Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Lett barnevogn
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Lett barnevogn

Lett barnevogn 11 år 1 måned siden #90224

  • Angel-A
  • Angel-A's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 29
Hei-hei! :vinke:

Jeg trenger en ny vogn etter hvert da min sønn snart vokser ut av bag'en på min Easywalker Qtro. Jeg er veldig fornøyd med vognen men vi gjerne ha en vogn med vendbar sittedel, synes det er alt for tidlig å snu lillegutt fra meg enda. I tillegg ble sportsdelen veldig stor og åpen enda, passer nok bedre når han blir litt eldre.

Har sett på Brio Smile, Easywalker June, Bugaboo Buffalo, Kronan Duo S og Emmaljunga Nitro/City.. Skal sies at listen egentlig er lengre, men jeg forandrer mening hele tiden. Er virkelig ikke lett! Uansett, jeg trenger en by-vogn hovedsakelig, men er et stort pluss om vogna er såpass at jeg kan bruke den til turbruk også men ikke et must da jeg har Qtro'n. Skal ikke bruke bag'del nå i hvert fall, så viktigst for meg er at sportsdelen er best.

Om dere vet om andre vogner enn dette, er det bare å tipse! Er forresten veldig enkelt å bli sugd inn i denne vognverdenen altså, sitter med pc'n om kveldene og surfer.. Plutselig har det gått 2-3 timer. :whistle:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lett barnevogn 11 år 1 måned siden #90225

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hei og velkommen hit! Sett på Brio go? Den er super.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lett barnevogn 11 år 1 måned siden #90230

  • Angel-A
  • Angel-A's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 29
Takk-takk! :)

Måtte inn å se på Go på youtube, den var jo veldig kjekk den og. Men må ærlig innrømme at jeg liker Smile bedre. :)

Noen som har erfaring med begge vognene?
Siste endring: 11 år 1 måned siden av Angel-A.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lett barnevogn 11 år 1 måned siden #90232

  • helle_høygir
  • helle_høygir's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 28
  • Takk er mottatt 1
Jeg kikket på begge idag og for min egen del så likte jeg håndtaket på Smile bedre enn Go, men det tror jeg er vanesak. Smile stod så klønete til i butikken at jeg droppet å teste den, men trillet litt på Go og den virket god.

Jeg skal også se på Babyjogger City Versa - føres av barnas hus, så må få kommet meg dit. Du kan jo se på Teutonia BeYou; den var også god å trille.

Vendbar sittedel er et must her, så skjønner deg veldig godt!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lett barnevogn 11 år 1 måned siden #90235

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Emmaljunga Ozone city er en knallvogn! Lett og veldig romslig.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lett barnevogn 11 år 1 måned siden #90237

  • Angel-A
  • Angel-A's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 29
helle_høygir skrev:
Jeg kikket på begge idag og for min egen del så likte jeg håndtaket på Smile bedre enn Go, men det tror jeg er vanesak. Smile stod så klønete til i butikken at jeg droppet å teste den, men trillet litt på Go og den virket god.

Jeg skal også se på Babyjogger City Versa - føres av barnas hus, så må få kommet meg dit. Du kan jo se på Teutonia BeYou; den var også god å trille.

Vendbar sittedel er et must her, så skjønner deg veldig godt!

Okei. Smile frister veldig, sikkert fordi den minner meg litt om vogna jeg har fra før. :P Go er jo grei den og, men vet ikke helt om jeg liker utseende så godt. Hvilke butikker er det som fører disse?

Har sett på Versa jeg og, men har hørt den ble litt for plastikk? Har ikke trillet den selv, så må vel innom Barnas Hus en dag å prøve.

Skjønner egentlig ikke hvorfor de lager vogner som ikke kan ha sittedelen begge veier, i hvert fall ikke vogner som kan ha bag. Merkelig spør du meg.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lett barnevogn 11 år 1 måned siden #90238

  • Angel-A
  • Angel-A's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 29
Plusle skrev:
Emmaljunga Ozone city er en knallvogn! Lett og veldig romslig.

