Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Hjeeelp!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hjeeelp!

Hjeeelp! 11 år 9 måneder siden #88635

  • Vimsa
  • Vimsa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 4
Klarer ikke å forsvare vognkjøpet ovenfor meg selv. Mannen min er med på alt, så det er jeg som er problemet.

Jeg så innmari fornøyd med vogna mi. Trenger ikke en til. Men så vil jeg ha en Bugaboo Bee. Eneste må vel være at det ikke går å feste ryggen i liggende stilling, han kan lett dra seg opp i sittende stilling når han skal sove. Det er det eneste jeg ikke liker med vogna. (Emmaljunga Cangaroo)

Har noen erfaringer med Bee? Hvordan er den på grus? Hva er negativt?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hjeeelp! 11 år 9 måneder siden #88636

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Bee er en super vogn. Eller, dvs trille. Ville ikke hatt den som vanlig vogn hvis det er det du tenker på? Iallefall ikke her i landet.

Var veldig fornøyd med Bee, hatt både den gamle (med tette hjul) og den nye. Likte best den gamle pga tettere kalesje. Men den nye er det mye enklere å bytte sitteretning på da. Trillemessig er det nokså like.
Stort pluss at den legges sammen i en del og har stor kurv under. Savnet litt støtte til bena når mini sovnet på tur, men det er det ikke så mange triller som har.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hjeeelp! 11 år 9 måneder siden #88641

  • betta
  • betta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 121
  • Takk er mottatt 1
Først må jeg bare si at trillekomforten på bee er myye bedre enn alle andre triller jeg har prøvd. Mannen var direkte sur når jeg solgte den, og ellers legger han seg vanligvis ikke opp i vognsjongleringene mine :laugh: I tillegg er håndtaket regulerbart, noe som heller ikke er så vanlig på triller.

Men så til minusene:
Kalesjen på den nye modellen dekker dårlig i liggende stilling, utfordrende når en er på ferie med små barn som fortsatt ligger endel.
Savnet fotstøtte etter hvert som han ble eldre
Litt mikkmakk å slå den sammen, iallfall når jeg sammenligner med BJ city mini som vi har nå
Syntes også ryggen var enten litt for tilbakelent eller litt for oppreist når barnet var snudd mot deg
Ellers savnet jeg bumper bar, men har hørt at chicco liteway sin passer til bee også...
Vognparken består av: Bugaboo Donkey, Stokke Scoot, Easywalker qtro, Baby Jogger City Mini og Emmaljunga City Cross (Tidligere vogner: Mountain Buggy Duet, Bugaboo Bee Plus, Simo Kombi, TFK Joggster X med Multi-X bag)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hjeeelp! 11 år 8 måneder siden #88644

  • Vimsa
  • Vimsa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 4
Takk begge to :)

Jeg tror vi ender opp med å kjøpe en brukt, hvis den ender opp ubrukt hjemme hos oss kan jeg jo bare selge den igjen. De holder seg jo veldig godt i pris!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hjeeelp! 11 år 8 måneder siden #88753

  • Vimsa
  • Vimsa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 4
Bee i hus! DEILIG vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hjeeelp! 11 år 8 måneder siden #88757

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Grattis!!

Veldig deilig vogn ja, har hatt den to ganger. Husker ikke helt hvorfor jeg solgte den første gangen -hmmm... Men husker jeg ikke likte at det ikke bar fotbrett og at den var litt knot å slå sammen.
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.703 sekunder