Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Selge citybag og vogn/ sportsdel samlet eller hver for seg?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Selge citybag og vogn/ sportsdel samlet eller hver for seg?

Selge citybag og vogn/ sportsdel samlet eller hver for seg? 11 år 10 måneder siden #88144

  • Vesla85
  • Vesla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 140
Hei jenter, og nok en gang - takk for sist! :)

Nå er minstemann i huset blitt 3 mnd, og det er ikke så alt for lenge til sportsdelen til cc må plukkes frem. Babyen min vokser så fort! :(

Jeg kjøpte vogna brukt. Da var bagen brukt i 6 mnd, og sportsdelen er ubrukt. Jeg betalte 6000 kr inkl porto for den (inkl stelleveske, ekstra myggnett osv)

Ville dere solgt citybagen nå, eller lagt den unna og solgt alt samlet? Hva er det størst marked for?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Selge citybag og vogn/ sportsdel samlet eller hver for seg? 11 år 10 måneder siden #88154

  • Emmeline
  • Emmeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 181
  • Takk er mottatt 2
Jeg ville solgt den nå, for om du har planer om å vognen lenge så vil jo vognen være mye mer slitt enn bagen. Du får vel mer for den nå enn å vente i og med den blir jo eldre den og.
Har hatt vogndilla siden jeg begynte å leke med dukkevogner =)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Selge citybag og vogn/ sportsdel samlet eller hver for seg? 11 år 10 måneder siden #88155

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Godt spørsmål...! Jeg har planer om å selge citybagen når snuppa vokser ut av den. Men det ligger veldig mange sånne bager ute på finn, så vet ikke om det er så lett å selge de...
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Selge citybag og vogn/ sportsdel samlet eller hver for seg? 11 år 10 måneder siden #88171

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Hmm, vanskelig spørsmål. Jeg ville sikkert solgt samlet, for jeg er jo så lite glad i å selge vogner. :P Altså, glad i å få dem bort, men ikke prosessen. Jeg har jo bagen til Koelstraen liggende på loftet, kanskje jeg burde prøvd å få den unna? Tenkte å selge som pakke jeg... Men muligens ikke så lurt.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Selge citybag og vogn/ sportsdel samlet eller hver for seg? 11 år 10 måneder siden #88176

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg ville prøvd å lagt bagen ut for salg nå, om den ikke blir solgt til en pris du synes er ok hadde jeg ventet og solgt alt som pakke.
Er kjapt gjort å ta et bilde og skrive en liten annonse :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Selge citybag og vogn/ sportsdel samlet eller hver for seg? 11 år 10 måneder siden #88178

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Jeg ville også lagt den ut for salg nå, og får du ikke det du ønsker er det bare å vente.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Selge citybag og vogn/ sportsdel samlet eller hver for seg? 11 år 10 måneder siden #88195

  • Vesla85
  • Vesla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 140
La ut annonsen i går. To atk har vist interesse, men syns den er for dyr.
Jeg la den ut for 900 kr. Hun ene bydde meg 700 kr.
Skal jeg vente å se om jeg får 900, eller skal jeg bare få den avgårde?
De som ligger på finn nå skal de jo ha over 1000 kr for. Men kanskje det er derfor de ligger ute enda også da, fordi de er for dyre.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Selge citybag og vogn/ sportsdel samlet eller hver for seg? 11 år 10 måneder siden #88196

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Vanskelig,men jeg tror jeg ville ventet.... Eller blitt enig om 800 :sparke:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Selge citybag og vogn/ sportsdel samlet eller hver for seg? 11 år 10 måneder siden #88200

  • Vesla85
  • Vesla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 140
Ja veldig vanskelig! Vil jo bare få den avgårde, for nå står den bare her i stua. Men vil ikke "gi" den bort heller :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.597 sekunder