Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten City Cross vs MB
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: City Cross vs MB

City Cross vs MB 11 år 10 måneder siden #88254

  • Vesla85
  • Vesla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 140
Hva ville dere valgt? Og hvorfor?

Og ser i den MB/OTH tråden lengre ned her, at dere mener de eldre MB modellene er mye bedre enn de nye. Hvorfor?

Noen som har MB 2011 mod og vil komme med erfaring? :) Går vel ikke an å ha ryggen i 90 graders vinkel, eller har det blitt bedre enn eldre modeller?

Ser MB har myggnett som kan festes med glidelås nå, genialt! Det hadde de ikke før :)

Jeg har City Cross nå, og har eid en MB 09 modell tidligere. Solgte MB til fordel for City cross. Men så er det den eeeevige vogndilla da..:/
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City Cross vs MB 11 år 10 måneder siden #88258

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
For min del vil det komme litt an på hvor gammel ungen er. Jeg har hatt både mb09 og cc10. Personlig likte jeg ingen av vognene helt 100%, men tror det kan være fordi jeg hadde hypet de så ekstremt opp i hodet mitt... :sparke: Om du ser på de nye mb så vil du nok lett se hva det er man ikke liker med de. Stoffet er blitt tynt og stivt, minner veldig om EW :blush:


Men hva med å teste ut noe helt annet da, siden du har hatt begge to ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City Cross vs MB 11 år 10 måneder siden #88261

  • Vesla85
  • Vesla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 140
Oh no, har stoffet på MB blitt stivt og tynt? Har ikke sett/tatt på de på lenge, kun sett på de på nettet.

Jeg elsker CC (dette er den andre jeg eier), så for min del skal det mye til å matche den vogna altså! :) Men som sagt, vogndilla... :P

Nei jeg får ta meg en tur på Barnas Hus å se på MB før jeg bestemmer meg for noe som helst da skjønner jeg :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City Cross vs MB 11 år 10 måneder siden #88262

  • Vesla85
  • Vesla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 140
Hvilken vogn vil du evt. anbefale da, Spentsmurf?

CC er den beste firhjulingen er min mening, så noe ny vogn med fire hjul blir ikke aktuelt. Der er CC best!! :P

To svingbare hjul er jeg heller ikke intr i. Må bli trehjuling isåfall :)
Jeg liker ikke utseende på TFK, greier ikke blir fortrolig med det.

Erfaring med Babyjogger City Elite?
Teutonia S3?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City Cross vs MB 11 år 10 måneder siden #88263

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Ellers kan du få kjøpe min nye 2009-modell? Den tipper ikke heller, sånn som de nye gjør.

Så forøvrig stor forskjell på stoffet i min og en ny jeg sammenliknet med. Tykkere og mykere på 2009. Og så skal de holde bedre på fargen. MB er hittil den beste 3-hjulingen jeg har prøvd. Og jeg har prøvd en hel del :knegg: Men har såååå lyst til å prøve Bumbleride før det er for sent. Og da har jeg ikke plass til begge vognene.

TFK har jeg prøvd å like. Virkelig. Hadde en for flere år siden, men syntes ikke den var god å trille sammenliknet med MB. Var noe med tyngdepunktet. Dessuten ble kalesjen alt for ruvende for min smak, ble helt borte bak vogna :knegg: Tittet igjen på en i går for jeg vurderte seriøst å gi den en sjangse igjen. Men nei. Håndtaket ble for langt ut bak, den var tyngre enn MB og det var litt småklønete å legge den sammen.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City Cross vs MB 11 år 10 måneder siden #88264

  • Vesla85
  • Vesla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 140
2009 modell har jeg hatt, så den vil jeg ikke ha igjen. Det jeg liker med den nye er kalesjen.

