Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Bakovervendte vogn? Nitro city eller s3
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Bakovervendte vogn? Nitro city eller s3

Bakovervendte vogn? Nitro city eller s3 11 år 2 måneder siden #89682

  • Emilie10
  • Emilie10's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 3
Kan noen hjelpe meg? Jeg ønsker meg så en bakovervendt sportsvogn, men ønsker ikke å tilte en 4 hjuling. Ønsker en med 2 svingbare eller en trehjuling. Har tidligere kjørt Brio go, og andre forovervendte vogner med 3 hjul. Ser nå på ny Emmaljunga Nitro City eller Teutonia S3 fra 2012. Hva er for og mot for disse vognene??
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bakovervendte vogn? Nitro city eller s3 11 år 2 måneder siden #89685

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Hva skal vognen brukes til? Turvogn? Shoppingvogn? Ingen av disse funker særlig bra på annet enn slett underlag på grunn av hjulene. Her er noen av mine tanker:

S3: liten sittedel, veier ganske mye, ramma dunker i bakken når du slår den sammen, plast hjul.

Nitro: liten sittedel, knallgod å trille, plast hjul, lett i vekt, .
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bakovervendte vogn? Nitro city eller s3 11 år 2 måneder siden #89686

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
s3 fra 2012 kan du jo få med lufthjul, bakhjulene altså. Var helt greit fornøyd med min s3 for nåen år siden, men det var før jeg ble kresen, så det kommer an på hva du har av krav ellers :)

Nitro har jeg ikke peil på.
Hva var det med Go du ikke likte?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bakovervendte vogn? Nitro city eller s3 11 år 2 måneder siden #89687

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Koelstra har noen fine vendbare vogner, synes jeg.

Babyjogger har city versa og city select...

Britax har vel og en vendbar, men denne kjenner jeg ikke spesielt godt til.

Easywalker June

Emmaljunga Ozone og Nitro

Brio GO, Sing, smile og happy med det undertsllet med svinghjul

Mutzy har også hatt noen vendbare vogner med svinghjul, men som Britax kjenner jeg veldig lite til disse da de ikke er så vanlige i Norge.

Teutonia har mange ulike vogner, men jeg tror jeg ville sett bort fra S3, da den nye ikke er vendbar... ;)

Bugaboo er jo vendbar, både bee og cam. Alt ettesom hva du snuser på...

Stokke har jo vendbar mulighet...

Quinny har også noen vendbare vogner, men jeg har kun hatt Zapp, og det antar jeg blir for liten vogn for deg :knegg: Og 3xl, dne er om mulig tyngre enn s3, men har lufthjul da!

Maxi Cosi Mura er jo også en vendbar vogn, med både 3 og 4 hjul, på sin måte...

Phil & teds smart er også vendbar, mulig de har en annen vendbar vogn nå også... :sparke:

Av de to du nevner, jeg ville ikke valgt noen av de :sparke: Men det er jo fordi smaken er som baken... Jeg liker dessverre ikke utseende på Nitro, men det er det jo andre som gjør, så det spiller ingen rolle. Men begge vognene har litt liten handlekurv etter min smak, eller den er litt klønete når man skla ha med seg mer enn en og en ting, ingen posekruv. :knegg:

S3 har jeg hatt og det var en 2008 mod. som jeg var veldig fornøyd med, om man ser bort fra str på vogna sammenslått. Jeg synes og den var tung, men den var god å trille. Synes jeg da, men dette var min vogn nr. 1, ås jeg vil anta at det er ganske mye som ville sett anderledes ut om jeg skulle testet den i dag. Den er tung, men lun, stor sammenslått...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Siste endring: 11 år 2 måneder siden av Spentsmurf.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.540 sekunder