Har hørt mye skryt om den og. Men det er noe med Emmaljunga-vognene jeg ikke helt liker.

Nesten så jeg ikke tørr å skrive det da jeg nesten ble halshugd på et annet forum for å si det. Men jeg tar sjansen! ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lett barnevogn 11 år 1 måned siden #90240

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Angel-A skrev:
Plusle skrev:
Emmaljunga Ozone city er en knallvogn! Lett og veldig romslig.

Har hørt mye skryt om den og. Men det er noe med Emmaljunga-vognene jeg ikke helt liker.

Nesten så jeg ikke tørr å skrive det da jeg nesten ble halshugd på et annet forum for å si det. Men jeg tar sjansen!

Åh, nei! Det er som å banne i kirka. For forumet på barnevognguiden er selveste kirka for vognmenighetene rundt omkring i landet :rofl:

Nei, alle har rett til å ha sin smak. Likte heller ikke Emmaljunga før, men meningene her hsr endret seg et antall ganger :knegg: Når det er sagt er ikkr de vognene så stilrene.

Smile er vel ganske ny. Men mener damen som driver barnvagnsblogg.se har testet den ganske grundig :-)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lett barnevogn 11 år 1 måned siden #90242

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Hehe. Skjønner litt hva du mener. Jeg var heller ikke helt Emmaljunga-fan før. Og synes vel heller ikke at Ozone er den peneste man kan få tak i. Men etter å ha prøvd den var jeg solgt. Fantastisk god å trille og så lett! Solid og har et stooort sete, hele 105cm langt. Så den kan vare lenge! Funker både på snø og terreng uten problemer. Jeg har hatt haugevis av vogner før, men hvis jeg skulle valgt kun en igjen så tror jeg det ville blitt denne.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lett barnevogn 11 år 1 måned siden #90243

  • helle_høygir
  • helle_høygir's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 28
  • Takk er mottatt 1
Babyshop fører brio:)

Hehe her er det jo lov å ha forskjellige meninger - jeg kan være helt enig i at emmaljunga ikketil de mest stilrene ja.

Jeg har kun sett babyjogger på nett, så vet ikke om den er for plastikk eller ikke.

Nei jeg skjønner heller ikke hvorfor det ikke er mulig å enten lage festet slik at man bare snur den evt snur håndtaket.

Så gjelder det for meg å ikke tenke for mye på koelstra- så fin og så nett, men ikke lett å få tak i :(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lett barnevogn 11 år 1 måned siden #90245

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Det er ei her som har hatt Koelstra. Hvis du leter litt tilbake i forumkategoriene, finner du kanskje trådene hennes.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lett barnevogn 11 år 1 måned siden #90249

  • Angel-A
  • Angel-A's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 29
Empa skrev:
Angel-A skrev:
Plusle skrev:
Åh, nei! Det er som å banne i kirka. For forumet på barnevognguiden er selveste kirka for vognmenighetene rundt omkring i landet :rofl:

Nei, alle har rett til å ha sin smak. Likte heller ikke Emmaljunga før, men meningene her hsr endret seg et antall ganger :knegg: Når det er sagt er ikkr de vognene så stilrene.


Smile er vel ganske ny. Men mener damen som driver barnvagnsblogg.se har testet den ganske grundig :-)

Må si jeg var spent på reaksjonene da jeg skrev det. ;) Jeg vet hva som er bra med de vognene, men som dere sier så er de ikke så stilrene. Blir liksom litt for mye.

Kjenner meg igjen der, for før så sto Emmaljunga øverst på listen. Det var liksom det beste som var på markedet, skal sies at det var det jeg mente før jeg hadde undersøkt markedet selv. ;)
Skal aldri si at jeg aldri kommer til å eie en Emmaljunga, men akkurat nå er det ikke det ikke de som frister mest. :)

Jepp, har lest gjennom testen. Pluss andre tester + sett på youtube. Huff, blir jo så fristet.
Siste endring: 11 år 1 måned siden av Angel-A.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lett barnevogn 11 år 1 måned siden #90251

  • Angel-A
  • Angel-A's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 29
helle_høygir skrev:
Babyshop fører brio:)

Hehe her er det jo lov å ha forskjellige meninger - jeg kan være helt enig i at emmaljunga ikketil de mest stilrene ja.

