Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Finnes drømmevogna mi?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Finnes drømmevogna mi?

Finnes drømmevogna mi? 11 år 11 måneder siden #88023

  • Satelite
  • Satelite's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 23
Hei dere.

Jeg har blitt helt lost i en jungel full av vogner. Men problemet mitt er at jeg ikke finner det jeg vil ha.
Jeg har konkludert med at jeg må gi opp en av mine kriterier, og det er altså: Enten en vogn med 4 hjul, eller ikke å kunne ha barnet mot meg. Ser ikek ut til at jeg kan finne en trehjuling som kan ha sportsdelen mot meg?

Jeg ønsker nemlig følgende:

En god, stødig vogn, med 3 hjul (evt 2 svingbare, store forhjul)
Mulighet til å ha sportsdelen begge veier
Full liggestilling
Helst ikke blytung da det vil bli mye ut og inn av bil


Har sett på Bugaboo og Brio Go, men liker ikke utseende på disse vognene.. Brio Go ser helt sykt hard og plastikk-aktig ut, mens Bugabooen ser så åpen og litt spinkel ut- samtidig som bagdelen er så sykt lav-stakkars ryggen min...

Noen som kan hjelpe meg? Finnes drømmevogna mi, jeg har bare ikke sett den ennå?? :D


Av de jeg har sett på så ønsker jeg meg Emmaljunga Mondial eller TFK Joggster Twist, men ingen av vognene har altså alt det jeg ser etter :P Evig dilemma...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Finnes drømmevogna mi? 11 år 11 måneder siden #88024

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Hva med Emmaljunga Ozone da? Ganske lik som Bugaboo men veldig mye bedre fjæring og stabilt understell. Bagen kommer høyere. Hjulene foran klarer det meste. Har hatt min både i løssnø, på tur på en liten sti som endte i ingenting. Grus. Super å trille og barnet sitter veldig bra. Stor kurv under, stor siktedes som vil vare lenge.mog ikke minst, den er lett og tar ikke stor plass sammenlagt.

Jeg var lenge skeptisk og prøvde mange vogner først. Klart, den er kanskje ikke den peneste. Men alt annet er veldig bra. Ikke minst så trives småtten her veldig godt i den.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Finnes drømmevogna mi? 11 år 11 måneder siden #88025

  • Satelite
  • Satelite's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 23
Hei! Takk for svar, har ikke hørt om denne vognen - skal sjekke den ut!

Er den noe ala Nitro City? For den har jeg både hørt og sett mye negativt om.. Senest i forrige uke så jeg en dame i byen som ikke kom seg frem når det var et par cm med slapsesnø og måtte ha hjelp av en forbipasserende til å "ake" vogna over snøen... Upraktisk!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Finnes drømmevogna mi? 11 år 11 måneder siden #88026

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
Stemmer på ozone jeg også. :)

Men av trehjulinger til og ha begge veier så har du teutonia s3, quinny 3xl (skikkelig dritt vogn) , koelstra latinique er en 4hjuling, men ser ut som en 3 hjuling.. bebe comfort high trek, og sikkert et par til. :D

Men hva med tfk med multi x bagen? da kan du ha h*n vendt mot deg det første 1,5året som det ermest aktuelt og bruke en andre sportsdelen etter det? :D

Er ofte liten bag på andre 3 hjulinger desverre
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Finnes drømmevogna mi? 11 år 11 måneder siden #88028

  • Hjemmemamma
  • Hjemmemamma's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 44
  • Takk er mottatt 1
Hva med koelstra? De har en vendbar trehjuling.

Ellers må du nok gå for en vogn uten svingbare hjul om du vil ha en vendbar vogn hvor hjulene har litt størrelse på.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Finnes drømmevogna mi? 11 år 11 måneder siden #88029

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Koelstra selvfølgelig. :) Si ifra hvis du vil kjøpe min, hehe. Jeg er klar for noe nytt, men det er en super vogn.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Finnes drømmevogna mi? 11 år 11 måneder siden #88031

  • Satelite
  • Satelite's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 23
vogndilla85 skrev:



Men hva med tfk med multi x bagen? da kan du ha h*n vendt mot deg det første 1,5året som det ermest aktuelt og bruke en andre sportsdelen etter det? :D

