Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Koelstra Latinique/mambo
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Koelstra Latinique/mambo

Koelstra Latinique/mambo 11 år 7 måneder siden #88764

Hei :)

Noen her som har denne vogna, eller som har erfaring med den?! Jeg synes den ser utrolig praktisk ut :) Har vært å sett på den i dag, og den er jo rett og slett vakker ;) Forstod det slik på selgeren at det var ny bag fra i år. Er det noen som har erfaring med den gamle bagen? Den nye er visst ca 80 cm lang, hvor lang er den eldre modellen? Dere som har hatt vogna, hvor lenge kunne dere bruke bagen? Fortell gjerne alt dere vet om vognen! Blir superglad hvis dere legger ut bilder!! :-) :-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Koelstra Latinique/mambo 11 år 7 måneder siden #88769

  • Hjemmemamma
  • Hjemmemamma's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 44
  • Takk er mottatt 1
Lurer på det samme!

Jeg har ikke prøvd vognen, men sett på den i butikken og lest litt om den. Virker som om folk er fornøyde, men sitttedelen er liten så den varer ikke ut vognperioden. Det gjør riktignok ikke meg noe for på slutten bruker man jo bare en trille uansett, vi har jo alt en brio race vi.

Jeg har lyst på en trehjuling så har lurt på både BOB revolution og Mountain Buggy som begge er kjempe gode vogner, men ingen av dem er jo vendbare. Så kanskje jeg burde gå for Koelstra i stedet? Men er den like god å trille? Og går det an å ha freerider søskensykkel på koelstra? Hmmm...

Håper på svar!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: mammaen til ina

Sv: Koelstra Latinique/mambo 11 år 7 måneder siden #88772

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg har en venninne som har Mambo nå, og Maybeme her inne hadde Latinique til sine små :) Min venninnes sønn er 1 mnd, men hun er veldig fornøyd :) Og babyen har GOD plass,men det skulle bare mangle også ;)

Sportsdelen er nok litt kort, men den holder nok til ungen er minst 2, og da er det jo begrenset hva man triller, og :sparke: om dere er her inne før dere får babyen er vel sjansen minimal for at dere har den vogna dere sikler på nå når ungen er 2 uansett :blush:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: mammaen til ina

Sv: Koelstra Latinique/mambo 11 år 7 måneder siden #88776

Hihi, det spørs om vogna varer så lenge ja :whistle: Nå har jeg kjøpt meg!! :jippi: :jippi: Håper jeg blir fornøyd med den, og at jeg blir kvitt den når jeg blir lei ;) Har inntrykk av at den er litt tungsolgt....
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Koelstra Latinique/mambo 11 år 7 måneder siden #88789

Nå har jeg fått vogna, og er superfornøyd!! Den er så fiiiiiiiiin :glis: :glis: :glis:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Koelstra Latinique/mambo 11 år 7 måneder siden #88794

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Gratulerer så mye! :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Koelstra Latinique/mambo 11 år 7 måneder siden #88795

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Gratulerer med vogna, håper dere blir like fornøyd som vi har vært. Minstemann her er straks 2 og vi kjøpte Babyjogger City mini GT i tillegg i sommer, og nå har vi kun brukt den i det siste. Likevel har jeg ikke helt klart å bestemme meg for om vi skal kvitte oss med Koelstraen, for jeg er jo så glad i den... Hvilken farge har du kjøpt?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Koelstra Latinique/mambo 11 år 7 måneder siden #88800

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
Gratulerer med ny vogn. :)
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Koelstra Latinique/mambo 11 år 7 måneder siden #88856

Jeg har kjøpt svart B) Ikke så spennende i fargevalget nei, får friske opp med fargerikt tilbehør :-) Jeg har city mini (ikke gt da :() etter minstemann, den blir nok "bilvogn", kommer ikke til å kvitte meg med den nei!! :D
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.590 sekunder