Men når dere sier at stoffet er mye tynnere, og vogna er enda smalere/velter, så blir det ikke aktuelt heller å bytte ut cc mot denne! :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City Cross vs MB 11 år 10 måneder siden #88265

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Tja, altså, jeg likte CC, men jeg likte ikke håndtaket. Enda jeg liker knekk håndtak, føler den ble litt sånn teit... Den var for lav til å ha i sånn "90gradersrettutknekk" hvor tinkafu'n hang pent... Altså, og så likte jeg ikke handlekurven, den ble en liten grussamler. Oki, våren var kanskje litt slem også :sparke: Så ble litt sånn skuffa, totaltsett. Men det er kanskje bare meg det er noe feil med...

MB synes jeg var god, helt klart. Jeg hadde 2009 mod. men den er den bredeste vogna vi har hatt tror jeg. Den er den enste vi måtte åpne begge dørene for å få ut. (har dobbel inngangsdør. Jeg synes likevel ikke den var helt optimal mtp sittestilling og justeringen på setet var klønete.

Den nyeeste modellen av Teutonia S3 er nydelig, synes jeg. Men jeg har hatt 08 mod. av teut. Veldig god vogn, men den er jo gedigen sammenslått... Synes jeg. Og så vingler den sånn bak i bilen, og da blir den jo ripete.... Men Teutonia er pene vogner (om vi ser bort fra standardvogna, og ser på fashin, men hvorfor de plastikk vinduene????)

TFK, sikkert en god vogn, men jeg klarer ikke bli helt enig med meg selv, og har aldri tatt sjansen på å kjøpe en. Kun en buggster, men det er jo en trille...

Jeg personlig er veldig nysgjerrig på baby jogger sine vogner, og hadde jeg fått solgt unna noe skulle jeg gladelig testet enten en elite eller en city mini gt... De har herlig kalesje! :)

Bumbleride indie kunne jeg også tenkt meg å teste. Og Koelstra er jo veldig fin, men litt som teutonia, for kort i ryggen til de litt større juniorutgavene (barna). :)

Easywalker Sky er også en vogn jeg nesten kun hører gode ord om. Så kanskje du kunne snust litt på en slik også?

Ellers må jeg si at jeg har vært fornøyd med GO, men nå blir denne bhg vogn hos oss :) Gode gamle Go er temmelig sliten etter å ha overlevd en drøss med konkurrenter...

Men av firhjulinger så har jeg igjen å teste en god mistral p og en av de nyere happy vognene...

Men jeg tror som sagt at etter å ha hatt mb09, vil du kanskje føle at de nye er en liten skuffelse.. Men hvem vet?!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City Cross vs MB 11 år 10 måneder siden #88268

  • Vesla85
  • Vesla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 140
Fy søren du er suveren Spentsmurf!! :tøff:

Joda, CC sin handlekurv er en liten grussamler. Pleier å støvsuge den ett par ganger i uka. Men jeg syns alle vogner med tett handlekurv, er grussamlere jeg da!?

Nei jeg likte heller ikke sittestillinga på MB. Husker junior ble sittende å dra seg opp etter bumperbaren, ettersom ryggen ikke hadde rett vinkel.

Er Teutonia liten/kort i ryggen? Jeg har store barn, så kan ikke ha ei vogn som har veldig smal/kort sittedel.
Jeg legger aldri sammen vognene mine,løfter de bare oppslått inn i bilen, så sammenlagt mtp riper så gjør ikke det noe. Vi har Toyota Hiace, så har plass til en hel vognstall bak i bilen :P
Hva du ikke likte med S3 da? Eller solgte du den kun fordi, ja... vogndilla? :P

Jeg kan ikke bytte til en ren fremovervendt vogn allerede nå. Junior er bare 4 mnd, så det blir ikke aktuelt før til neste vår isåfall. Men S3 er jo et alternativ. Syns du den var like god i begge trilleretninger?
Fortell meg alt du orker om den :D
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City Cross vs MB 11 år 10 måneder siden #88269

  • Vesla85
  • Vesla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 140
Leste litt Brukeromtaler om Spirit S3 nå, oioi... Ikke mye positiv lesing.

