Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Kan ikke buggisen bare få seg litt
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Kan ikke buggisen bare få seg litt

Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89482

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
fjæring!?

Var på Babyshop i dag og så en NYDELIG buggis, ikke sett før den fargen som var på sufletten, den var tåkeblågrønnpetrolaktig. Hadde svart base, men er sikkert flott til både grå og brun base også. Falt helt i staver jeg :rørt:

Innmari synd jeg synes den er så skrekkelg kjip å trille :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89483

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Denne var det sikkert, men den er jo mye flottere irl..


Vedlegget image_gallery.png ble ikke funnet

Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89485

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Åhh, men den er jo såååå hæææærlig å trille ;)
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89487

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:urk: Grusom :sparke:
Men det er kanskje bare en vanesak? Jeg har egentlig aldri trillet den MED barn i, kun rundt og rundt i butikken :knegg:

Men den virker utrolig stiv, men da er det jo i sammenlikning med Go, som jo er en gyngende drøm ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89488

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
*
Siste endring: 10 år 8 måneder siden av ***.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89491

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Enig i at bagen sitter litt vel lavt, men det har noe med tyngdepunktet å gjøre siden selve vognchassiet er så smalt -har jeg hørt noen si en gang. Den skulle gjerne vært litt høyere synes jeg å, men ikke bredere -så da tar jeg den som den er ;)

Digger at buggisen er så bitte liten og smekker, prøvde en Go her om dagen og synes den blir gigantisk i forhold. Hadde nok brukt votter og vinter på venne meg til den, dunker borti alt som er når jeg triller brede vogner :knegg: Men liker godt fjæringen og synes den er veldig kul å se på, veldig lyst til å prøve en en gang...
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89493

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Hmm, hvor høy er du, MLV, var det 180? Litt høyere enn meg, mener jeg å huske, jeg er 175. Har ikke tenkt over at den er så lav, tror jeg må tilbaeke og prøvetrille den litt mer, jeg.
Nå tror jeg faktisk jeg begynner å bli sprø, det er den ene vogna jeg hele tiden har holdt på at jeg aldri skal ha og absolutt ikke har lyst på! Nå får jeg den ikke ut av tankene :dån:

Enig i at Go er veldig bred, det er vel den eneste tingen ved Go som irriterer meg faktisk, i hvert fall nå som den har fått terrenghjul.

Ble tankefull jeg nå altså ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89494

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
Veldig pen farge, men jeg synes og den er GRUSOM å trille, skjønner ikke hvordan man får den opp på fortauskanter og sånn jeg? når den er så stiv.
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89496

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Leste nettopp at det bare skiller 1 cm på dem i bredden, må være optisk bedrag ved designet som gjør at Go virker så mye bredere da :huh:

Tror kanskje jeg er litt blendet av utseendet på den i butikken dag jeg, jeg har jo hele tiden ment at den er grusomt stiv! Men jeg klarer ikke legge den vekk nå som jeg først har fått den på hjernen heller, så blir pent nødt til å dra og prøvetrille den igjen ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89497

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
*
Siste endring: 10 år 8 måneder siden av ***.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89499

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:dåne: Dette er helt forferdelig. Sort understell og lilla vogn, denne var rålekker!
Jeg tror ikke jeg får sove i natt, kommer bare til å ligge og kverne over om jeg kan leve med alle ulempene ved buggisen :gruble:

Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89501

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Bare en cm forskjell ja, hehe... Er vel kanskje bare følelsen av vognen da siden jeg er vant med buggisen som er så lav og liten...

Og den lilla der :wow: im in love :knegg:
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89502

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
vogndilla85 skrev:
Veldig pen farge, men jeg synes og den er GRUSOM å trille, skjønner ikke hvordan man får den opp på fortauskanter og sånn jeg? når den er så stiv.

Jeg har ikke noe problem med det, synes det er omtrent det samme som på ozonen faktisk. Er ikke så god fjæring på den heller egentlig...
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89506

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
Tone skrev:
vogndilla85 skrev:
Veldig pen farge, men jeg synes og den er GRUSOM å trille, skjønner ikke hvordan man får den opp på fortauskanter og sånn jeg? når den er så stiv.