Jeg har kun sett babyjogger på nett, så vet ikke om den er for plastikk eller ikke.

Nei jeg skjønner heller ikke hvorfor det ikke er mulig å enten lage festet slik at man bare snur den evt snur håndtaket.

Så gjelder det for meg å ikke tenke for mye på koelstra- så fin og så nett, men ikke lett å få tak i :(

Da må jeg innom Babyshop. ;)

Nei, jeg vet ikke jeg altså. Var bare det jeg fikk beskjed om. Du får rope ut om d rekker å teste den før jeg gjør det, greit å høre om det stemmer eller ikke. :)

Minner meg litt om GO? Eller?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lett barnevogn 11 år 1 måned siden #90254

  • helle_høygir
  • helle_høygir's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 28
  • Takk er mottatt 1
Forrige vogna var en city jet; en emmaljunga som faktisk var ganske nett og fin. Den minner litt om Monkey som har kommet nå, men den var ikke så smal. Fikk forklart igår av Monkey er ment til å bygges ut som en tvillingvogn og derfor blir den ekstra smal når den brukes som en singelvogn.

Her inne får man jo faktisk veldig gode råd og tips, så uvurderlig for meg hvertfall!

Jeg skal hyle ut når jeg har fått kikket på city versa; du får gjøre det samme. Tror det blir hvertfall en ukes tid til.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lett barnevogn 11 år 1 måned siden #90258

  • Angel-A
  • Angel-A's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 29
helle_høygir skrev:
Forrige vogna var en city jet; en emmaljunga som faktisk var ganske nett og fin. Den minner litt om Monkey som har kommet nå, men den var ikke så smal. Fikk forklart igår av Monkey er ment til å bygges ut som en tvillingvogn og derfor blir den ekstra smal når den brukes som en singelvogn.

Her inne får man jo faktisk veldig gode råd og tips, så uvurderlig for meg hvertfall!

Jeg skal hyle ut når jeg har fått kikket på city versa; du får gjøre det samme. Tror det blir hvertfall en ukes tid til.

Flott, blir nok evt i slutten av uka her og. :)

Tror jeg vil trives her inne, det gjør jeg allerede, er veldig fornøyd med all hjelp allerede! Tusen-tusen takk for gode svar. :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lett barnevogn 11 år 1 måned siden #90263

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
*
Siste endring: 10 år 8 måneder siden av ***.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Angel-A

Sv: Lett barnevogn 11 år 1 måned siden #90264

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
Jeg er ozone fan, men jeg liker emm generelt da. Utseendemessig. :p
men utenom det så ville jeg kikka på GO, teutonia be you, teutonia fun, bebe comfort high trek. :)
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lett barnevogn 11 år 1 måned siden #90269

  • Angel-A
  • Angel-A's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 29
MammasLilleVidunder :

Var ikke Smile noe særlig? Neei.. Den var kjip. Må innom å teste den selv, for det er noe med den jeg bare liker! Go falt ikke i smak hos samboer dessverre. Men kan jo hende han vil skifte mening om han får sett den live. :P

Stokke.. Den litt plastikk ut? Men likte den fargen. :) Også her er det jo samme greia som med Buggis, at barna ikke får strekt ut beina når de vil sove.. Vet ikke om det er veldig negativt?