Herlighet denne vognjungelen gjør meg gaaaal! :P
Må vel starte med å ta meg en tur på Barnas Hus å prøve alt det de har ihvertfall :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City Cross vs MB 11 år 10 måneder siden #88270

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Husk at S3 fikk nytt og mer stabilt understell fra 2010 (eller var det 2009?). Så alt før det kan du se bort i fra.

Var kjempefornøyd med min S3 med bag. Kjempegod å trille og veldig stabil. Men da vi satte på sittedelen syntes jeg den ble litt åpen ettersom småtten ikke var så stor da. Og vinduene i fashion-kalesjen irriterte meg. Fikk uansett sol ned i øynene ved liggestilling. Så jeg ville nok i såfall ha sett på trend-utgavene var jeg deg. Så slipper du vinduene.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City Cross vs MB 11 år 10 måneder siden #88272

  • Emmeline
  • Emmeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 181
  • Takk er mottatt 2
De nyeste utgavene av Teutonia har og 2 cm lengre rygg og alle modellene utenom S3 skal ha 4 sittestillinger på ryggen og 3 på fotbrettet.
Har hatt vogndilla siden jeg begynte å leke med dukkevogner =)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City Cross vs MB 11 år 10 måneder siden #88273

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg har tro på nyeste S3, jeg hadde spirit 08 modell og var veldig fornøyd med denne. Det var før plastvinduer blant annet. Jeg er ganske sikker på at jeg har skrevet en brukeromtale på den her inne. Når det kommer til den nyeeste s3 (2010?) og nyere, så har de masse forbedringer og lengre rygg, og til en mnd gammel liten gullklump ville dette vært min foretrukne 3 hjuling. Vet du at du får den med lufthjul nå også?!?!?!

*sikle:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City Cross vs MB 11 år 10 måneder siden #88286

  • siljeeh
  • siljeeh's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 34
Jeg hadde MB 2011, og den var jo en drøm å trille! Men solgte den til fordel for CC, og det angrer jeg ikke på. Snuppa satt ikke så godt i MB, hun prøvde å dra seg framover, og med vinterpose syntes jeg at hun skled litt nedover. Jeg savnet også å ha henne vendt mot meg. Før hun ble et år var vogna veldig baktung i liggestilling, og jeg trodde ofte at den skulle vippe bakover når hun lå. Da hun ble eldre og vekten litt mer fordelt merket jeg ikke så mye til det lenger.

Jeg liker sittedelen til CC myyye bedre enn MB. Jeg liker at den er lunere, rettere rygg, vendbar, og at den har regulerbart fotbrett. Jeg synes også CC virker bedre å ligge i, fordi det ser ut som den har bedre plass og at snuppa ikke blir så "inneklemt" som MB.

Vi har teutonia spirit s3 08 som barnehagevogn, og den er helt håpløs å trille. Men den ser pen ut og jeg liker sittedelen :D Forbedringene på de nyere modellene høres jo lovende ut, særlig lufthjul :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City Cross vs MB 11 år 10 måneder siden #88288

  • Vesla85
  • Vesla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 140
Hadde en lynkjapp tur innom Barnas Hus igår. Fikk ikke studert så nye, siden jeg hadde en smågrinete baby på arma. Men titta kjapt over BJ City Elite, TFK og MB.
Og fikk ett annet inntrykk enn det jeg hadde på forhånd! babyjogger hadde ett gruuuusomt stoff syns jeg, "blankt, knirkete og tynt" syns jeg etter en kjapp titt. TFK liker jeg jo ikke, men den også var veldig blank i stoffet.
MB var faktisk mye bedre i stoffet enn det jeg trodde etter å lest litt erfaringer her inne :) Men fikk ikke trillet og prøvd noen av de da. Men ser jo problemet med MB og det at ryggen ikke kan settes heeelt opp :/

jeg får kose meg med CC jeg tror jeg. Jeg elsker jo vogna mi - og tørr virkelig ikke selge den før jeg evt har kjøpt ny og kan være sikker på at den nye er bedre enn CC, hehe...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City Cross vs MB 11 år 10 måneder siden #88289