Jeg har ikke noe problem med det, synes det er omtrent det samme som på ozonen faktisk. Er ikke så god fjæring på den heller egentlig...

Heldigvis lages det forskjellig vogner til forskjellige smaker. hehe.. Har hatt ozone og synes ikke den kan sammenlignes med bugaboo engang. :humre:
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89508

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Ozone har jeg aldri prøvd, jeg synes den ser så alien ut :humre: Faktisk aldri sett den heller :huh:

Rakk ikke dra tilbake til babyshop i dag, så jeg må leve med tankekaoset mitt i enda 3-4 dager før jeg får prøvd buggisen :(
Men jeg tenker litt nå at jeg har jo Prestigen, og den får lufthjul. Så skal jeg ha en nett liten svingbar en ved siden av, og da er det jo ikke SÅ farlig med fjæringen må nummer 2-vognen.. Hmmm... Men jeg ELSKER jo Go da.. Noe så vanskelig!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89510

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Jeg har alltid vært glad i Buggisen. Hatt alle typene faktisk. Flere ganger :sparke: Men et par ting er litt upraktisk. Den må deles i to for å legges sammen. Kjipt om det er sølete/regner! Og det er litt klønete å komme til kurven under når man bruker bag. Ellers er den god å trille, men regner med man trenger litt tilvenning. Faktisk synes jeg den takler terreng bedre enn Go. Klarte aldri å venne meg til at Go ristet sånn siden den kun fjærer bak. Så på grus og sånt så syntes jeg det ristet for mye. Dessuten er den for bred foran for meg. Dunket stadig bort i noe ;) Likte ikke så godt sittedelen til mindre barn heller.

Men da jeg prøvde Ozone så har den egentlig alt det jeg savnet på Buggis. Kjempegod å trille, stor plass under, legges sammen i ett, litt bedre fjæring enn Buggis bak (samt litt fjæring i forhjulene) og et veldig godt sete som minsten trivdes veldig godt i. Nå leser jeg jo at de har fjernet en av innstillingene. Likte så godt at den hadde 4 innstillinger :( Eneste er vel at Buggisen ser bedre ut da. Men veies litt opp av at Ozone er så god å trille, samt at setet er over 100cm langt.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89514

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Ja det er det jeg lurer på, om stivheten er noe jeg vil venne meg til.. Hadde sikkert ikke plaget meg like mye om jeg ikke hadde vært Go-eier først :dry:

Ozone utgår nok uansett hvor fantastisk den er, jeg klarer bare ikke trille rund tpå noe som ser så snodig ut, den er så lite stilren som det får blitt :sparke:
Men jeg skulle jo ALDRI ha trehjuling, det var stygt, skulle ALDRI ha Go, den var skrekkelig stygg, skulle ALDRI ha buggis, noe så fjåsete design.. :knegg:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89520

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Plusle skrev:
Jeg har alltid vært glad i Buggisen. Hatt alle typene faktisk. Flere ganger :sparke: Men et par ting er litt upraktisk. Den må deles i to for å legges sammen. Kjipt om det er sølete/regner! Og det er litt klønete å komme til kurven under når man bruker bag. Ellers er den god å trille, men regner med man trenger litt tilvenning. Faktisk synes jeg den takler terreng bedre enn Go. Klarte aldri å venne meg til at Go ristet sånn siden den kun fjærer bak. Så på grus og sånt så syntes jeg det ristet for mye. Dessuten er den for bred foran for meg. Dunket stadig bort i noe ;) Likte ikke så godt sittedelen til mindre barn heller.

Men da jeg prøvde Ozone så har den egentlig alt det jeg savnet på Buggis. Kjempegod å trille, stor plass under, legges sammen i ett, litt bedre fjæring enn Buggis bak (samt litt fjæring i forhjulene) og et veldig godt sete som minsten trivdes veldig godt i. Nå leser jeg jo at de har fjernet en av innstillingene. Likte så godt at den hadde 4 innstillinger :( Eneste er vel at Buggisen ser bedre ut da. Men veies litt opp av at Ozone er så god å trille, samt at setet er over 100cm langt.

