Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Hurra, da har jeg skaffet meg Babyjogger City Mini GT!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hurra, da har jeg skaffet meg Babyjogger City Mini GT!

Hurra, da har jeg skaffet meg Babyjogger City Mini GT! 11 år 10 måneder siden #88477

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Omsider har jeg fått tak i herligheten, så nå kan jeg senke skuldrene litt. Godt at den er i hus før ferien starter. Har ikke fått testet den masse, bare trillet den fra butikken til bilen, men den virker selvsagt helt fantastisk, akkurat som forventet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hurra, da har jeg skaffet meg Babyjogger City Mini GT! 11 år 10 måneder siden #88478

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Grattis :blomster:

Håper du skriver litt mer om den når du har testet litt.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hurra, da har jeg skaffet meg Babyjogger City Mini GT! 11 år 10 måneder siden #88481

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Gratulerer så mye med ny vogn :blomster: venter i spenning på å få høre mer hva du syns om den etter hver som du får prøvt den skikkelig. Hadde jeg hatt en liten hadde jeg absolutt vurdert denne i og med at jeg er sååååå vanvittig fornøyd med city mini :glis: så jeg ser IKKE bort i fra at denne kommer i hus i neste babyrunde :sparke:

Er vi så helidige at vi får se bilder av det nye vidunderet?
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hurra, da har jeg skaffet meg Babyjogger City Mini GT! 11 år 10 måneder siden #88484

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
Grattis med ny vogn.. Fikk prøvetrillet den selv i går. Virker helt super.

Denne hadde definitivt kommet i hus om jeg hadd hatt mindre barn. :)
Så den med orange farge også, (Virket mere rød) Og den var skikkelig fin. Mye finere enn på bilder synes jeg. :D
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hurra, da har jeg skaffet meg Babyjogger City Mini GT! 11 år 10 måneder siden #88486

Gratulera med ny vogn!! :) Den har eg og lyst på.. :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hurra, da har jeg skaffet meg Babyjogger City Mini GT! 11 år 10 måneder siden #88489

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Jeg fikk trillet den litt på senteret i går, og den er helt fantastisk der iallefall. Så lett å manøvrere, snur på en tiøring og har plass til begge ungene. :p Og kalesjen fikk vi bruk for da det plutselig begynte å pøsregne da vi skulle ut i bilen. Satte pris på at det ikke var Koelstraen vi hadde da, men den får jo aldri være med på handletur stakkar.
Men de fleste vogner er jo gode inne på senter, så det var vel ikke den ultimate testen akkurat. ;)
Nå har gutta reist på hyttetur, jeg reiser på leir med jobben i morgen, så får ikke testet den mye mer de neste dagene heller.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hurra, da har jeg skaffet meg Babyjogger City Mini GT! 11 år 9 måneder siden #88543

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Åh... Heldige du! Jeg så dobbel city mini gt på ferie nå, og holdt på å gå i fistel :knegg:

Nydelig! Den MÅ hit. Punktum finale, eh, kanskje ikke den doble bare :humre:

Gratulerer så mye!

Og MTL: Velkommen innom :hug1:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hurra, da har jeg skaffet meg Babyjogger City Mini GT! 11 år 9 måneder siden #88659

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Grattis med ny vogn!!!

Jeg har ikke vært her på kjempelenge. Vogndilla har vært byttet ut med interiørdilla pga innredning av nyervervet hytte :-) Men nå skal søskenvogna selges og vi skal kjøpe en trille som er lett å ta med. Helst skulle den gått som håndbagasje på fly.

Kom akkurat over City Mini GT og synes den ser ideell ut! Men den går vel neppe som håndbagasje? Tips til andre triller som gjør det?

Hvor kjøpte du vogna di, Maybeme?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hurra, da har jeg skaffet meg Babyjogger City Mini GT! 11 år 9 måneder siden #88662

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det er vel veldig få triller som faktisk går som håndbaggasje, men abc take off skal vel gjøre det... og zapp (original)... :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hurra, da har jeg skaffet meg Babyjogger City Mini GT! 11 år 9 måneder siden #88665

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Den vanlige Zappen kan man risikere å ikke få som håndbagasje da den er større enn tillatte mål. Har ikke prøvd selv.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hurra, da har jeg skaffet meg Babyjogger City Mini GT! 11 år 9 måneder siden #88670

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Har hørt litt både og, så jeg personlig har aldri tatt sjansen på å drasse den med. ;) Men abc take off skal vistnok gå. Men den har jeg aldri sett ;) Mener å huske at mutsy sin spider også skulle gå :unsure:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hurra, da har jeg skaffet meg Babyjogger City Mini GT! 11 år 8 måneder siden #88693

  • betta
  • betta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 121
  • Takk er mottatt 1
Tror 4me fusion også skal gå som håndbagasje hos endel flyselskap men har ikke prøvd den selv.
Vognparken består av: Bugaboo Donkey, Stokke Scoot, Easywalker qtro, Baby Jogger City Mini og Emmaljunga City Cross (Tidligere vogner: Mountain Buggy Duet, Bugaboo Bee Plus, Simo Kombi, TFK Joggster X med Multi-X bag)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hurra, da har jeg skaffet meg Babyjogger City Mini GT! 11 år 8 måneder siden #88796

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Jeg kjøpte på Barnas Hus. Må bare si at jeg elsker denne vogna. Den har virkelig vært gull verdt i sommer og det var så deilig å ha en skikkelig vogn med på ferie. Har den mye oftere med på shopping enn Mila, for den er så utrolig god å trille. Enkel å manøvrere med en hånd og utrolig romslig. Hadde en 6-åring med vondt i foten i den på ferie, med lillebror på fanget, og den var fortsatt enkel å trille. Og kalesjen er bare helt fantastisk, så i dag solgte jeg solskjermen min. Trenger ikke slikt lengre nei!
Spørs om det kommer en Koelstra Latinque på markedet snart altså, den har ikke vært i bruk siden Babyjoggeren kom i hus. Må vurdere hva jeg kan legge den ut for da.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hurra, da har jeg skaffet meg Babyjogger City Mini GT! 11 år 8 måneder siden #88797

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Så en GT i dag i Sandvika. Kjempefin vogn!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hurra, da har jeg skaffet meg Babyjogger City Mini GT! 11 år 8 måneder siden #88805

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Jeg måtte innom en babybutikk i Sverige og se på skjønheten :) Liker denne mye bedre enn city mini.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.775 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!