Jeg er heller ikke stor fan av Emmaljunga, er liksom noe som ikke klaffer. Tror uansett de blir for store, jeg trenger en lett og enkel vogn. Emmaljunga er ikke noe jeg forbinder med det..


vogndilla85:
Av de vognen er det bare Go jeg likte. Jeg er veldig kresen altså. Så er ikke lett! :P


De vognene som jeg har et lite øye med nå er Brio Smile, Bugaboo Buffalo og Baby jogger versa. Flere som er i samme kategori? :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lett barnevogn 11 år 1 måned siden #90270

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
*
Siste endring: 10 år 8 måneder siden av ***.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lett barnevogn 11 år 1 måned siden #90280

  • Angel-A
  • Angel-A's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 29
Håper å få tid til å stikke innom butikker i morgen å se på vogner. Må si jeg er veldig spent på vognene. Er uansett ikke krise om den er litt kortere i ryggen, jeg trenger ei vogn som passer når bag'en på Qtro'n er for liten. Jeg kommer ikke til å kvitte meg med Qtro så har da ei vogn igjen som passer når han blir større. :)

Okei, nei jeg er usikker altså. Får prøve å se om lillegutt liker de setene, er ikke så mye annet å gjøre. Han liker veldig godt å sove på magen, det blir jo fort vanskelig i slike vogner. :/ Hadde vært kjekt å finne ei vogn som ikke koster flesk, det må jeg innrømme.

Britax hadde jo noe. Icandy, neh, ikke helt meg. :) Men mye ligger sikkert i navnet også, høres ikke så veldig bra ut. Men ikke vet jeg!

Skulle ønske jeg hadde råd til å kjøpe alle vognene jeg vil ha, hadde jo vært så enkelt! ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lett barnevogn 11 år 1 måned siden #90284

  • helle_høygir
  • helle_høygir's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 28
  • Takk er mottatt 1
Nå har jeg vært på barnas hus og sett på babyjogger city versa; kjentes veldig god ut å trille, sittedelen virket romslig og god og fikk generelt et veldig godt inntrykk av den.
Kostet 4999 kr +1500 kr for evt bag.

Så nå har jeg litt å tenke på også ja!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lett barnevogn 11 år 1 måned siden #90289

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Jeg var på grawnsens barn på nordby i går for å se på ny bilstol til lille og da måtte jeg jo snike meg til en liten prøvetrille runde også, prøvde smile, stokke crusi og babyzen. Og jeg tror jeg må være kurert for jeg likte ingen av de spes godt, stokke imponerte med sine store romslige bag, men det var det lissom... Buggisen er jo ti hakk bedre å trille, så da vet jeg ihvertfall at jeg har valgt rett ;) Hadde på forhånd tenkt å prøve versa også men glemte å se etter den, hadde tre barn og sur gubbe på slep så hadde ikke best tid...

Så mitt beste tips er kjøp bugaboo cam eller vent på buffalo!
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lett barnevogn 11 år 3 uker siden #90335

  • Angel-A
  • Angel-A's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 29
helle_høygir skrev:
Nå har jeg vært på barnas hus og sett på babyjogger city versa; kjentes veldig god ut å trille, sittedelen virket romslig og god og fikk generelt et veldig godt inntrykk av den.
Kostet 4999 kr +1500 kr for evt bag.

Så nå har jeg litt å tenke på også ja!!

Du, jeg var innom Barnas Hus i dag og fikk prøvd Versa. Og jeg likte ikke den så veldig godt, kjentes veldig stiv ut. Prøvde å vippe den opp og det var jo ikke bare-bare. I hvert fall ikke like enkel som Qtro'n. Den var veldig lun og god, men det er ikke nok til at jeg går for den. Sønnen min lå heller ikke så godt i den dessverre.

Men bra du likte den! :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Lett barnevogn 11 år 3 uker siden #90336

  • Angel-A
  • Angel-A's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 29
Jeg var som sagt innom Barnas Hus i dag og fikk sett på noen vogner. Versa passet ikke oss, virket stiv og tung. Men, nå skal det sies at vi prøvetrillet GO først, og den likte jeg overraskende godt! Sønnen min satt veldig godt i den, den er lun og god, også er den veldig lett å trille. Hurra! :laugh: Nå fikk jeg kun sett med sittedelen fra meg da jeg hadde litt dårlig tid. Er det noe som ikke kan justeres når den er vendt mot meg? Er det noe forskjell i det hele tatt? Jeg ble også overrasket over hvor enkelt det var med de stroppene som strammer ryggen(liggestilling), det var jeg litt skeptisk på før jeg prøvde.