Der er jeg heldig, har så stor bil at jeg kan sette hele buggisen inn oppslått ;) Men ser problemet om man har liten bil pg må demontere vognen hver dag...
Buggis krever nok litt tilvenning ja, når jeg kjøpte første min ble jeg litt sjokket over hvor stiv den var og at det er litt slark i håndtaket, men ble raskt vant til det.

Ozonen og jeg ble jo ikke helt venner, elsket den med bag -for den er utrolig god å trille. Men setet ble jeg ikke fortrolig med, likte ikke at man ikke kunne ta av bumperbaren og ser ikke for meg at det er plass til en to pring med pose under den? Syntes kalesjen var litt rart formet -flat på en måte. Den har litt lavt håndtak, så mannen klaget... Og når man har liten baby i den og må tilte setet helt bak ser den merkelig ut med det laaange fotbrettet som står tomt ut i luften, babyen ligger jo langt unna :knegg:

Meen det bunner nok i min kjærlighet for buggis ogalle dens muligheter, skulle bare kjøpt den med engang... Det var planen, men så kom tanken på at jeg ville prøve noe nytt. Bare tull ;)
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89524

  • Emmeline
  • Emmeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 181
  • Takk er mottatt 2
Jeg gleder meg til å trille min nye Buggis om noen uker, jeg syns den Cameleon 3 føles bedre å trille, om det ercrilfrlle vet jeg ikke. Men jeg syns den ikke virker så stiv som sist.
Har hatt vogndilla siden jeg begynte å leke med dukkevogner =)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89526

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Jeg tror det er en vanesak når det kommer til trillekomforten på buggis. Jeg elsker den, men husker at den føltes stiv etter å ha trillet OTH (Mountain Buggy) i en lang periode. Alt i alt er buggis den vognen jeg har vært mest fornøyd med. Jeg har aldri tenkt over at bagen eller sittedelen er for lav, selvom jeg er 175 cm høy.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89530

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Har du prøvd Go, Vogngal?
Så ei som trillet på drømmebuggisen min o dag, akkurat den fargen, det gjør vondt!

Ser det er kommet to nye typer, Sahara og cam 3, noen som har satt Seg inn i forskjellene?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89532

  • Emmeline
  • Emmeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 181
  • Takk er mottatt 2
Sahara er bare en limited edition, den er lik som cam 3. Forandringer fra forrige Cameleon (som de nå kaller 2) er ny bumperbar, andre hjul, annen utforming på chassiet, ny sammenslåingsmekamisme, bagen kan flatpakkes enklere, ny brems (kun ett hakk), større handlekurv under.
Har hatt vogndilla siden jeg begynte å leke med dukkevogner =)
Siste endring: 11 år 3 måneder siden av Emmeline.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89533

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Fristende med flunka ny da.. :sparke:
Men hjelpe meg så dyr den er :( Mon tro om det fortsatt er slik at man får 20 % på valgfritt kjøp med den der kundeklubben på Babyshop? Da kunne mannen meldt seg inn ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89534

  • Emmeline
  • Emmeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 181
  • Takk er mottatt 2
Det er vel bare 10% man får ;-)
Jeg kjøpte min til 50% avslag da barnas hus åpnet på Strømmen :) Det vil jo si at jeg sikkert triller den gratis :p
Har hatt vogndilla siden jeg begynte å leke med dukkevogner =)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89535

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
10 % ja, det er ikke mye til hjelp :p
Jeg får bare smøre meg med tålmodighet. Følge med på Finn, og samtidig holde utkikk etter salg og kampanjer :)
Dere får rope ut om dere kommer over noe, begynne rå lure på om jeg bare MÅ prøve den for å få fred :dåne:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89537

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Tone skrev:
Plusle skrev:
Jeg har alltid vært glad i Buggisen. Hatt alle typene faktisk. Flere ganger :sparke: Men et par ting er litt upraktisk. Den må deles i to for å legges sammen. Kjipt om det er sølete/regner! Og det er litt klønete å komme til kurven under når man bruker bag. Ellers er den god å trille, men regner med man trenger litt tilvenning. Faktisk synes jeg den takler terreng bedre enn Go. Klarte aldri å venne meg til at Go ristet sånn siden den kun fjærer bak. Så på grus og sånt så syntes jeg det ristet for mye. Dessuten er den for bred foran for meg. Dunket stadig bort i noe ;) Likte ikke så godt sittedelen til mindre barn heller.

