Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Hjelp til valg av sportsvogn..
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hjelp til valg av sportsvogn..

Hjelp til valg av sportsvogn.. 10 år 11 måneder siden #90560

  • Sally
  • Sally's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 3
Trenger hjelp til valg av sportsvogn. Har pr, idag mountain buggy jeg bruker som bagvogn. Men ønsker ikke å ha denne som eneste alternativ når jeg går over til sportsvogn da jeg må ha mulighet til å ha mini mot meg..:)

Hadde egentlig bestemt meg for ei ny city cross, men ser de har kuttet ned til 3! Sitteposisjoner og klarer ikke å slå meg til ro med det. Hadde 2010 modellen (som jeg solgte) og den posisjonen de har tatt bort var veldig mye i bruk..

Så har jeg sett litt på brio go, men synes den ser litt simpel og slakk ut i kalsejen! Mannen i huset er heller ikke fornøyd med designet, men han kan nok alltids la seg overtale.

Bugaboo har jeg prøvd og var ikke fornøyd, synes den var stiv, tungvindt å slå sammen og passet ikke helt til vestlandsklimaet.. Inne på kjøpesenteret var den jo fantastisk men er liksom ikke der jeg går mest,..

Ser jo at den perfekte vognen ikke finnes, men i kombinasjon med mb så burde jeg vel finne noe jeg kunne bli fornøyd med?

Vil helst ha 4 hjul, den skal være lun, lett og legge sammen, ikke ta allverdebs ned plass og god å trille..

Så del gjerne erfaringer og tips? :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Hjelp til valg av sportsvogn.. 10 år 11 måneder siden #90561

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hei!

Jeg har hatt Brio Go lenge, og det har aldri vært noe problem med at min kalesje har vært slakk. Kalesjen er en av de tiingene jeg har satt stor pris på med GO, sammenlignet med MB er den jo genial! Det var en av tingene jeg likte minst med mb... Men ved siden av MB tror jeg dette er en veldig ok vogn, da Go er vendbar. I mine øyne er GO en bedre vogn enn mb ;)

Go har jo bedre ryggjustering enn mb, synes jeg, og så er den enklere å få med seg i mindre bilder sammenslått :P

Men ellers ville jeg nok sett på Emmaljunga Ozone :) Eller June :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Hjelp til valg av sportsvogn.. 10 år 11 måneder siden #90562

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Emmaljunga Ozone er super!

Men synes og den nye Bugaboo Buffalo ser knall ut :) Kan legges sammen i en del.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Hjelp til valg av sportsvogn.. 10 år 11 måneder siden #90563

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Var på nordby senteret for noen uker siden for å prøve buffalo, men likte den ikke så godt. Er jo vant til cam og i forhold så ble buffalo stor, tung og ikke så lett å manuvrere. Så ble ikke så imponert desverre!

Men en vogn som imponerte veldig var babyjogger city versa, den virket velig god og den får veldig god kritikk på diverse svenske vognforum, så den er verdt en kikk Sally :)
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.599 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!