Prøvelå bag'en til Cam også, den var mye større og romsligere enn jeg hadde sett for meg. Den virket jo nesten større enn Qtro'n, kan det stemme? Vet Qtro er en av de største på markedet. Men Buffalo blir nok litt for dyr altså, tror ikke jeg får meg til å kjøpe ei vogn til 11-12000kr dessverre.

Fikk ikke prøvd Smile, de hadde den ikke.. Synd, for den er jeg veldig nysgjerrig på. Om jeg ikke liker Smile så kjenner jeg at GO frister en god del. B)

Men kjenner det begynner å haste med vogn nå, for mini vil ikke ligge bag'en så mye lengre.. Kun når han skal sove dupp. Og kalesjen til Qtro er ganske lav så han kan ikke sitte med den opp. Upraktisk!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Lett barnevogn 11 år 3 uker siden #90342

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
*
Siste endring: 10 år 8 måneder siden av ***.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Lett barnevogn 11 år 3 uker siden #90344

  • Angel-A
  • Angel-A's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 29
Ok, greit å vite. :) Ja, ble veldig positivt overrasket over hvor enkelt det var!

Nei, det stemmer nok ikke.. Kan det være større bag på den nye Cam'en kanskje? 85 høre veldig riktig ut, for den virket romsligere enn Qtro'en.

De hadde kun Cam med bag i butikken, men tror jeg skal få prøvetrillet den med sittedel også. :)

Om jeg ikke liker Smile, ligger GO veldig godt an. Den var veldig lett og behagelig. Er litt skeptisk da det ikke er lufthjul kjenner jeg.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Lett barnevogn 11 år 2 uker siden #90358

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
*
Siste endring: 10 år 8 måneder siden av ***.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Lett barnevogn 11 år 2 uker siden #90408

  • Angel-A
  • Angel-A's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 29
Var innom Babyshop i går og nå står det en brun Brio Smile hjemme hos oss. :P

Trillet den hjem fra butikken og lillegut likte seg godt i den. :) Må bruke den litt til før jeg uttaler meg om vognen.

Tusen takk for svar alle sammen! :)
Siste endring: 11 år 2 uker siden av Angel-A.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Lett barnevogn 11 år 2 uker siden #90409

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Så herlig :-) Spent på å høre hva du synes. Og kanskje vi får se noen bilder?
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Lett barnevogn 11 år 2 uker siden #90413

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Gratulerer! :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Lett barnevogn 11 år 2 uker siden #90426

  • Angel-A
  • Angel-A's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 29
Takk-takk! :)

Skal selvfølgelig komme med tilbakemeldinger + bilder. :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Lett barnevogn 11 år 2 uker siden #90436

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Gleder meg! For lite bilder her nå ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Lett barnevogn 10 år 10 måneder siden #90655

  • Angel-A
  • Angel-A's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 29
Herlighet, har helt glemt å ordne med bilder jeg. Klarte å knekke kalesjen under flytting men det er nå ordnet. Skal få tatt bilde fortløpende jeg. Det kommer-det kommer. :) Håper dere alle sammen har det fint. :)Og god 17.mai!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Lett barnevogn 10 år 9 måneder siden #90679

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Skrekk og gru, knekke kalesjen hørtes ut som et mareritt i min verden :knegg: Glad det ordnet seg for deg :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Lett barnevogn 10 år 9 måneder siden #90718

  • Angel-A
  • Angel-A's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 29
Lite morsomt med knekt kalesje! Men butikken hadde den delen inne i butikken så fikk den gratis. Så nå er den så god som ny.

Har lovet bilder, men har jo fremdeles ikke hatt mulighet til å fikse det. MYE som skjer på kort tid kjenner jeg. Nå skal det roe seg fremover, så håper været er samarbeidsvillig så jeg får tatt bilder. :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.926 sekunder