tror jeg nok at vi blir fornøyd.

Vi drar til svigers i morgen så påska kommer nok til å gå fort, og før jeg vet ordet av det står det en ny vogn her :)
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dere som har bestilt fra Pingpong og andre nettbutikker i utlandet 14 år 3 uker siden #56898

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, jeg ventet jo omtrent i hjel meg på å få testet mb, men jeg ble skuffet.... :S Var faktisk mye jeg ikke likte med den vogna, men det er vel fordi jeg hadde hypet den så opp... . Nei da, det jeg ikke likte med mb var alt det ekstra stoffet, og at hun ikke satt perfekt i den heller :P Tropr Koelstra er bedre fordi man kan vende sittedelen...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

LIGG LANGT UNNA PINGPONG 14 år 2 uker siden #58414

Anbefaler alle å ligge LANGT UNNA PINGPONG. Vi kjøpte en barnevogn og fikk den og alt var bra. Vi bestilte deretter en til, men den kom aldri. Vi ba om å få pengene tilbake, hvilket de svarte positivt på, men siden får vi aldri mer tak i dem. Nå har det gått ca 2 måneder. Har også lest at de svarer og behandler ettersom de har lyst, hvilket betyr at det er meget usikkert om du hører noe fra de eller ei. Vi trodde vi tjente penger på første vogn, men har nå tapt over 5000 kr på andre vogn, hvilket betyr at dette er blitt et stort tap totalt sett. Så min anbefaling er sterkt å LIGGE UNNA. Kjøp i Norge og heller betal litt ekstra. Ansolutt verdt bryet enn å gi pengene til kjeltringer i utlandet
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dere som har bestilt fra Pingpong og andre nettbutikker i utlandet 14 år 2 uker siden #58416

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Huff da, kjedelig at det skal være sånn :S håper det ordner seg for dere ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dere som har bestilt fra Pingpong og andre nettbutikker i utlandet 14 år 2 uker siden #58427

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Det høres ut som dere har vært veldig uheldig! Av den grunn har jeg pr. dags dato ike turt kjøpe vogner fra utenlandske nettbutikker...
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dere som har bestilt fra Pingpong og andre nettbutikker i utlandet 14 år 2 uker siden #58435

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Jeg tror heller ikke jeg kommer til å bestille flere ganger fra utlandet, nå har jeg prøvd det og det blir nok med det. Jeg opplever også at de svarer på det de vil, og fikk heller ikke svar på telefon de 10 gangene vi prøvde å ringe. Håper det ordner seg for dere i allefall!
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dere som har bestilt fra Pingpong og andre nettbutikker i utlandet 14 år 2 uker siden #58436

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Men er man ikke på en måte "forsikret" når man betaler med visa?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dere som har bestilt fra Pingpong og andre nettbutikker i utlandet 14 år 2 uker siden #58452

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Simenmin skrev:
Men er man ikke på en måte "forsikret" når man betaler med visa?

Det er vel bare når man betaler med kredittkort? Eller?
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Dere som har bestilt fra Pingpong og andre nettbutikker i utlandet 14 år 2 uker siden #58453

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Nei se her:
visa.no/personer/handle/main.jsp

Når du handler på nettet med Visa, kan du slappe av og bare glede deg til å motta det du har kjøpt. Det finnes ingen sikrere måte å handle på nett. Du kan få pengene tilbake (avhengig av din kortutsteders regler og forskrifter) hvis:

* Du er offer for internettsvindel
* Du ikke mottar ordren din
* Ordren din er skadet eller ødelagt når du mottar den
* Du mottar helt feil vare

Og du er beskyttet uansett hvor mye du bruker*.

Så om noe går galt, ta kontakt med kortutstederen din. Fortell dem hva som har skjedd, og så undersøker* de saken for deg.
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.881 sekunder