Men da jeg prøvde Ozone så har den egentlig alt det jeg savnet på Buggis. Kjempegod å trille, stor plass under, legges sammen i ett, litt bedre fjæring enn Buggis bak (samt litt fjæring i forhjulene) og et veldig godt sete som minsten trivdes veldig godt i. Nå leser jeg jo at de har fjernet en av innstillingene. Likte så godt at den hadde 4 innstillinger :( Eneste er vel at Buggisen ser bedre ut da. Men veies litt opp av at Ozone er så god å trille, samt at setet er over 100cm langt.

Der er jeg heldig, har så stor bil at jeg kan sette hele buggisen inn oppslått ;) Men ser problemet om man har liten bil pg må demontere vognen hver dag...
Buggis krever nok litt tilvenning ja, når jeg kjøpte første min ble jeg litt sjokket over hvor stiv den var og at det er litt slark i håndtaket, men ble raskt vant til det.

Ozonen og jeg ble jo ikke helt venner, elsket den med bag -for den er utrolig god å trille. Men setet ble jeg ikke fortrolig med, likte ikke at man ikke kunne ta av bumperbaren og ser ikke for meg at det er plass til en to pring med pose under den? Syntes kalesjen var litt rart formet -flat på en måte. Den har litt lavt håndtak, så mannen klaget... Og når man har liten baby i den og må tilte setet helt bak ser den merkelig ut med det laaange fotbrettet som står tomt ut i luften, babyen ligger jo langt unna :knegg:

Meen det bunner nok i min kjærlighet for buggis ogalle dens muligheter, skulle bare kjøpt den med engang... Det var planen, men så kom tanken på at jeg ville prøve noe nytt. Bare tull ;)

Jo, man kan ta av bøylen. Bare å dytte litt hardt første gang :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89546

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Sikker på at det går på 2012 modellen, minns å huske at den var skrudd fast..?
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89547

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Jeg hadde og 2012-modell. Den SÅ fastskrudd ut, men har en glideskinne som ikke synes så godt. Og så satt den veldig hardt første gang.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89550

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Aahaa, ja da var jeg ikke nøye nok. Men det var (heldigvis) ikke hovedgrunnen til at jeg solgte den ;)
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89552

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
På senter er Cam fin å trille. På alt annet er den ikke allverdens. Styret er Koko, fikk vondt i håndledda av det. Håper understellet på den nye modellen er av bedre kvalitet enn de gamle. Fjæring er det dårlig med, for babyen sin del. Men pen er den, lett og nett er den, det skal den ha. Om jeg noen gang skal ha Cam igjen, blir det kun pga utseende. Er egentlig mer trille enn ei vogn, om jeg skal være dønn ærlig.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89554

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Det tror jeg var akkurat det jeg trengte å høre, Empa, alt det der har jo vært mitt inntrykk. Men den ER lekker og snerten da.. Sukk.
Jeg er rett og slett veldig usikker på hva vi skal gjøre, tror ikke vi får Prestigen i bagasjerommet, og da får vi vel neppe inn Go heller. Hva i all verden gjør vi da!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89555

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Enig med Empa, den duger i by og på senter. Prøvde å trille tur med den første utgaven jeg hadde, funka dååårlig -dro til den ene siden og ungen rista oppi bagen ;) Kjøpte vinterhjul til den for å se om det ble bedre, men neida -enda værre med de syns jeg... Så for meg er dette den optimale shopping vognen, står fast i bilen og skal vi gå tur bruker vi arbeidshesten vår: simo duo :)
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89556

