Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Hvis dere skulle kjøpt ny vogn i dag, hva ville dere valgt?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hvis dere skulle kjøpt ny vogn i dag, hva ville dere valgt?

Hvis dere skulle kjøpt ny vogn i dag, hva ville dere valgt? 11 år 10 måneder siden #88180

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Rett og slett bare nysgjerrig :)

Jeg har i det siste hatt litt lyst til å prøve ut TFK igjen :dåne: Har jo prøvd den og syntes dengang den var alt for ruvende å gå bak. Så ville vel tro jeg mener det samme nå. Så det er sikkert billigere å kjøpe bøylen til MB`en min. Liker den veldig godt, men føler meg ikke klar til å ikke se/snakke med mini ennå når vi går tur.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvis dere skulle kjøpt ny vogn i dag, hva ville dere valgt? 11 år 10 måneder siden #88181

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Babyjogger City Mini GT skal jo jeg kjøpe, så får vel si den, hehe.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvis dere skulle kjøpt ny vogn i dag, hva ville dere valgt? 11 år 10 måneder siden #88183

  • Leelee
  • Leelee's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Leah & Mia
  • Innlegg: 62
  • Takk er mottatt 1
Bugaboo Donkey!

Har veldig lyst å prøve den jeg :jippi:
*Mountain Buggy Urban Jungle
*Emmaljunga City Cross
*Emmaljunga Scooter
*Easywalker Duo
*Quinny Zapp
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvis dere skulle kjøpt ny vogn i dag, hva ville dere valgt? 11 år 10 måneder siden #88185

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Ønsker meg en trille med maxicosi adapter. Vet ikke hvorfor for trenger det egentlig ikke, har jo adapter til min ozone -og bruker det masse... Men lysten er der allikevel,måtte blitt en city mini gt eller bee :)
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvis dere skulle kjøpt ny vogn i dag, hva ville dere valgt? 11 år 10 måneder siden #88188

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
TFK -lysten forsvant etter å ha parkert ved siden av en i dag. Blir bare mer og mer glad i min Ozone. Og selv om mini er 15 mnd synes både han og jeg at det er kjempekoselig å se hverandre når vi går tur :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvis dere skulle kjøpt ny vogn i dag, hva ville dere valgt? 11 år 10 måneder siden #88189

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Er ikke så lenge siden jeg kjøpte den vogna jeg har hatt lyst på lenge :jippi2: Brio Go :knegg: Så akkurat nå er det faktisk ingen vogner som jeg ikke har hjemme som jeg har lyst på :tullerdu:
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvis dere skulle kjøpt ny vogn i dag, hva ville dere valgt? 11 år 10 måneder siden #88191

  • Buggybuff
  • Buggybuff's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 67
  • Takk er mottatt 4
Jeg har lenge vært litt nysjgjerrig på Emm Cangaroo, så kjøpte den for noen mnd siden. ..og solgte igjen i forigårs. Så nå er den ferdig prøvd :knegg:

Har akkurat kjøpt en MB Urban Jungle nå - den har jeg også vært gira på en stund, men har inntil nå syntes snuppa var for liten til å sitte vendt fra meg. Fortsatt begeistra for denne! ..men har fått lyst på en -09 modell, hhehe :blush:

..men nå har jeg egentlig ingen vogner å være på jakt etter.. :sad2:

Velvel, melder seg nok snart et "behov" :rabla:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvis dere skulle kjøpt ny vogn i dag, hva ville dere valgt? 11 år 9 måneder siden #88287

  • siljeeh
  • siljeeh's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 34
Elsker city cross, så den ville jeg ikke byttet ut :D

Men skulle jeg kjøpt en helt ny nå hadde jeg kanskje solgt bugaboo og kjøpt brio go. Jeg var veldig skeptisk til utseendet i starten, men nå liker jeg den bare bedre og bedre. Og fjæringen ser jo helt suveren ut :D
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvis dere skulle kjøpt ny vogn i dag, hva ville dere valgt? 11 år 9 måneder siden #88292

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Skulle den være til en baby ville det vel kanskje blitt den nyeste modellen av teutonia spirit s3 med lufthjul, og så byttet den i en tfk joggster twist når ungen ble ca 1,5. Disse to vognene har jeg aldri fått prøvd.

Brio go og emmaljunga ozone ser også spennende ut :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvis dere skulle kjøpt ny vogn i dag, hva ville dere valgt? 11 år 9 måneder siden #88294

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
Hvis jeg skulle ha il baby så en emmaljunga edge i pink/black, skulle jeg hat il en større unge så babyjogger gt. :glis:

Åsså har jeg se to babymerc q7 nå, og du verden for en romslig bag. og nydelig mønster. Så er lit nysgjerrig på denne åsså. :p


Men hadde jeg skullet ha baby hadde nok vognstallen sartet med edge og ozone. så kunne jeg byttet på understellet etter hva jeg skal gjøre. :kokko:
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvis dere skulle kjøpt ny vogn i dag, hva ville dere valgt? 11 år 9 måneder siden #88295

  • Vesla85
  • Vesla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 140
Jeg klarer ikke slippe tanken på en MB 2012, så det hadde nok blitt det!
Fryktelig nysgjerrig på Teutonia Spirit S3 også!

Men jeg kommer ikke til å selge CC før jeg er sikker på at jeg finner noe som jeg er like fornøyd/ enda mer fornøyd med :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvis dere skulle kjøpt ny vogn i dag, hva ville dere valgt? 11 år 9 måneder siden #88305

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Oj, jeg har nettopp fått en Sitty og en Maclaren Techno XT (begge 2012 modeller)i hus, så jeg har jo i og for seg nettopp kjøpt ny vogn. Men jeg har lyst på en babyjogger city select også, selv om jeg vet den er alt for stiv for min smak... :sparke: Og så har jeg lyst på en EW sky, en Babyjogger City mini GT (tror den kan funke som hjemme vogn, mens Go er i bhg... f.eks)

Og så kunne jeg tenkt meg en 124 og så irriterer det meg litt at jeg ikke har fått testet en skikkelig buggis (men hver gang jeg tar i en så skjenner jeg hvorfor jeg aldri har fått gjort det, jeg liker ikke teleskophåndtak eller stive vogner :dåne: Men vi får se da......)

Men til en baby så ville jeg glatt valgt en mondial eller en trille med STOR bag akkurat nå :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvis dere skulle kjøpt ny vogn i dag, hva ville dere valgt? 11 år 9 måneder siden #88306

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Har du fått deg maclaren? Grattis. Jeg gleder meg til å høre hva du syns. Bilder?

Du er skikkelig på vognkjøret om dagen skjønner jeg :laugh: :laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvis dere skulle kjøpt ny vogn i dag, hva ville dere valgt? 11 år 9 måneder siden #88307

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Tja, det blir liksom ikke bedre dette her... men det nærmer seg jo slutten på vognperioden vår også, så må passe på ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvis dere skulle kjøpt ny vogn i dag, hva ville dere valgt? 11 år 9 måneder siden #88369

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Skulle jeg hatt baby nå ville det blitt Emmaljunga Mondial eller Edge duo med classic crome understell, eller Brio happy...og en Go, stokke eller TFK på si.... :D
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvis dere skulle kjøpt ny vogn i dag, hva ville dere valgt? 11 år 9 måneder siden #88381

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Tror stikkordet er ELLER jeg ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvis dere skulle kjøpt ny vogn i dag, hva ville dere valgt? 11 år 9 måneder siden #88418

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hehe! Klarer ikke velge bare en. Så det må bli eller :D
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.083 sekunder