Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Bugaboo Buffalo vs Brio Go
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Bugaboo Buffalo vs Brio Go

Bugaboo Buffalo vs Brio Go 10 år 9 måneder siden #90766

Hei, kanskje noen kan hjelpe meg med dette valget.
Står mellom disse to pga at de er lette å slå sammen, svingbare fremhjul, enkelt design, vendbar sittedel, passer godt i byen (Oslo).

Jeg er litt usikker på enkelte ting og håper noen har erfaringer:
Har prøvd begge i butikk. Buffalo kjennes ut som den har svært lite fjæring, litt "hard" i bevegelsene i forhold til Go.
Go har mindre og spinklere hjul, men er lettere og veldig deilig å trille (innendørs). Buffalo er tyngre å trille, men fordelene med denne kommer kanskje best frem når man tar den med ut?
Er det noen som har Buffalo som kan svare på om tyngden på manøvreringen og mindre fjæring er et problem?


Håper noen har tips :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Bugaboo Buffalo vs Brio Go 10 år 9 måneder siden #90768

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
Hei hei. :)

Kan egentlig ikke hjelpe stort da jeg ikke har hatt noen av de, men på 2013modellen tl GO kan du kjøpe vinterhjul om du føler at du trenger litt større hjul på de værste snødagene. :)
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Bugaboo Buffalo vs Brio Go 10 år 8 måneder siden #90802

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Har ikke prøvd Buffalo, men Cameleon og Go. Likte ikke Go så godt fordi den har fjæringen bak. Synes det var bedre med cameleon sin fjæring i forhjulene. Dessuten likte hverken jeg eller junior at ryggen ikke kunne legges skikkelig ned på Go. Opplevde at han bare skle sidelengs. Da satt han veldig mye bedre i det ergonomiske setet på Bugaboo og Emmaljunga Ozone.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Bugaboo Buffalo vs Brio Go 10 år 8 måneder siden #90805

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Har ikke hatt buffalo men har hatt cameleon, synes buffalo virket like stiv som cam og cam synes jeg kun funket på asfalt og kjøpesenter, alt annet ble ikke veldig komfortabel trilling. Liker godt sittedelen til bugaboo, det ergonomiske setet er perfekt for babyer som ikke kan sitte selv enda, eneste bakdelen er det at fortbrettet ikke kan heves og senkes individuelt, litt irriterende.

Har go nå og den har jeg blitt veldig glad i, god nok fjæring til å trille bra på grusvei så opplever denne som en mye mere allsidig vogn enn cam. Mulig det blir annerledes med buffaloen fordi den har større hjul, men har mine tvil siden den har så lite fjæring. Liker sittedelen til Go godt og kjekt at det er litt lenger liggelengde enn på bugaboo. Synes den funker veldig bra, ihvertfall til litt større barn slik som min jente som er 1år nå, mulig manglende flat liggestilling blir et problem om man har en mye mindre baby.
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Bugaboo Buffalo vs Brio Go 10 år 8 måneder siden #90812

Har nettop kjøpt meg en buffalo og ELSKER den.
Babyen min liker å ligge i den og 2 åringen min sitter kjempegodt i den!
Syne det er god demping jeg..og den trilles jo over alle hauer ;) hehe
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Bugaboo Buffalo vs Brio Go 10 år 8 måneder siden #90815

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Har ikke Go 2013 demping på alle hjul? Mener å ha sett det et sted.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.066 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!