Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Sett prisen på June eller?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Sett prisen på June eller?

Sett prisen på June eller? 11 år 10 måneder siden #88128

  • Emmeline
  • Emmeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 181
  • Takk er mottatt 2
Ser at Babycare har lagt den ut på siden sin og de skal ha 5600,- for sportsvognen og 8100,- med bag. Vil du har sort understell må du ut med 200 kr mer. Syns den prisen var rimelig høy jeg altså, den skal iallefall være rimelig bra og en fullverdig vogn iallefall. Det er ikke mye man bør kunne sette fingeren på om man skal kjøpe seg en slikt som ekstra vogn...
Har hatt vogndilla siden jeg begynte å leke med dukkevogner =)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sett prisen på June eller? 11 år 10 måneder siden #88129

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Den var dyr, gitt! Og så synes jeg ikke den er så veldig fin heller, jeg :sparke:

Men litt spent på hvordan den er i forhold til Bee. Den er jo og ganske dyr til å være trille.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sett prisen på June eller? 11 år 10 måneder siden #88131

  • betta
  • betta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 121
  • Takk er mottatt 1
Er jo Bee den eventuelt konkurrerer med, men hjelpes, syntes det var stiv pris ja. Ikke aktuelt for meg å bruke så mye penger på en trille...
Og så er den jo forholdsvis tung i forhold til bee også.
Hm...spent på om den kommer for salg i USA eller om EW har trekt seg helt ut av markedet der borte. Mulig den må prøves neste gang vi drar bort om prisen er penere der borte.
Vognparken består av: Bugaboo Donkey, Stokke Scoot, Easywalker qtro, Baby Jogger City Mini og Emmaljunga City Cross (Tidligere vogner: Mountain Buggy Duet, Bugaboo Bee Plus, Simo Kombi, TFK Joggster X med Multi-X bag)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sett prisen på June eller? 11 år 10 måneder siden #88132

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Er det egentlig en trille da? Ser ut som en fullverdig vogn for meg. Men den var dyr hvis det er ment å være ekstravogn. Kan den fungere som eneste vogn er det jo ikke så ille. Siden den er så liten slipper man kanskje å ha reisetrille i tillegg?
Jeg liker ikke den typen håndtak, så alle vogne med det utgår hos meg. Like greit kanskje...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sett prisen på June eller? 11 år 10 måneder siden #88134

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Til den prisen MÅ det være en fullverdig barnevogn. De fleste syns prisen på BEE er avskrekkende, så kan den bare brukes som ekstravogn tror jeg ikke de får solgt så veldig mange. Noen som vet når den kommer?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sett prisen på June eller? 11 år 10 måneder siden #88135

  • Emmeline
  • Emmeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 181
  • Takk er mottatt 2
Står at den kommer i Juli. Den har jo ikke noe regulerbart fotbrett og ikke kan jeg se for meg at den lille kalesjen på sportsvognen egner seg for norske vintre. Men som en trille kan den jo funke. Heldigvis har den bumperbar da, eller det står iallefall at den skal ha det, selvom det tydeligvis ikke følger med. Er spent på å se denne altså =)
Har hatt vogndilla siden jeg begynte å leke med dukkevogner =)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sett prisen på June eller? 11 år 10 måneder siden #88136

  • krumeline
  • krumeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 111
  • Takk er mottatt 1
Gjenstår vel å se om den i det heletatt kommer da. Ikke mer enn en uke eller to siden jeg leste var at den helt sikkert skulle komme i mai.... så var det juni og nå ser jeg på babyjungle at det er tigjengelig fra juli..... har ventet på denne siden den helt sikkert skulle komme i august i fjor jeg da ;) Men altså; jeg tror nok den er ment som en fullverdig vogn, ikke bare en trille. Jeg reagerer også på dette med manglende fotbrett, liten kalesje og ikke minst synes jeg korgen under virker veldig liten, trang og spinkel. For meg med 3 barn på tur er en rommelig korg under nesten ett must. Jeg har ventet lenge i spenning på denne vognen, men jeg er redd den utgår for min del. Snuppa er nesten 1 år gammel om den nå kommer til sommeren og det er begrenset hvor lenge en fullverdig vogn blir brukt... tror GO kommer til å bli vognen vår denne gangen så får det bli en sitti eller race trille etterhvert tror jeg!

Regnet forresten på prisen fra babyjungle og kom til 5320 med dagens kurs så det er jo ikke akkurat allverden å spare!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sett prisen på June eller? 11 år 10 måneder siden #88139

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
Alt for dyrt... For min del kunne jeg ikke rukt den som en fullverdig vogn. Den er som en trille. :kokko:
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sett prisen på June eller? 11 år 10 måneder siden #88140

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Nå er vel den vognen ment som en fullverdig vogn, så sånn sett så er ikke prisen så ille. Er mange duovogner som ligger på den prisen i fullpris etterhvert. Særlig de fra kjente leverandører.

Om den egner seg som fullverdig vogn i Norge er jo et annet spørsmål, det kommer jo litt an på bruken. Den ser ikke særlig lun ut, men det er det jammen mange andre vogner som ikke har heller, og det samme gjelder ikke-regulerbart fotbrett. Mye som kan ordnes med regntrekk/vindtrekk, solskjerm osv

Men jeg tenker jo at Norge sikkert ikke er det markedet easywalker i utgangspunktet har som satsningsområde for vognen. Nedover i Europa og i USA vil den jo være en god og fullverdig vogn. Tenker at vi må ikke tro at alle vogner laget med tanke på oss ;)
Tenker f.eks på quinny buzz, som også har en ganske høy pris når den selges til fullpris og som også i utgangspunktet nok er ment som en fullverdig vogn. Den har de jo slitt VELDIG med å selge i Norge, det har vært mye rabatter på den her og kjenner ingen som har hatt den som hovedvogn (men mange som har hatt den som tilleggsvogn). nedover i europa har jeg derimot hørt at den var kjempepopulær, hadde solgt veldig bra i Nederland f.eks.

Så gjenstår det jo å se hvorvidt easywalker june blir en hit her hjemme eller ikke.

For de fleste i Norge vil nok kanskje ikke June tilfredstille alle kravene til en god og lun hovedvogn, og da blir den dyr om man kun skal ha den som trille. På den andre siden er den jo mye mer fullverdig enn f.eks buzz.

Blir spennende å se den irl! hvis den kommer da hehe :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sett prisen på June eller? 11 år 10 måneder siden #88141

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Kloke gode MLV :hug1:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.649 sekunder