Den tanken likte jeg godt! Må sjekke ut!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Finnes drømmevogna mi? 11 år 11 måneder siden #88032

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Abc design cobra er en vendbar lett trehjuling, den er billig også og ble best i test i forbrukerrådets test i fjor :)
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Finnes drømmevogna mi? 11 år 11 måneder siden #88034

  • Satelite
  • Satelite's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 23
Tone skrev:
Abc design cobra er en vendbar lett trehjuling, den er billig også og ble best i test i forbrukerrådets test i fjor :)

Den var ganske fin :) Vet du hvor de selger den i butikk? Vil gjerne se en vogn før jeg evt bestiller på nett :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Finnes drømmevogna mi? 11 år 11 måneder siden #88035

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Tja, det var det da. Vet at de har den på biteringen og flust. Men butikker er jeg litt usikker på, de hadde den på babyshop før og vet at rudo har hatt den. De jeg kjenner som har den har importert den fra Tyskland fra kiddies24.de.

Du får nesten Google lit å ringe litt rundt der du bor :)
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Finnes drømmevogna mi? 11 år 11 måneder siden #88043

  • Satelite
  • Satelite's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 23
Etter mye titting føler jeg nå at valget står mellom Emmaljunga Ozone, og TFK med multix bag (og vanlig bag... :p)

Noen som har en pro/con liste ved disse to?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Finnes drømmevogna mi? 11 år 11 måneder siden #88044

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Tja, jeg har bare hatt en TFK for lenge siden. Den levde under en uke hos meg. Ozone har jeg hatt et halvt år og er fortsatt like fornøyd med :)

TFK er ganske ruvende å gå bak. Samt at den veier 3,5 kg mer enn Ozone .Og jeg er ikke så fan av å regulere rygg med glidelåser. MultiX bag har jeg sett på og vurdert men likte ikke helt utseendet oghvordan den skulle virke etterhvert når man skulle bruke den som sittedelen. Så rett og slett litt liten ut. Men som sagt, jeg har ikke brukt den selv.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Finnes drømmevogna mi? 11 år 11 måneder siden #88045

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Multi x bagen er jo gørr stygg, hverken fugl eller fisk liksom.... Synes generellt at tfk vognene er stygge jeg da :(

Men ozone er jo nydelig!!! Ikke begynt å bruke min enda, men den virker knall god det lille jeg har prøvd den, og for meg som bor på landet har vekt mye å si. Tar den jo ut å inn av bil hver dag:)
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Finnes drømmevogna mi? 11 år 11 måneder siden #88047

  • Satelite
  • Satelite's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 23
Hehe, jeg har alltid likt utseende på TFK'en- spesielt med bagen! :D Altså den vanlige bagen.. Derfor jeg tenkte å eventuelt kjøpe den vanlige og multi x bagen så jeg slipper å bruke multi x bagen til bag og bare til å sitte i :D Fant ut at dette blir veldig billig ved importering fra Tyskland... =) Billigere enn Emmaljunga i Norge med Citybag...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Finnes drømmevogna mi? 11 år 11 måneder siden #88048

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Fra kiddies24 da eller? Nei man ka. Ikke kjøpe emmaljunga i Norge, det gjør man i Sverige ;)
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Finnes drømmevogna mi? 11 år 11 måneder siden #88049

  • Satelite
  • Satelite's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 23
Blir vel dyrere å reise til sverige å kjøpe, enn å kjøpe i Norge når man ikke bor ved grensa dessverre :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Finnes drømmevogna mi? 11 år 11 måneder siden #88050

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Men multiX-bagen er kortere enn den vanlige bagen. Så jeg får det liksom ikke helt til å stemme at den skal kunne brukes så lenge som man gjerne vil ha barnet bakovervendt. Greit nok at den kan sittes i kanskje, men om barnet sovner, så ser det så trangt ut å legge ned. Er den ikke under 80cm lang da? Og så mener jeg å huske at den hadde noe dill nederst ved bena som gjorde at det ble ennå litt mindre plass. Fikk den demonstrert på Babyshop for en stund siden, men husker selvsagt ikke alt nå.

