Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Et lite spørsmål ang. OTH Urban Jungle søskenvogn.
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Et lite spørsmål ang. OTH Urban Jungle søskenvogn.

Et lite spørsmål ang. OTH Urban Jungle søskenvogn. 11 år 8 måneder siden #88649

  • tonjeet
  • tonjeet's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 2
Hei! Har sett det er så mange vogn-eksperter her, så tenkte jeg kunne spørre dere om noen spørsmål :)

Jeg har fått en gammel OTH urban jungle tvillingvogn. Er usikker på hvor gammel den er. Men tenkte å sende serienr. til produsenten(?) og høre om de kan finne ut årsmodellen. Jeg skal bruke den til en på 2 år og en baby.

Så det jeg lurte på er - passer alle OTH bagger til alle OTH vogner? Eller er det forskjell fra årsmodell, søsken/enkeltvogn ol.? Og kan man i det heletatt feste bag på alle søskenvognene? Og hvordan er det de festes egentlig?

Det ble litt mange spørsmål men, var plutselig mye jeg lurte på :P Så håper det er noen der ute som er litt klokere enn meg :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Et lite spørsmål ang. OTH Urban Jungle søskenvogn. 11 år 8 måneder siden #88654

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
På oth/mb er det vel en bag som passer til singelvogna og en til søskenvogna, er det ikke det? eller tar jeg HELT feil her nå?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Et lite spørsmål ang. OTH Urban Jungle søskenvogn. 11 år 8 måneder siden #88666

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Jo, det er en smal bag som passer på dobbeltvognen og en noe bredere bag som passer på singel-utgaven. Men så er det og bager til Swift. Hvilke mål de har, det aner jeg ikke.

Det skal iallefall være mulig å bruke bag fra 2009 på de nyeste understellene. Eldre enn det vet jeg rett og slett ikke.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Et lite spørsmål ang. OTH Urban Jungle søskenvogn. 11 år 8 måneder siden #88669

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg vet at de gamle oth hadde ulike bager ja, og om de nye fra mb passer på oth vil jeg bare anta at de gjør, men ingen garanti dessverre :(
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Et lite spørsmål ang. OTH Urban Jungle søskenvogn. 11 år 8 måneder siden #88673

  • tonjeet
  • tonjeet's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 2
Tusen takk for svar! Da får jeg prøve å finne ut årsmodellen først, så kunne det hende de i butikken kunne få tak i bag til den da! :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Et lite spørsmål ang. OTH Urban Jungle søskenvogn. 11 år 7 måneder siden #88699

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Har pleid å selges mange fine bager på finn, bare så du vet :-) Fine og lite brukt.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Et lite spørsmål ang. OTH Urban Jungle søskenvogn. 11 år 7 måneder siden #88729

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Jeg er ganske sikker på at de gamle og nye bagene og understellene går om hverandre. En venninne av meg kjøpte en brukt 2007 modell bag og den passet i hvertfall på hennes vogn (tror det er 2010 modell). Bagen har klips på hver side som klipses på understellet og singelbagen passer ikke på tvillingvognen, og motsatt.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Et lite spørsmål ang. OTH Urban Jungle søskenvogn. 11 år 7 måneder siden #88750

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Da husket jeg i alle fall det rett da , at bagene til dobbel og singelvogn er ulike;) Men jeg synes de gamle brede oth tvillingbagene var fine jeg. Men da er jo ikek vogna for søsken med ulik alder... Men det så så koseilg ut å ha tvillingene tett inntil hverandre... Om det er praktisk er nå en helt annen sak ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.733 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!