Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Alternativ til Mountain Buggy?!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Alternativ til Mountain Buggy?!

Alternativ til Mountain Buggy?! 10 år 3 måneder siden #90925

  • asti
  • asti's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 3
Jeg har forelsket meg helt i Mountain Buggy etter at jeg hadde den sist gang jeg hadde baby, og har vel (nesten) bestemt meg for å kjøpe den en gang til...men så leste jeg en artikkel i forhold til å ha barnet vendt mot deg når du er på trilletur - at det legger grunnlag for fine samtaler og god kommunikasjon mellom barnet og den som triller. Så derfor lurer jeg litt på om det er et alternativ til Mountain Buggy som er vendt mot kjøreretningen?

Jeg vet at det går an å kjøpe face-to-face-innsetning til Mountain buggy...men jeg synes det så så pjallete ut.....

Bugaboo og Stokke har jeg sett på, men jeg føler Bugaboo blir så lav for meg som er 175 cm høy...og så er jeg veldig glad i å gå på tur. Lange turer, både på grusvei og asfalt...og da tenker jeg at en joggevogn kanskje er det beste for meg...

Noen som har gode tips til en annen joggevogn, som man eventuelt kan snu sittedelen på?!! :)

*skal-ikke-være-enkelt* ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.666 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!