Det finnes sikkert pent brukte Ozoner på finn?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Finnes drømmevogna mi? 11 år 11 måneder siden #88051

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Multi-x bagen taaler jo ikke mer enn 13 kg sittende, og 9 kg liggende, saa jeg er skeptisk til denne, i tillegg til atjeg ikke liker TFK da :sparke: Koelstra ser ut til vaere en super vogn, s jeg ville nok sett litt ekstra paa denne :)


(kan noen fortelle meg hva som skjer med tastaturet mitt paa denne siden???? urk :knegg:)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Finnes drømmevogna mi? 11 år 10 måneder siden #88056

  • Satelite
  • Satelite's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 23
Plusle skrev:
Det finnes sikkert pent brukte Ozoner på finn?

Fant kun en Ozone på finn når jeg sjekka igår, så ser ikke ut som de er i så stort omløp i Norge... Men må sjekke litt nå og da fremover :) Er ikke noe hastverk ennå, heldigvis!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Finnes drømmevogna mi? 11 år 10 måneder siden #88075

  • betta
  • betta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 121
  • Takk er mottatt 1
Jeg gikk for tfk med multi-x bag til førstemann fordi pga akkurat det at jeg ikke ville ha ungen fremovervendt som 6 mnd gammel når han hadde vokst ut av baggen. Multi-x-en varte sånn omtrent akkurat 2 uker hos oss, likte den ikke i det hele tatt, liten, upraktisk og lite lun. I tillegg syntes jeg ikke tfk vogna var særlig god å trille heller, men det er vel en smakssak.
Løsninga hos oss ble å selge tfk-en og kjøpe en brukt emmaljunga city cross når han var ca 5 mnd, den hadde vi til han var passert året, da vi solgte den igjen og kjøpte en easywalker qtro (fremovervendt og fantastisk å trille)
Vi regner med å bruke qtro-en til nestemann også, men å kjøpe en brukt city cross igjen å bruke fra 6 mnd-12 mnd ca når jeg gjerne vil ha ungen mot meg. Taper ikke noe på det, city cross holder seg så godt i bruktverdi.
Vognparken består av: Bugaboo Donkey, Stokke Scoot, Easywalker qtro, Baby Jogger City Mini og Emmaljunga City Cross (Tidligere vogner: Mountain Buggy Duet, Bugaboo Bee Plus, Simo Kombi, TFK Joggster X med Multi-X bag)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Finnes drømmevogna mi? 11 år 10 måneder siden #88080

  • Buggybuff
  • Buggybuff's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 67
  • Takk er mottatt 4
Ozone er en super vogn - anbefales! Har nettopp hatt med min på ferie, noe som innebar mye inn og ut av bil ++ Den er såå lett og tar relativt liten plass. Nydelig å trille er den jo også :) MEN, synes definitvt denne vognen egner seg best som byvogn iom at forhjulene er ganske små. Har prøvd meg på skogssti/ulendt terreng med min og det er ikke optimalt for å si det sånn :ohmy: På grus o.l er den ok. Til lange turer i skog og mark bruker jeg min Edge.

Dine kriterier oppfylles kanskje best av Koelstra Latinique eller? Har null erfaring med denne selv, men den ser jo ganske så bra ut!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Finnes drømmevogna mi? 11 år 10 måneder siden #88120

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg er spent på hva du tenker etter å ha lest denne tråden, men jeg stemmer fremdeles for Koelstra, den er veldig fin. En venninne har nettopp bestilt fra Nederland, og den var knallfin! Eneste var at stoffet kanskej var litt tynt, sammenlignet med Emmaljunga. Det var som på Ew, synes jeg. Men lun og god vogn med masse herlig tilleggsutstyr. Ja en veldig bra vogn! Og den bagen, så praktisk at man kan feste trekket med glidlås! Og posen som kneppes inn i sportsdelen, AI LAIK!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Finnes drømmevogna mi? 11 år 10 måneder siden #88184

  • Satelite
  • Satelite's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 23
Hei! Har hatt vognkjøpet litt på vent, pga noen andre uvendede utgifter, derfor jeg ikke har vært noe særlig her inne.

