Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Ooops, der solgte jeg visst Donkeyen....hva skal jeg kjøpe nå da?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Ooops, der solgte jeg visst Donkeyen....hva skal jeg kjøpe nå da?

Ooops, der solgte jeg visst Donkeyen....hva skal jeg kjøpe nå da? 11 år 2 dager siden #90507

  • betta
  • betta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 121
  • Takk er mottatt 1
Hm...en søskenvogn med god trillekvalitet samt er grei å pakke med seg på ferier og hive i bilen som turvogn?

Lurer på om Babyjogger city mini gt double holder mål som til/fra barnehagen jeg :blink: Er iallfall den som virker mest fristende akkurat nå :lol:

Minsten er 7 mnd og eldsten 2 1/2 forresten....
Vognparken består av: Bugaboo Donkey, Stokke Scoot, Easywalker qtro, Baby Jogger City Mini og Emmaljunga City Cross (Tidligere vogner: Mountain Buggy Duet, Bugaboo Bee Plus, Simo Kombi, TFK Joggster X med Multi-X bag)
Siste endring: 11 år 2 dager siden av betta.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Ooops, der solgte jeg visst Donkeyen....hva skal jeg kjøpe nå da? 11 år 2 dager siden #90508

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
Hvorfor solgte du den? :D

Tror absolutt at gt er et godt valg. :)

Vi hadde easywalker duowalker og likte den utrolig godt. :glis:
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Ooops, der solgte jeg visst Donkeyen....hva skal jeg kjøpe nå da? 11 år 2 dager siden #90509

  • betta
  • betta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 121
  • Takk er mottatt 1
Nei si det....syntes den var litt dyr å sette igjen i barnehagen kanskje...og så tar den veldig stor plass sammenlagt (for ikke å snakke om at jeg forbanner den hver gang jeg skal legge den sammen for den er kronglete..) så selv om den er FANTASTISK å trille så la jeg nå den ut på finn for å se og VIPS så var den borte :ermm:

Og så snudde jeg meg jammen rundt og prutet litt i en amerikansk nettbutikk så nå er en Bumbleride Indie twin i farge Ocean på vei over Atlanteren :woohoo:
Vognparken består av: Bugaboo Donkey, Stokke Scoot, Easywalker qtro, Baby Jogger City Mini og Emmaljunga City Cross (Tidligere vogner: Mountain Buggy Duet, Bugaboo Bee Plus, Simo Kombi, TFK Joggster X med Multi-X bag)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Ooops, der solgte jeg visst Donkeyen....hva skal jeg kjøpe nå da? 11 år 1 dag siden #90510

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
åj, så spennende da. Den tror jeg nok du blir fornøyd med. :D Grattis med ny vogn på vei. :D
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Ooops, der solgte jeg visst Donkeyen....hva skal jeg kjøpe nå da? 10 år 11 måneder siden #90553

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Oj! Heldig! Får vi bilder og referat av bumbleride???
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.588 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!