Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Bumbleride Indie vs Koelstra Mambo (Latinique?) vs Copenhagen Duo
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Bumbleride Indie vs Koelstra Mambo (Latinique?) vs Copenhagen Duo

Bumbleride Indie vs Koelstra Mambo (Latinique?) vs Copenhagen Duo 11 år 9 måneder siden #88598

Driver og titter på ny vogn til lillesøster kommer i september, og har kommet over tre vogner som alle er nye for meg: Bumbleride Indie, Koelstra Mambo (som er det samme som Latinique eller?) og Copenhagen Duo. Storebror på 2,5 hadde en Quinny 3xl som nå er blitt for sliten og nok blir barnehagevogn, i tillegg har vi en MacLaren trille som vi er godt fornøyd med til sitt bruk. Har tenkt at storebror stort sett greier seg med søskenbrett, og så kommer jeg til å bære babyen en del uansett så da kan han få sitte i vogna når han trenger - dermed går det greit med singelvogn.

Har vært godt fornøyd med manøvrerbarheten til en 3-hjuling så det vil jeg gjerne ha igjen. Vi må nesten ha duovogn siden vi ikke har mulighet for å ta med understellet inn. Videre er det jo fint med vendbar sittedel og mulighet for å kunne sette på Maxi-Cosi bilsetet, men ingen av delene er absolutte krav (særlig ikke bilseteadapter). Derimot vil jeg gjerne ha en vogn som er så lett som mulig og så liten som mulig når den er sammenslått (hvem vil vel ikke det?), og som er lett å slå sammen og felle ut (her skrytes det av Bumbleride hvertfall). Håndbremsen på Quinny'en brukte jeg ikke så mye, men jeg vil derimot ha en (fot-)brems som ikke setter seg så lett fast om vinteren! Og helst en romslig handlekurv som er lett tilgjengelig, i motsetning til Quinny. Har tenkt å bruke Odenwalder dunpose + lammeskinn når det blir kaldt, regner ikke med at det blir noe problem i noen av vognene. Ekstrautstyr i form av regntrekk/myggnett/solskjerming er alltids kjekt, men ikke noe jeg legger vekt på da vi har alle tre i universalvarianter.

Noen som har erfaring eller synspunkter med disse vognene, særlig sammenlikninger?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bumbleride Indie vs Koelstra Mambo (Latinique?) vs Copenhagen Duo 11 år 9 måneder siden #88602

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg ville gått for en Koelstra av de du nevner her :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bumbleride Indie vs Koelstra Mambo (Latinique?) vs Copenhagen Duo 11 år 8 måneder siden #88858

Koelstra!! :D
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bumbleride Indie vs Koelstra Mambo (Latinique?) vs Copenhagen Duo 11 år 8 måneder siden #88885

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
Indie eller Copenhagen.. :glis:
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bumbleride Indie vs Koelstra Mambo (Latinique?) vs Copenhagen Duo 11 år 8 måneder siden #88887

  • noblesse
  • noblesse's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 6
Har du kjøpt vogn?? Har akkurat fått min Mambo Daily i hus :) Men så viser det seg at jeg får arve ei vogn hos ei vennine, så og si ubrukt, så virderer nå å selge Koelstraen :) Grå
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bumbleride Indie vs Koelstra Mambo (Latinique?) vs Copenhagen Duo 11 år 7 måneder siden #88895

Har ikke kjøpt enda men har egentlig bestemt meg for Bumbleride... men takk for svar, lykke til med salget! :-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.614 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!