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Det med ryggen på MB tror jeg bare er tilvenningsak. Mini her var jo litt stressa i starten etter å ha sittet veldig rett og fint i Ozone. Etter et par turer så har han skjønt at det går helt fint å sette seg litt tilbake.

Enig med deg ang stoffet på Babyjogger. Hadde city mini og synes den ble for glatt.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City Cross vs MB 11 år 10 måneder siden #88296

  • Vesla85
  • Vesla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 140
Men tilbake til Teutonia S3. Får man de nyeste modellene uten disse plastvinduene da? Eller?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City Cross vs MB 11 år 10 måneder siden #88297

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja, det er bare fashion-modellene som har vindu i kalesjen. Disse er veldig rene i stilen, og kommer kun i ensfarget. Har tidligere hatt de fineste kalesjene, etter min mening.
De har også en trend-kolleksjon, med mulighet for mer mønster og fargekombinasjoner, men de har også noen i denne kolleksjonen som er ensfarget eller iallefall tilnærmet ensfarget. Synes kalesjene på denne kolleksjonen ser bedre ut en tidligere, og de er uten vindu.

Fin oversikt av de ulike mønstrene og kolleksjonene på hjemmesiden :)

Har aldri vært noe Teutonia-fan, men med de nye forbedringene på S3 så skal de noe til å finne en vendbar trehjuling med de samme kvalitetene. Har selv hatt MB til mine, og eeeeeelsker den vognen men har virkelig savnet å ha barna mot meg - også på slutten av vognperioden- og det har alltid irritert meg at fotbrettet på MB ikke kan reguleres. Hvis det kommer flere babyer her hos oss så blir det nok en teutonia spirit som første vogn. Og heller bytte til en tfk eller MB om barnet vokser ut av den.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City Cross vs MB 11 år 10 måneder siden #88298

  • Vesla85
  • Vesla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 140
Gikk inn på hjemmesiden til teutonia nå, å da fant jeg masse info ja! Så var det å finne en trend vogn på finn.no da, kanskje ikke det enkleste.

Sammenligna S3 med Emmaljunga CC, og både vekt og størrelse var jo ganske så lik da, men mindre jeg har bomma fullstendig når jeg satt å sammenligna her :)
Siste endring: 11 år 10 måneder siden av Vesla85.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City Cross vs MB 11 år 10 måneder siden #88300

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Vil tro det stemmer bra at spirit S3 og CC er ganske like i vekt og størrelse ja :)

Er ikke så lett å finne nyeste modellen av s3 i trend farger på finn nei, og hvertfall ikke om du vil ha lufthjul. Jeg tror det var i 2010 de fleste endringene på s3 kom, uten at jeg skal si det helt sikkert, kanskje lettere å finne 2010 modell enn 2011 modell. Og lurer også på om ikke fashion-modellen i 2010 var uten vindu i kalesjen.

Lilleprinsen har ok priser på nye 2011-modell s3. hvis du tåler de vinduene (er jo evt. bare å henge teppe over selve kalesjen (og ikke åpningen!) når de skal sove. Er utrolig mange fine farger...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City Cross vs MB 11 år 10 måneder siden #88301

  • Vesla85
  • Vesla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 140
Men tilbake til MB og velting. Velter faktisk de nyeste modellene fortere? Opplevde aldri at min 09 velta. Og man skal jo IKKE ha stelleveska på styret, uansett egentlig!
Og selve vogna er jo ikke smalere, er det ikke bare felgene som er "felt inn", så de ikke stikker ut da? Gjør det vogna mer vinglete?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City Cross vs MB 11 år 10 måneder siden #88303

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg trodde det var vinduer på 2010 S3 også jeg, men det tør jeg ikke si for sikkert. Men har du sett på Koeelstra? De har snertne vogner (synes jeg da), som er vendbare...

