Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Bruktpris på BJ city mini?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Bruktpris på BJ city mini?

Bruktpris på BJ city mini? 11 år 9 måneder siden #88567

  • betta
  • betta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 121
  • Takk er mottatt 1
Har Qtro som sovevogn til storebror, City Cross til lillebror og akkurat fått MB Duet i hus som søskenvogn. Lurer derfor på å lette litt på vognparken og kvitte meg med city minien. Burde vel være riktig sesong for å få solgt den nå? Er det for spenstig å legge den ut på finn for 2000? Kom i hus på vårparten etter jeg solgte bee så er ikke mye brukt...
Vognparken består av: Bugaboo Donkey, Stokke Scoot, Easywalker qtro, Baby Jogger City Mini og Emmaljunga City Cross (Tidligere vogner: Mountain Buggy Duet, Bugaboo Bee Plus, Simo Kombi, TFK Joggster X med Multi-X bag)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bruktpris på BJ city mini? 11 år 9 måneder siden #88568

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Det kommer nok helt an på. Jeg fikk faktisk 2500 for min, men den hadde knapt vært i bruk. Hvilken farge har du? Og hva kjøpte du den til?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bruktpris på BJ city mini? 11 år 9 måneder siden #88569

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg har inntrykk av at de går unna på finn, men hvilken årsmodell og farge (og hvor mye brukt den er) spiller jo selvsagt inn :) Men den er vel kanskje ikke så mye brukt mtp antallet vogner du har ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bruktpris på BJ city mini? 11 år 9 måneder siden #88575

  • betta
  • betta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 121
  • Takk er mottatt 1
Importerte den fra USA, så hva jeg betalte står nok ikke helt i samsvar med hva jeg vil få i Norge ved salg :P Er en 2011 modell, crimson gray (rød/grå)
Og viser ikke mye antydning til bruk nei, har vel stort sett kun vært med på en ferietur i juni og noen turer innom kjøpesenteret ;)
Har vurdert å kjøpe bilstoladapter til den, så jeg kan bruke den litt til minsten som kommer snart men tror kanskje jeg heller kjøper en brukt zapp til det. Bilstoladpteret til BJ var forholdsvis dyrt, om det er eneste grunnen til å beholde trilla.
Vognparken består av: Bugaboo Donkey, Stokke Scoot, Easywalker qtro, Baby Jogger City Mini og Emmaljunga City Cross (Tidligere vogner: Mountain Buggy Duet, Bugaboo Bee Plus, Simo Kombi, TFK Joggster X med Multi-X bag)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bruktpris på BJ city mini? 11 år 9 måneder siden #88601

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hm... tror ikke jeg ville byttet city mini i zapp :sparke: Men det er meg da :S

og hva du ga spiller heller ingen rolle, men om du får 2 eler 2500 for dne er vanskelig å si... Men fikk du noen fra USA til å sende hit, og husker du hvem???? :blush:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bruktpris på BJ city mini? 11 år 9 måneder siden #88610

  • betta
  • betta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 121
  • Takk er mottatt 1
Bestilte den på Amazon og betalte norsk mva, men var på salg så fikk den for en slikk og ingenting. Vært mye salg på 2011 modellene i USA i det siste fordi 2012 har automatisk lås på låsestillingen. Noe jeg ikke savner i det hele tatt på den jeg har så betalte gladelig halv pris uten enn full pris med ;)
Vognparken består av: Bugaboo Donkey, Stokke Scoot, Easywalker qtro, Baby Jogger City Mini og Emmaljunga City Cross (Tidligere vogner: Mountain Buggy Duet, Bugaboo Bee Plus, Simo Kombi, TFK Joggster X med Multi-X bag)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.610 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!