Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten GT Safari/Instep eller Urban jungle?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: GT Safari/Instep eller Urban jungle?

GT Safari/Instep eller Urban jungle? 11 år 11 måneder siden #88039

  • Hjemmemamma
  • Hjemmemamma's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 44
  • Takk er mottatt 1
Tror kanskje jeg har lyst på trehjuling igjen, men klarer jo ikke å bestemme meg for hvilken. Har hatt instep før og syns egentlig den var ganske så god! Det eneste minuset var at den var så tilbakelendt i ryggen. Nå lurer jeg på om jeg skal satse på instep igjen pga. den gode prisen eller er det verdt å betale nesten dobbelt så mye for å få en urban jungle?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: GT Safari/Instep eller Urban jungle? 11 år 11 måneder siden #88040

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Jeg synes MB er veldig mye bedre enn den Instep-vogna jeg prøvde. Men mulig det er vane eller smak og behag ;)

Ps: Du kan jo få kjøpe min ubrukte MB til en grei pris? En 09-modell, den av skikkelig kvalitet og ikke Kinakvalitet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: GT Safari/Instep eller Urban jungle? 11 år 11 måneder siden #88042

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Gt safari er jo kjempe kort i ryggen og instep er billige plastikk vogner, så ingen av de. MB er fin den og god å trille, men den er så bred over bakhjula og blir altfor lang sammenlagt.... Hadde heller gått for en babyjogger city elite, tilbud på barnashus nå :)

Sånn, var jeg til hjelp? Hehe ;)
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: GT Safari/Instep eller Urban jungle? 11 år 11 måneder siden #88046

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
IKKE instep suburban ihvertfall det er ei skikkelig søppelvogn, ikke synes jeg gt-safari er verdt pengene heller... kopbarnvagn har fine priser på forskjellige babyjoggere www.kopbarnvagn.com/ ellers så kan du kjøpe tfk fra kiddies24.com (min kom seg på 3700 inkludert alt ;) )
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: GT Safari/Instep eller Urban jungle? 11 år 11 måneder siden #88076

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Har hatt begge. Vil anbefale urban jungle pga den har lengst rygg og best kalesje. Ingen av disse har derimot noen særlig god sittestilling for de litt større barna.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: GT Safari/Instep eller Urban jungle? 11 år 11 måneder siden #88079

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Er vel kanskje tfk som har den beste sittestillingen for de litt større barna?
Men jeg var strålende fornøyd med MB, aldri hatt problem med sittestilling og heller ikke lengde sammenlagt eller bredde mellom bakhjulene. SÅ bred er den da virkelig ikke.

Ser noen anbefaler babyjogger city elite, og den er jo fin, lett å legge sammen, god plass og kjempegod kalesje, men den er også en av de mest ustødige trehjulingene jeg har trillet, så om det ikke er endret nå (er noen år siden jeg prøvde den) så hadde jeg aldri helt klart å føle meg trygg på at den ikke kom til å tippe.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.617 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!