Mener å ha lest at MB velter lettere nå, en kan være jeg blander skrekkelig nå :sparke:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City Cross vs MB 11 år 10 måneder siden #88310

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Koelstra mangler håndbrems og den ser ikke på langt nær så lun ut som s3 synes jeg.Så ser de utrolig små ut i sittedelen, men jeg har jo aldri målt så kanskje det bare er synsbedrag ;) Men de ser jo lettere og nettere ut :)

June slalom reverse har jo samme egenskapene som s3, og er samtidig 3-4 kg lettere. Men den ser litt klumpete ut :s

Godt mulig det er vinduer på s3 2010 også! Jeg kjenner ikke godt til s3 :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City Cross vs MB 11 år 10 måneder siden #88313

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
June er rett og slett bare ræl. Kjenner noen som har hatt den og tror ikke det var en positivting (i mine øyne) med den vogna, jo prisen! :knegg: Men bremsen sluttet å virke, kalesjen revnet (tålte ikke kulde), men kom på at den hadde en lun babybag... Men veldig klamt og ekkelt stoff...

Koelstra har ikke så små sittedeler som jeg har trodd. Et vennepar har nylig kjøpt denne og min 1,5 åring har fin plass :) Nå er ikke hun SÅ stor da, men som 1. sportsvogn før man kan gå for en som kun er vendt fra seg vil jeg mene denne er veldig god. Kalesjen var kanskje ikke det jeg tenkte mest på da vi testet den inne på stuegulvet... :sparke: Men Veldig mye positivt. POsen som hører til kneppes fast med knapper, så den ikke sklir, og stromtrekket/fotposen på bagen festes med glidlås ala cameleon. Så jeg synes dette var mye vogn for pengene :D Altså, jeg tror ikke sittedelen til Koelstra er så mye mindre enn S3 08, i alle fall :sparke:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Siste endring: 11 år 10 måneder siden av Spentsmurf.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City Cross vs MB 11 år 10 måneder siden #88322

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Dere tenker på Jane, ikke June, ikke sant? :humre:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City Cross vs MB 11 år 10 måneder siden #88327

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja, vi tenker på Jane. June har vel ikke kommet enda... har den???

Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City Cross vs MB 11 år 10 måneder siden #88334

  • Vesla85
  • Vesla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 140
Okei jenter! Da har jeg tatt ett valg!

City Cross blir ikke solgt med det første, det klarer jeg ikke!
Meeeen jeg har handla MB!

Var på Barnas Hus og plukka nærmest vogna fra hverandre idag! Studerte ALT, og prøvde alt! Og jeg må si jeg elsker den :)

I ettermiddag fikk jeg beskjed fra kopbarnvagn at MB i svart hadde kommet på lager igjen, så da var det bare å klikke seg inn å bestille vogn m/ utstyr! Weee!! Litt galskap, men har man vogndilla - så har man det :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City Cross vs MB 11 år 10 måneder siden #88337

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Grattis! Håper du blir like fornøyd med MB som jeg har vært, for den er genial.

Hva skjer egentlig med june? Det siste jeg leste var at den skulle komme i juni, men nå kan jeg ikke finne noe mer om den. Har noen av dere spurt på Barnas Hus eller Babyshop?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City Cross vs MB 11 år 10 måneder siden #88340

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Grattis!

Siste jeg hørte om June er juli. Sjekk på www.babyjungle.nl
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City Cross vs MB 11 år 10 måneder siden #88358

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
June har jeg gitt opp... Men gratulerer med kjøp da! Så spennende! :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.775 sekunder