Må si at jeg synes dette er utrolig vanskelig.. Det er ett dyrt kjøp, og jeg er redd for å bli missfornøyd slik at jeg må bytte den ut. Men jeg har veldig fått øynene opp for Ozone. Synes den er super. Men jeg kunne egentlig ønske meg en vanlig 4hjuling i tillegg, til de dagene det er mye snø, og hvis vi skal i ulent terreng- det er grus i hele gaten vi bor i, og ser for meg Ozone må være ett helvette her.. hehe.

Jeg er ekstremt usikker- jeg elsker fremdeles TFK (evt mountain buggy) men synes det er trist å måtte "gi opp" å ha barnet mot meg.

Optimalt vil jeg egentlig ha en TFK fra fødsel til barnet vil sitte i sporsdel, for så å ha sportsdel fra Ozone til ungen er ca 1 år, for så å ha TFK'en igjen når det er greit at ungen sitter fra meg..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Finnes drømmevogna mi? 11 år 10 måneder siden #88186

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Har hørt rykter om at det skal komme vinterhjul til ozone, altså litt større faste fremhjul. Da blir den jo perfekt :)

Men vet ikke når de kommer til Norge da....?


www.babyexperten.se/nyheter/vinterhjul-t...unga-nitro-och-ozone
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Finnes drømmevogna mi? 11 år 10 måneder siden #88187

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Grus er ikke noe problem med Ozone. Heller ikke snø. Kun hatt den hele vinter og ikke sittet fast en eneste gang. Klart, hvis det kommer masse snø på en gang så vil det bli trøbbel. Men da vil alle andre vogner også få trøbbel.

Småhjulene er mye bedre enn jeg forventet ( og hva de fleste tror før de har prøvd) :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Finnes drømmevogna mi? 11 år 2 uker siden #90423

  • Satelite
  • Satelite's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 23
Hei dere! Jeg kom nettopp på at jeg kanskje aldri sa hvordan dette endte! (Ikke at jeg vil tro dere husker meg engang, men :P )

MEN, jeg endte opp med å bestille en TFK joggster twist (med vanlig bag) fra tyskland.
Dette var etter at vi egentlig hadde blitt enige om en brio happy duo, siden jeg IKKE ville ha bebis vekk fra meg, og dere overtalte meg vekk fra å synes MultiX bagen var bra :p

Men et par dager etter at vogna hadde blitt betalt og shippet fra tyskland så kom det en ubrukt ozone på finn. Jeg holdt selvfølgelig på å dø invendig, siden jeg følte den var ganske perfekt, men for dyr. Pappa skulle betale og vi fikk budsjett på 6000,-, dermed var Ozone utelukket. Men denne vognen lå til 6000, noe jeg synes var en veldig bra deal Jeg hadde betalt 5800kr for TFKen inkludert bilstoladapter, regntrekk og litt diverse greier. Så jeg begynte selvfølgelig å angre på mitt kjøp.. Selvom jeg vet at TFK er en fantastisk vogn. Det eneste jeg har å utsette er altså dette med motsatt sittestilling....

Jeg begynte å snuse litt rundt på emmaljunga, og det viste seg pluttselig at de solgte mondialen med svingbart understell... noe jeg elsket.. Jeg elsker utseende på mondialen. Men det var jo litt dyrt. Funderte på å selge TFK'en for å få meg en emmaljunga. Enten mondial med svingbart understell, eller en ozone. Damen i butikken overtalte meg til en ozone pga størrelse og vekt. Såå da endte jeg opp med å selge min TFK (før jeg engang hadde fått den i hus :P) og kjøpe meg den ubrukte ozonen på finn til 6000,-, alt i alt gikk jeg i null på hele den omfattende prosessen, så det er jeg meget fornøyd med :D

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med valget! Det har vært en perfekt vogn så langt. Snuppa mi blir 4 mnd neste uke, og har allerede fått æren av å innvie sportsdelen. Hun er en særdeles nysgjerrig og sta liten frøken, så å ha hun i bagdelen var rett og slett et mareritt. Vi kunne ikke gå på sentret uten at det ble ramaskrik :p Så nå er hun superhappy og storkoser seg i hvilestillingen på ozonen, og mor er fornøyd som kan gå ut med hun uten at det virker som hun har det helt grusomt som babyen min.

