Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten city mini, britax b-agile, maclaren eller anna forslag??:-)
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: city mini, britax b-agile, maclaren eller anna forslag??:-)

city mini, britax b-agile, maclaren eller anna forslag??:-) 10 år 9 måneder siden #90685

  • GlaMor
  • GlaMor's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 13
Hei
Så eda tid for reisetrallekjøp igjen :party2:: ...Har ejo så enormt mangen typar, tenker mest på city mini eller britax b-agile...men harkje sett britaxen "live"..så vet lite om den.
Noen tips??.erfaringer med desse eller noen bedre forslag??..maclaren?? :vinke:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

city mini, britax b-agile, maclaren eller anna forslag??:-) 10 år 9 måneder siden #90687

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Britaxen med 4 hjul har iallefall mye bedre hjul og fjæring enn den vanlige city mini`en. Jeg har hatt begge to og likte Britax mye bedre. City mini GT er jo fin da, men en del dyrere.

MacLaren likte jeg ikke i det hele tatt. Alt for høy for meg som ikke er så høy, liker ikke så godt små, doble hjul og paraplyhåndtak. Og så blir den veldig lang sammenlagt.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

city mini, britax b-agile, maclaren eller anna forslag??:-) 10 år 9 måneder siden #90688

  • GlaMor
  • GlaMor's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 13
Takk for tips:-)...blir britax like liten som city?..samme hjula på tre hjulingen og firhjulingen?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

city mini, britax b-agile, maclaren eller anna forslag??:-) 10 år 9 måneder siden #90689

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Britaxen og den vanlige city mini`en blir så og si identiske sammenlagt. Nå tror jeg også de nye city mini`ene har fått en sånn sperre som gjør at ikke vognen kan slå seg opp når man bærer den. Det er veldig kjekt. De legges sammen på samme måte også. Synes selve setet er litt dypere på Britax. Og så er håndtaket et par cm lavere, kan ha noe å si siden ingen av dem har regulerbare håndtak.

Britax med 4 hjul har større hjul foran enn den med 3(dobbelt fremhjul). Vil tro at fjæringen er rimelig lik. Hjulene på den jeg hadde var iallefall mykere og bedre å trille ute enn vanlig city mini. Hadde med vår på ferie i fjor og gikk masse turer! Lillemann digget bøylen på den. Og kjekt at selene kan deles så man bare kan bruke delen rundt magen. Han elsker å sitte fritt og ikke bli stroppet fast til ryggen av vognen.

Har du sett bilder av alle vognene? Tror de har alle på kopbarnvagn.se
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

city mini, britax b-agile, maclaren eller anna forslag??:-) 10 år 9 måneder siden #90694

  • GlaMor
  • GlaMor's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 13
Ja har sett vogna der ...men blir litt i stuss når eg ikkje får sett live;-)....tusen takk for hjelpen...trur det blir ein Britax;-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.609 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!