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jeg skal bare ha den til by og senter da, jeg har jo Prestigen.
Men jeg triller mye i by, brosten, fortauskanter osv, så det er jo greit om den er tålelig ok å trille uansett. Og å bli trillet i, ikke minst :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89559

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
MHMHV skrev:
Jeg skal bare ha den til by og senter da, jeg har jo Prestigen.
Men jeg triller mye i by, brosten, fortauskanter osv, så det er jo greit om den er tålelig ok å trille uansett. Og å bli trillet i, ikke minst :)

Jeg triller også mye i by, synes den funker supert til det! Go for it ;)
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89564

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
*
Siste endring: 10 år 8 måneder siden av ***.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89566

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Tror du jeg er så grunn at det bare er farge og utseende som gjør det, altså? :humre: Så godt du kjenner meg, jeg føler meg gjennomskuet :knegg:

Har vært inne på tanken med en Bee ja, satt og så på den på kopbarnvagn her om dagen. Har du trillet en Bee noen gang? Den er jo liten nok til å duge ved siden av Prestigen (som vi ikke får i bagasjerommet :( ). Men jeg har omtrent bare så vidt sett Bee på avstand irl, og aldri sett den der cocoonen.

Irriterer meg at de endret designet på den, likte den første utgaven bedre, men det får vel være grenser til utseendefiksert ;) Og den lilla kalesjen gjør nok susen ja ;) Jade skal jeg sjekke ut!

Må få tatt en tur på BH eller Babyshop rett og slett!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89567

  • Emmeline
  • Emmeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 181
  • Takk er mottatt 2
Hadde kalesjen på Bee vært bedre og det hadde bært bumperbar til den så hadde nok jeg valgt den og. Men kalesjen er liksom så rart utformet at den ikke dekker for sola.. :-/ også syns jeg trilleturer bumperbar funker dårlig til de større barna.
Har hatt vogndilla siden jeg begynte å leke med dukkevogner =)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89568

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Jeg har hatt bee to ganger (dog den gamle utgaven). Likte den godt, knallgod å trille og utrolig snerten :) Men kjøp en softbag til den fremfor cocoonen, den er bitteliten. Jeg vet at teutonias softbag passer perfekt ;)
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89569

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Babyzen yoyo virker som et fint alternativ til Bee.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89570

  • Emmeline
  • Emmeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 181
  • Takk er mottatt 2
Empa skrev:
Babyzen yoyo virker som et fint alternativ til Bee.

Men den kan vel ikke legges flat, ei heller snus. Vil ikke kalle de i samme klasse egentlig, den er mer som zapp..
Har hatt vogndilla siden jeg begynte å leke med dukkevogner =)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89572

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Babyzen ser veldig fin ut, men den vogna/trillen jeg går for ved siden av Prestigen må være vendbar og flat nok til nyfødt, så den utgår vel :)

Jeg har hundre tanker i hodet nå, er totalforvirret. Tror jeg må starte en ny tråd for å få orden på det, det er tydeligvis mange her inne som kjenner godt både Cam og Bee og Go, så det er jo strålende :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89593

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hva med easywalker june, om den har kommet??? var ikke den både det ene og det andre???:humre:

Bee ar grei nok mener jeg å huske at jeg synes, men mener jeg synes den var veldig plastikk.....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89594

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
June er stygg som juling :sparke:
Og ikke vendbar heller ;)

Men gooooodt å se deg her igjen :D

Du hadde den første utgaven av Bee?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89596

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
denne minner litt om June, gjør den ikke? www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse...de=33998453&kwUnica=

Bare at den er vendbar!
Men ikke for meg uansett, det står nok fortsatt mellom Go, Cam og Bee. Vanskelig, altså!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89599

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
June er vendbar jo, men den er stygg og jeg likte den ikke spesielt godt når jeg prøvde den...
Vedlegg:
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Siste endring: 11 år 3 måneder siden av Tone.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89602

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Åh, det har jeg ikke fått med meg!
Jaja, den er fortsatt stygg som juling, og dermed uaktuell :humre:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89607