Er veldig, veldig, glad for valget mitt om å selge TFK'en nettopp av denne grunn. Hadde vi ikke hatt ozone sittedelen som er ergonomisk og litt kompakt kunne hun bare drømt om å få prøvd sportsdelen ennå :p

Konklusjonen min er altså; Dere hadde rett hele tiden, ozone var det rette valget :D Det tok en stund å komme dit, men jeg er der! Og jeg elsker den! Og jeg fatter ikke at ikke ALLE har denen vognen? HVorfor skal alle ha city cross? jeg trilla en vanlig firehjuling her om dagen, og jeg bare: zzzzzzzzzz.... :p

Jeg ELSKER svingbare hjul! :D
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Finnes drømmevogna mi? 11 år 2 uker siden #90438

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:knegg:

Takk for en veldig bra oppdatering!

Kan dere skjønne at folk ikke hører på oss :humre: (ps: godt du ikkehørte på meg, for snuppa hadde nok veltet litt i Go :knegg: )
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Finnes drømmevogna mi? 11 år 5 dager siden #90502

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
Så bra å se at det er flere ozone frelste. hehe. Jeg er ganske så bestemt på og eie denne igjen når bagperioden er helt over. :p
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Finnes drømmevogna mi? 11 år 5 dager siden #90505

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Så supert!

Jeg ble aldri helt venn med sittedelen på ozonen så solgte den når snuppa var 5mnd ca og ferdig med bagen. Men dn er super å trille, definitivt :)
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Finnes drømmevogna mi? 11 år 4 dager siden #90506

  • Buggybuff
  • Buggybuff's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 67
  • Takk er mottatt 4
Så bra at du endte opp med Ozone - grattis! Det er en fantastisk vogn! :jippi2:
Og helt super for babyer som nettopp er ferdig med bag - jeg skulle ønske jeg oppdaget Ozone i tide til å bruke den til min snuppe da hun skulle beg m sportsdel.. Vi strevde lenge med Edge´n, hun satt ikke godt i den de første månedene :urk:
Kjøpte min første Ozone da hun var 8 mnd og det var en lykke! Nå har jeg min andre Ozone og vi er fortsatt like begeistra <3
En av de ytterst få vognene jeg ikke blir lei av - har hatt denne i 7 mnd (noe som er en evighet til meg å være) :knegg:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Finnes drømmevogna mi? 11 år 1 dag siden #90511

  • Satelite
  • Satelite's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 23
Wops, igår bestilte jeg meg en tfk joggster twist med multi x bag fra tyskland... på impuls a gitt. Tror det er en ny en med vogndilla her :blush: :oth:

Så da må nok den stakkars ozonen min ut på finn etter påsken. Jeg kjenner jeg vrenges innvendig av tanken, men jeg trøster meg med at jeg sikkert på et eller annet tidspunkt kommer til å eie en ozone igjen :glis:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Finnes drømmevogna mi? 11 år 1 dag siden #90513

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
Satelite skrev:
Wops, igår bestilte jeg meg en tfk joggster twist med multi x bag fra tyskland... på impuls a gitt. Tror det er en ny en med vogndilla her :blush: :oth:

Så da må nok den stakkars ozonen min ut på finn etter påsken. Jeg kjenner jeg vrenges innvendig av tanken, men jeg trøster meg med at jeg sikkert på et eller annet tidspunkt kommer til å eie en ozone igjen :glis:

Farge og hvor mye skal du selge den for da? :p
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Finnes drømmevogna mi? 10 år 11 måneder siden #90519

  • Satelite
  • Satelite's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 23
vogndilla85 skrev:
Satelite skrev:
Wops, igår bestilte jeg meg en tfk joggster twist med multi x bag fra tyskland... på impuls a gitt. Tror det er en ny en med vogndilla her :blush: :oth:

Så da må nok den stakkars ozonen min ut på finn etter påsken. Jeg kjenner jeg vrenges innvendig av tanken, men jeg trøster meg med at jeg sikkert på et eller annet tidspunkt kommer til å eie en ozone igjen :glis:

Farge og hvor mye skal du selge den for da? :p

Sportsdelen er i dark grey og city bagen er i cream leatherette... :) aner ikke hva jeg skal selge den for egentlig. Hva kan man ta for sånt? :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Finnes drømmevogna mi? 10 år 11 måneder siden #90559

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.823 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!