Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Har testet BOB Revolution SE
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Har testet BOB Revolution SE

Har testet BOB Revolution SE 11 år 8 måneder siden #88768

  • Hjemmemamma
  • Hjemmemamma's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 44
  • Takk er mottatt 1
Da har jeg testet ut denne i en uke:

biteringen.no/produkter2/barnevogner/typ...inkludert-regntrekk/

www.bobgear.com/revolutionSE/black

Min søster har nemlig vognen, men siden jenten hennes er 3,5 år bruker de ikke så mye vogn lenger. Dessuten har de en parplytrille liggende som de også kan bruke. Så da har jeg fått lånt vognen litt.

Syns denne her fortjener litt skryt jeg altså! For dette er en knall god vogn!

Nå er det riktignok 5 år siden jeg hadde Mountain Buggy (har kun testet den ut i butikken i ettertid), men for å sammenligne så har BOB bedre fjæring og større bakhjul, den er derfor veldig god i terreng og kan brukes som joggevogn. Den er også veldig stabil, den velter virkelig IKKE! Kan henge tung veske og flere poser på styret (har slike shopping kroker), men tippe gjør den ikke, selv ikke når vognen er tom. Jeg tror virkelig ikke MB er sååå stabil, er den det?

Denne har også en utrolig god regulerbar kalesje, som skjermer godt for sol. MB har jo forbedret sin kalesje, men syns likevel BOB sin er enda bedre. BOB er også mye mindre sammenlagt enn MB og ikke minst veldig enkel å legge sammen!

Nå er jo Mountain Buggy en veldig stilig og elegant vogn sånn utseende messig, men BOB er nå jamen meg kul den også. Det posetive med MB er kanskje at liggestillingen er hakket flatere enn i BOB, men vet ikke hvor viktig det egentlig er jeg?

Flere som har denne vognen? Den er veldig populær i USA forresten.
Siste endring: 11 år 8 måneder siden av Hjemmemamma.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.676 sekunder