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
haha, vi får se da Mhmhv ;) Mener å huske det har vært MYE som har vært uaktuelt opp igjennom årene :knegg:

Japp, innom på en liten gjesteopptreden her i dag, godt og se det er liv her (uten meg.. :cry:)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89614

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Mener du at prinsippene mine er svake og falleferdige?? :knegg:
Eller nei, jeg er åpen for å endre meninger og prøve nye ting, det må da være positivt :humre:

Håper du gjesteopptrer litt oftere, man kan alltids både mimre bakover og planlegge fremover (ikke flere barn, sier du kanskje? Da planlegger du for barnebarn i stedet :laugh: )
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89620

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
city select er en fin vogn, vi har tyvlånt den ;) Som søskevogn :knegg: Et vennepar av oss har den :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89633

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Også kommer den i lilla, det må da være grunn nok i seg selv til å kjøpe den :plystrer:
Nei, jeg er nok litt for pingle til å kjøpe vogner jeg ikke kjenner noe til eller ikke kjenner merket så godt på heller..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89635

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Den er fin i lilla, men lillaen er litt tam på en måte synes jeg. MEn det er jo en fordel for mange :knegg:

Vogna er veldig snerten, og jeg er helt sikker på at skulle jeg hatt to tette (det har ikke du MHMHV) så ville jeg hatt denne vogna. Passer i prampack også, for som evt skulle tenke på det.

Negativt er at det er teleskophåndtak, minner litt om buggisen sitt, og ikke sånn overvettes godtå holde i, synes jeg. De blir litt rare inne i hånda i det de ikke er runde men "rektangulære", om noen forstår hva jeg mener :sparke:

Den er grei nok på skogsveger, men den blir lang med to seter på... Så litt tung over kanter og slik... Ikke samme fjæring som go ... ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89644

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Bidrar litt, jeg har prøvd city selct i butikk med barn oppi. Likte den ikke så veldig godt, syns den ble litt tung og bælete selv med bare en sittedel på. Så hadde ikke valgt den om jeg ikke hadde hatt to. Hadde jeg derimot måttet ha en dobbel vogn hadde den vært med i vurderingen, men sikkert tapt mot donkey :knegg:

Hva med den nye til babyjogger da city versa? Den var mye bedre å trille syns jeg...
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89647

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
city versa??? Hvem er det igjen Inn på GOOGLE ASAP....

Og enig, city selekt hadde nok tapt mot donkey (haha, hvorfor måtte emmaljunga bruke donkey???) :dåne:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89648

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Søren, City Versa... Urk... Den fikk jeg lyst på :dåne:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89657

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Spentsmurf skrev:
Søren, City Versa... Urk... Den fikk jeg lyst på :dåne:[/]

Ja den er veldig spennede:

barnvagnsblogg.blogspot.no/2012/08/babyj...ger-cm.html?m=0#more
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 3 måneder siden #89662

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ser absolut tikke dum ut, nei! Og sikkert relativt rimelig også..
Men hvorfor, O HVORFOR kan ikke flere produsenter tenke i litt mer stilrene baner??
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 2 måneder siden #89689

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Rimelig?! Den kostet rundt 5000 hos Kopbarnvagn...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 2 måneder siden #89693

  • Emmeline
  • Emmeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 181
  • Takk er mottatt 2
Kalesjen på city versa er jo så lav, den er stiv og har et helt merkelig tyngdepunkt den også. Syns og det er mye plast på vognen... :-P
Har hatt vogndilla siden jeg begynte å leke med dukkevogner =)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 2 måneder siden #89694

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Spentsmurf skrev:
Rimelig?! Den kostet rundt 5000 hos Kopbarnvagn...

Den ser litt billig ut :sparke:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan ikke buggisen bare få seg litt 11 år 2 måneder siden #89698

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det er en helt annen sak :humre: men jeg har aldri sett vognen irl, jeg hadde ikke tenkt over den før Tone nevnte den her nå :) Men blir ikke en trille til 5000 på oss denne gangen, tror jeg ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.345 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!