Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Selge TFK Twinner Twist Duo
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Selge TFK Twinner Twist Duo

Selge TFK Twinner Twist Duo 11 år 11 måneder siden #88008

  • d1cte
  • d1cte's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 118
Skal selge tvillingvogna mi, men er helt grønn på hvor mye jeg kan ta for den. Ble kjøpt sommeren 2010, og har kjøpt ekstra en bag til den, og regntrekkene som passer til en sittedel og en bag, pluss uorignalt regntrekk og myggnett til dobbel sittedel. Ca. 11 000 for alt (fikk endel avslag da pga. sen levering, og at de sendte feil farge først, og glemte bagen jeg bestilte). Sjokoladebrun farge forresten.

Blir veldig glad for tips til minstepris :)
Har en Stokke Xplory og en TFK Twinner Twist Duo, men tvillingvogna skal selges, og nå leter jeg etter ny til å erstatte den med..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Selge TFK Twinner Twist Duo 11 år 11 måneder siden #88009

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
Ville kanskje prøvd meg på 6000 først, og sett ann responsen. :)
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Selge TFK Twinner Twist Duo 11 år 11 måneder siden #88012

  • betta
  • betta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 121
  • Takk er mottatt 1
Vanskelig det der med prising av søskenvogn. Om en har litt peiling så importerer en vel vogna helst selv. Jeg sjekka nylig på kiddies24 og mener det kom på rett i underkant av 6000 for ny TFK twinner duo med 1 hardbag som tillegg. Og da hadde det vært ganske uaktuelt for meg å kjøpe brukt for samme prisen. MEN nå vet jeg ikke hvor mange som er orientert om hvilke importmuligheter som finnes, så tror kanskje jeg hadde prøvd meg på en 5-6000 men skrevet i annonsen at jeg er villig til å diskutere pris...
Vognparken består av: Bugaboo Donkey, Stokke Scoot, Easywalker qtro, Baby Jogger City Mini og Emmaljunga City Cross (Tidligere vogner: Mountain Buggy Duet, Bugaboo Bee Plus, Simo Kombi, TFK Joggster X med Multi-X bag)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.528 sekunder